Kidsrides.nl

123 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden270 beoordelingen in totaal

Top bedrijf. Wij kwamen langs in de showroom om de Pony ride af te meten. Wij werden zeer vriendelijk ontvangen en geholpen. Er was genoeg voorraad echt top, gelijk kon het cadeautje mee. Kind blij, wij blij.

Lange leveringstijd en nummerplaat met naam niet aanwezig. Mail gestuurd maar nooit geen antw gekregen maar na dat ik de mail had verstuurd kreeg ik wel paar dagen erna een mail van dpd dat ze gingen leveren.

Beoordelingen voor Kidsrides.nl

26 mei 2024
Juiste bestelling opsturen
19 mei 2024
Geen levering
Antwoord van Kidsrides.nl
25 mei 2024
Het pakket was wegens het pinkster weekend erg vertraagd. In het weekend en maandag erop werd er niet gewerkt waardoor er een flinke achterstand ontstond bij de vervoerder. Wij hebben de vervoerder direct gecontacteerd en gelukkig is het pakket enkele dagen alsnog bij u geleverd. Excuses voor de vertraging en bedankt voor uw geduld!
24 mei 2024
Kapotte lamp
Antwoord van Kidsrides.nl
25 mei 2024
Excuses dat de lamp niet werkte, deze producten komen direct uit de fabriek en kunnen heel soms een defect hebben waar wij niet van op de hoogte zijn. Wij hebben u daarom direct een nieuwe lamp toegezonden die eenvoudig te vervangen is. Geniet van uw aankoop!