yourdecoration.nl- Logo - Beoordelingen

yourdecoration.nl

697 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.802 beoordelingen in totaal

23 mei 2024
Op viel dat er bij het bestellen veel mogelijkheden zijn, bij ons was dit betreffende het fotvliesbehang. Jammer was dat er op de site stond op voorraad en het in werkelijkheid besteld moest worden. De kwaliteit van het fotovliesbehang is goed hou er rekening mee dat als je een donkere kleur foto uitzoekt dit wel wat lastiger te plakken is. Hiermee bedoel ik de banen die tegen elkaar geplakt worden dit heel precies gedaan moet worden. Verder moet het vliesbehang aangedrukt worden ivm lucht/lijm, beste dit met de hand te doen ipv met een spatel. Met een spatel bestaat de kans op een beschadiging van de foto. Verder is de kwaliteit van het vliesbehang prima te noemen.

27 apr 2024
Enkele weken geleden heb ik via de webshop van Your Decoration een tweetal kunstdrukken besteld. Ik koos er mooie (op maat gemaakte) lijsten bij uit en liet de kunstdrukken inlijsten door Your Decoration. Helaas kan ik niet tevreden zijn over deze webshop. Technisch hebben ze de zaken niet goed op orde. De afgegeven levertijd werd niet gehaald. Op zich is dat geen probleem, maar ik vind het prettig als ik daarover wordt geïnformeerd. De meeste webshops doen dit tegenwoordig, maar Your Decoration niet. Daarnaast blijken e-mails aan de klantenservice niet altijd aan te komen. Ook kwalitatief ben ik ontevreden. Mijn bestelling kwam beschadigd aan. Op beide lijsten zaten krassen en de hoeken sloten niet goed aan. Volgens de klantenservice was dit transportschade. Zij boden aan nieuwe lijsten te sturen. Op zich een prima aanbod, maar helaas kwamen ook deze beschadigd aan en waren ze veel te groot.

Beoordelingen voor yourdecoration.nl

22 nov 2023
24 nov 2023
Goedemiddag, Hartelijk dank voor jouw erg mooie beoordeling. Hier worden wij heel vrolijk van. Graag tot een volgende bestelling en fijn weekend gewenst. Met vriendelijke groeten, Marga Klantenservice Your Decoration Nederland
18 nov 2023
21 nov 2023
Goedemorgen, Hartelijk dank voor jouw mooie beoordeling. Daar worden wij vrolijk van. Tot een volgende bestelling. Fijne dag gewenst. Met vriendelijke groeten, Marga Klantenservice Your Decoration Nederland
17 nov 2023
21 nov 2023
Goedemorgen, Hartelijk dank voor jouw erg mooie beoordeling. Daar worden wij vrolijk van. Tot een volgende bestelling. Fijne dag gewenst. Met vriendelijke groeten, Marga Klantenservice Your Decoration Nederland
28 okt 2023
31 okt 2023
Goedemiddag, Hartelijk dank voor jouw mooie beoordeling. Daar worden wij vrolijk van. Graag tot een volgende bestelling en fijne dag gewenst. Met vriendelijke groeten, Marga Klantenservice Your Decoration Nederland
20 okt 2023
Antwoord van yourdecoration.nl
Goedendag, Hartelijk dank voor jouw erg mooie beoordeling. Daar worden wij vrolijk van. Tot een volgende bestelling. Fijne dag gewenst. Met vriendelijke groeten, Marga Klantenservice Your Decoration Nederland
19 okt 2023
20 okt 2023
Goedemiddag, Hartelijk dank voor jouw mooie beoordeling. Daar worden wij vrolijk van. Tot een volgende bestelling. Fijn weekend gewenst. Met vriendelijke groeten, Marga Klantenservice Your Decoration Nederland
15 okt 2023
17 okt 2023
Goedendag, Hartelijk dank voor uw erg mooie beoordeling. Daar worden wij vrolijk van. Tot een volgende bestelling. Fijne dag gewenst. Met vriendelijke groeten, Marga Klantenservice Your Decoration Nederland
15 okt 2023
17 okt 2023
10 okt 2023
11 okt 2023
Goedemiddag, Hartelijk dank voor jouw erg mooie beoordeling. Dat doet ons goed. Tot een volgende bestelling en fijne dag gewenst. Met vriendelijke groeten, Marga Klantenservice Your Decoration Nederland
5 okt 2023
6 okt 2023
Goedemiddag, Hartelijk dank voor jouw mooie beoordeling. Daar worden wij helemaal vrolijk van. Graag tot een volgende bestelling en fijn weekend gewenst. Met vriendelijke groeten, Marga Klantenservice Your Decoration Nederland
2 okt 2023
3 okt 2023
Goedemorgen, Hartelijk dank voor jouw erg mooie beoordeling. Daar worden wij vrolijk van. Graag tot een volgende bestelling en fijne dag gewenst. Met vriendelijke groeten, Marga Klantenservice Your Decoration Nederland
26 sep 2023
29 sep 2023
Goedemorgen, Hartelijk dank voor jouw mooie beoordeling. Daar worden wij vrolijk van. Tot een volgende bestelling. Fijn weekend gewenst. Met vriendelijke groeten, Marga Klantenservice Your Decoration Nederland
23 sep 2023
26 sep 2023
Goedendag, Hartelijk dank voor jouw mooie beoordeling. Daar worden wij vrolijk van. Tot een volgende bestelling. Fijne dag gewenst. Met vriendelijke groeten, Marga Klantenservice Your Decoration Nederland
27 apr 2024

Bestelling beschadigd

30 apr 2024
Goedemorgen, Hartelijk dank voor jouw beoordeling. Het is jammer dat de bestelling niet aan jouw verwachting heeft voldaan. Inmiddels is het afgerond. Wij nemen jouw situatie mee om het verder uit te zoeken hoe wij dit in de toekomst kunnen voorkomen. Graag tot een volgende keer en hele mooie dag gewenst. Met vriendelijke groeten, Marga Klantenservice Your Decoration

Slechte klantenservice

Waardeloze klantenservice. Bij twee bestellingen van exact hetzelfde product toch twee verschillende producten ontvangen. Hierop gewezen dat een verandering niet op de site staat maar klantenservice houdt zich voor domme (kort samengevat). Zeer frustrerend. Aangeboden oplossing was ongewenst door mij maar toch ontvangen. Wéér anders! Afbeelding laat achterkant zien van eerste bestelling en wat nu op de site staat. De volgende bestelling had een andere achterkant (foto 2, rechts) en de vervanging weer een andere. Dus oppassen bij bestellen!
Antwoord van yourdecoration.nl
Goedemiddag, Hartelijk dank voor jouw beoordeling. Via de e-mail is er contact geweest en uitleg gedaan hoe wij werken. Dat is anders dan jij verwacht. Graag tot een volgende bestelling en fijn weekend gewenst. Met vriendelijke groeten, Marga Klantenservice Your Decoration Nederland
Ik vond het moeilijk om de achterkant weg te schuiven naar aanleiding van wat er op de achterkant stond. Gelukkig kreeg ik 2 dagen hierna een filmpje van jullie wat ik moest doen. Is nu gelukt.
Antwoord van yourdecoration.nl
Goedemiddag, Hartelijk dank voor jouw beoordeling. Goed dat je dit meldt. Bij de fotolijst had een instructie moeten zitten hoe je naar de video kon komen. Dan hoefde je niet 2 dagen te wachten. Fijn dat het uiteindelijk gelukt is. Graag tot een volgende bestelling en fijne dag gewenst. Met vriendelijke groeten, Marga Klantenservice Your Decoration Nederland
27 jan 2024

Passepartouts niet al te best

Tot 2 maal toe passepartouts geleverd met hoekjes die erg grof gesneden zijn. Schuine kantjes sluiten niet mooi aan, oogt erg rommelig. Geen 3e poging, maar geld terug. Service is erg goed (op kwaliteitscontrole na dan). Klantenservice vriendelijk en snel met reageren. Daarom toch nog 3 sterren, maar dan ben ik wel vrij genereus.
Antwoord van yourdecoration.nl
Goedemiddag, Hartelijk dank voor de aanvullende informatie. Ik heb alles doorgespeeld aan de verantwoordelijke van ons magazijn. Die heeft het verder opgepakt. Mijn excuses dat dit is gebeurd. Met vriendelijke groeten, Marga Klantenservice Your Decoration
11 nov 2023
heb weer mijn pakketje niet ontvangen was gewoon thuis maar weet ook nog niet waar ik hem op moet halen weer bij dezelfde vervoerder DPD na deze bestel ik niks meer bij jullie altijd het zelfde met DPD
Antwoord van yourdecoration.nl
Goedendag, Hartelijk dank voor jouw beoordeling. Goed dat je dit meldt. Ik heb het voor jou uitgezocht. Het pakket kon niet bezorgd worden en is naar een parcelshop gebracht. De gegevens van de parcelshop kun je vinden in de track en tracelink, die je van ons gekregen hebt. Mijn excuses voor dit ongemak. Tot een volgende bestelling en fijne dag gewenst. Met vriendelijke groeten, Marga Klantenservice Your Decoration Nederland
Ten eerste heel onduidelijk hoe je retour moet doen! Ik heb 3x moeten bellen! Je moet betalen voor bestellen en retouren, dus nooit meer!!!
Antwoord van yourdecoration.nl
Goedemiddag, Hartelijk dank voor jouw beoordeling. Goed dat je dit meldt. Wij zijn continue bezig met het optimaliseren van onze processen. De retourprocedure valt daar ook onder. Graag tot een volgende bestelling en fijne dag gewenst. Met vriendelijke groeten, Marga Klantenservice Your Decoration Nederland
Ik heb maar 1 vd 7 poster ontvangen. Kom ik net achter toen ik samen met mijn kinderen de doos opende. Ik bel maandag voor meer uitleg.
Antwoord van yourdecoration.nl
Goedemiddag, Hartelijk dank voor jouw beoordeling. Goed dat je dit meldt. Inmiddels is er contact geweest. Indien je nog niet alles hebt, ontvang ik graag nog een bericht van jou. Graag tot een volgende bestelling en fijne dag gewenst. Met vriendelijke groeten, Marga Klantenservice Your Decoration Nederland