auping.com/nl- Logo - Beoordelingen

auping.com/nl

1.503 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.043 beoordelingen in totaal

3 mei 2024
Wij slapen een leven lang op Auping. Het eerste matras stamde uit Alkmaar in 1975, in de jaren 80 een nieuw matras, zo hebben wij elke 10 jaar een nieuw matras gekocht. De laatste is het afgelopen jaar geweest. Als iets goed is en bevalt waarom zou je dan tijd besteden die ook anders besteed kan worden.

5 mei 2024
Site werkte voor mij niet intuïtief om beschikbare losse slopen horende bij beschikbare dekbedovertrekken te vinden zonder tig keer heen en weer te gaan. Ik vond de bevestigingsmail verwarrend omdat werd gesuggereerd dat niet alles wat ik had besteld geleverd zou worden maar later omdat het niet beschikbaar was. Terwijl bij de bestelling werd aangegeven dat het voorradig was.

Beoordelingen voor auping.com/nl

25 jul 2024
25 jul 2024
24 jul 2024
29 jul 2024

Digitaal tijdperk

Het feit dat jullie geen digitale bon en afspraakbevestiging hebben in 2024, verbaasd me ten zeerste. Paar dingen die ik als vervelend heb ervaren: - na aankoop alleen een geschreven bon ontvangen; - geen duidelijkheid over hoe het lever- en betaalproces verder verloopt. Enige dat hierover stond op de handgeschreven bon was: restbetaling vóór levering. Levering tussen 6 en 8 weken. Geen betaalreferentie of bankrekening, geen iets duidelijkere datum en hoe dat proces dan in zijn werk gaat. Ik betaal wel meerdere duizenden euro's, dan mag je als winkel wel echt kristal helder zijn over hoe het verder verloopt. De mensen in de winkel waren overigens erg behulpzaam.
30 jul 2024
Bedankt voor je beoordeling en de feedback. We zullen de feedback bespreken met de betreffende winkel. We wensen je veel plezier met je aankoop. Met vriendelijke groet, Auping Klantenservice!
18 aug 2024
Misschien kan de adviseur de klant adviseren niet te gaan voor de gulden middenweg, wanneer een echtpaar twee uiterste wensen hebben. We liggen nu op ons oude omdat het matras voor mij te stevig voelt en mijn echtgenoot heerlijk lag. Wat nu te doen?????? Nu hebben we spijt dat we niet voor het zachtere matras zijn gegaan.
19 aug 2024
Bedankt voor uw feedback. We vinden het vervelend om te horen dat je niet naar tevredenheid gebruik maakt van je Auping matras. Over het algemeen wordt een nieuw matras in het begin als stugger/harder ervaren. Het nieuwe matras is dan nog niet ‘ingelegen’, in tegenstelling tot een showroommodel. Wij raden altijd aan om het lichaam minimaal 4 tot 8 weken te laten wennen aan het matras. Het matras zal dan haar souplesse bereiken. Mocht de gekozen hardheid of bodytype voor je toch niet goed zijn, dan is het mogelijk om gebruik te maken van de eenmalige ‘omruilservice’. Dit kan echter pas na 30 dagen na levering van het matras. Wij stellen dit termijn, zodat er niet te vroeg wordt besloten om de hardheid en/of bodytype te wijzigen. Deze omruilservice bieden we gratis aan tot 90 dagen na levering van je matras. Wanneer je gebruik wenst te maken van de ‘omruilservice’, vragen wij je contact te leggen met de winkel waar je het matras hebt gekocht. Zij plannen een adviesgesprek in met onze slaapexpert, zodat jullie samen kunnen kijken naar een alternatief. Het is belangrijk om je hoofdkussen mee te nemen naar dit adviesgesprek.
31 jul 2024
Matras is geleverd en na openen beschermplastic bleek er al een behoorlijke vlek in te zitten. Chauffeurs hadden dit al gezien, maar toch maar leveren. Auping heb ik altijd gezien als een kwaliteitsmerk, maar blijkbaar geen interne of onvoldoende kwaliteitscontrole voor een matras van een kleine 1500 euro. Teleurgesteld…..
1 aug 2024
Bedankt voor je beoordeling. Het spijt ons te horen dat het product niet goed is afgeleverd. Zou je jouw klacht kunnen sturen naar klantenservice@auping.nl? Dan helpen we je graag verder. Met vriendelijke groet, Auping Klantenservice.
28 jul 2024

Levertijd

In de winkel is mij verteld dat ik het nieuwe matras binnen twee weken in huis zou hebben maar dat bleek niet te kloppen - de levertijd bleek zes weken. Dat vond ik heel vervelend en ook de reactie toen ik hierover klaagde, was weinig sportief - er werden geen excuses, laat staan compensatie aangeboden.
30 jul 2024
Bedankt voor uw beoordeling en feedback. Als eerste onze excuses dat de verkeerde levertijd is gecommuniceerd met u.We zullen de feedback delen met de betreffende winkel om deze klacht voor een volgende keer te voorkomen. We wensen u veel plezier met uw aankoop. Met vriendelijke groet, Auping Klantenservice!
6 aug 2024
Vind het een heel slecht bed. Voorheen ook een auping gehad, en daar 22jaar op gelegen. Nu bijna drie weken en heb alleen maar rug pijn. Heb het voor hard gekocht , maar was zacht. Heel dure miskoop.
6 aug 2024
Bedankt voor je beoordeling. We vinden het vervelend om te vernemen dat je klachten ervaart op de nieuwe matrassen. Wij hebben de Auping dealer verzocht contact op te nemen om de klacht verder te bespreken. Met vriendelijke groet, Auping Klantenservice
15 aug 2024

Auping blijft klant lastigvallen met vragen om beoordeling!!!

Doordat Auping de klant blijft lastig vallen om een beoordeling te geven, niet 1 keer, geen 2 keer, maar blijven maar doorgaan! Echt storend, zodat ik Auping niet meer als mijn eerste keus zie!
19 aug 2024
Bedankt voor je feedback. We zullen de gegevens uit de mailinglisjt halen zodat je geen mails meer ontvangt. Onze excuses voor het ontstane ongemak. Met vriendelijke groeten, Auping Klantenservice!
29 jul 2024
De wachttijd op aflevering was lang. Ondertussen ging de matras in de aanbieding maar wij betaalden wel de hogere prijs. De matras is wel fijn en ligt goed.
30 jul 2024
Bedankt voor je beoordeling, We willen je vragen om via de mail (klantenservice@auping.nl) contact met ons op te nemen hierover We wensen je veel plezier met je aankoop.Met vriendeloijke groet, Auping Klantenservice!
22 aug 2024

Online bestellen zonder bezorgdatum

Het is jammer dat je bij een online bestelling niet voor een afhaalpunt kan kiezen of zelf een bezorgdatum kan kiezen.
23 aug 2024
Beste klant, Bedankt voor je bericht en feedback. We begrijpen dat het vervelend kan zijn als je niet zelf een bezorgdatum kunt kiezen of voor een afhaalpunt kunt gaan. We zijn continu bezig om onze diensten te verbeteren en nemen je suggestie zeker mee. Met vriendelijke groet, Auping Klantenservice
5 aug 2024
Terug betaling moet.ik nog krijgen na twee weken is wel erg lang.
6 aug 2024
Bedankt voor je beoordeling. We vinden het spijtig dat de terugbetaling langer heeft geduurd dan je van ons verwachten. Zoals gisteren aangegeven hebben wij de terugbetaling direct aangevraagd en is deze vanochtend uitgevoerd. Onze excuses voor het ontstane ongemak. Met vriendelijke groet, Auping klantenservice
TT
Tjalda T.
Amsterdam
19 aug 2024
Hele dure kussens die helaas uit een vallen.
20 aug 2024
Bedankt voor je beoordeling. We vinden het vervelend om te vernemen dat je klachten ervaart met je kussen. Zou je deze klacht met ons kunnen delen door te mailen naar klantenservice@auping,nl? Met vriendelijke groet, Auping Klantenservice
23 aug 2024
weer doet de afstandbediening het niet
27 aug 2024
Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend om te vernemen dat je problemen ervaart met je handset. We raden aan om contact op te nemen met ons via klantenservice@auping.nl. We helpen je graag verder. Met vriendelijke groet, Auping Klantenservice
6 aug 2024
Ik hou niet van dit gezeur.
6 aug 2024
Bedankt voor je beoordeling. We vinden het vervelend dat je het verzoek voor een beoordeling zo ervaart. We hopen dat je alsnog tevreden bent met de aankoop van het nieuwe matras. Met vriendelijke groet, Auping klantenservice
11 aug 2024
gfws
12 aug 2024
18 aug 2024
9 aug 2024
12 aug 2024
Bedankt voor je beoordeling en we horen graag de reden waarom de beoordeling als minder goed wordt ervaren zodat we dit in de toekomst kunnen voorkomen. We willen je vragen om een e-mail met de feedback te sturen naar klantenservice@auping.nl. We wensen je veel plezier met je aankoop. Met vriendelijke groet, Auping Klantenservice
30 jul 2024
Bedankt voor je beoordeling. We wensen je veel plezier met je aankoop. Met vriendelijke groet, Auping Klantenservice!