rubenrobijn.nl- Logo - Beoordelingen

rubenrobijn.nl

459 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.529 beoordelingen in totaal

23 jun 2024
Ik ben altijd weer super blij om bij Ruben Robijn binnen te kunnen stappen maar deze keer had ik die kans niet en moest online bestellen. Dat deed ik op zaterdag en daarachteraan had ik een mail gestuurd met een verzoek voor snel versturen. Maandag kreeg ik bericht dat ze het die dag nog gingen verzenden en ik had het vrijdag ontvangen in Portugal Dat was toch top want ik had de spullen nodig voor een event Ik maak zelf kettingen voor de dames maar de heren willen ook wel eens iets dus vandaar stoere dingen besteld.

19 mrt 2024
Ik had 3 armbandjes besteld, mooi verpakt, snelle levering, maar helaas bij alle 3 gebarsten kralen, waarschijnlijk gevallen, kan ook door de postbode, maar dan zou het steviger verpakt moeten zijn. Wat ik persoonlijk ook leuk zou vinden is een kaartje erbij met de betekenis. Dit kun je natuurlijk op de website vinden, maar is een leuke toevoeging als je het als cadeau wil geven.

Beoordelingen voor rubenrobijn.nl

7 jun 2024
Lekker snel bezorgd top
Antwoord van rubenrobijn.nl
18 jun 2024
Beste Helen, Bedankt voor je feedback! Met vriendelijke groet, Rianne - team Ruben Robijn
Prima service!
IA
Ida A.
Alverna
15 jun 2024

Jullie willen een “echte”mening,… erg…

Jullie willen een “echte”mening,… erg jammer dat niet alle bestelde stenen “echt” zijn!! Volgende keer als ik nog iets bij jullie wil bestellen, dan zal ik het zeker gelijk weer terug sturen! Er liggen zeker weten hele krachte en prachtige edelstenen en mineralen in jullie winkel, maar voor mij geen glas meer. Grt Judith
Antwoord van rubenrobijn.nl
18 jun 2024
Beste Judith, Allereerst bedankt voor je feedback. Ik heb even nagekeken wat je hebt besteld bij ons en de daarbij gevoegde foto waar het over gaat. In dit geval gaat het om Obsidiaan zwart aan een sleutel hanger. Obsidiaan zwart is ( Amorf ) Vulkanisch glas. Vandaar dat je het misschien verward met gewoon glas. In dit geval is het echte Obsidiaan. Dus geen fake of nep. En als je niet bent overtuigd dan mag je altijd ruilen. Immers geven wij 100% garantie op onze artikelen. Groet Paul Hakker
31 mei 2024
uw verzendorganisatie vind ik niet klantvriendelijk, uzelf levert een goed product!
30 mei 2024
Musleidend ! Artikel is VEEL KLEINER in 't echt als op de foto !
24 mei 2024