rubenrobijn.nl- Logo - Beoordelingen

rubenrobijn.nl

460 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.533 beoordelingen in totaal

23 jun 2024
Ik ben altijd weer super blij om bij Ruben Robijn binnen te kunnen stappen maar deze keer had ik die kans niet en moest online bestellen. Dat deed ik op zaterdag en daarachteraan had ik een mail gestuurd met een verzoek voor snel versturen. Maandag kreeg ik bericht dat ze het die dag nog gingen verzenden en ik had het vrijdag ontvangen in Portugal Dat was toch top want ik had de spullen nodig voor een event Ik maak zelf kettingen voor de dames maar de heren willen ook wel eens iets dus vandaar stoere dingen besteld.

19 mrt 2024
Ik had 3 armbandjes besteld, mooi verpakt, snelle levering, maar helaas bij alle 3 gebarsten kralen, waarschijnlijk gevallen, kan ook door de postbode, maar dan zou het steviger verpakt moeten zijn. Wat ik persoonlijk ook leuk zou vinden is een kaartje erbij met de betekenis. Dit kun je natuurlijk op de website vinden, maar is een leuke toevoeging als je het als cadeau wil geven.

Beoordelingen voor rubenrobijn.nl

30 mei 2024
Musleidend ! Artikel is VEEL KLEINER in 't echt als op de foto !
24 mei 2024
18 jan 2024
Het verpakken van de stenen laat te wensen over, als je ze online bestelt en laat bezorgen. De eerste keer kwam er een donut doormidden gebroken aan. De keer daarop zaten alle stenen in een plastic zakje. Maar mijns inziens geeft dat ook niet afdoende bescherming. Tip: gebruik keukenpapier of tissues om de stenen afzoznderlijk te verpakken.
17 feb 2024

herkomst mineraal onduidelijk

Deze week heb ik een prachtig stukje zinkiet ontvangen. Ik ben er superblij mee en ik kan het heel goed gebruiken. Voor een volgende keer zou ik het fijn vinden als land van herkomst en maten van het mineraaltje ook op de website te vinden zijn. Ik kom zeker terug als klant mocht ik weer zoiets nodig hebben.
19 apr 2024

attent

ik zag geen mogelijkheid een kaartje te doen bij mijn bestelling die ik als cadeautje wilde laten afleveren. ik had een korte felicitatie opgegeven bij de notities voor verzending en een medewerkster is zo lief geweest dit over te schrijven op een briefje zodat de ontvangster weet van wie het kwam.
24 sep 2023

Positieve algehele ervaring

Niks in het bijzonder, maar de algehele ervaring is prettig. Snelle verzending, heldere communicatie, geen gekke dingen en bovendien betaalbare producten met duidelijke informatie. Mijn vaste plek voor stenen en aanverwante artikelen, sinds ik RR heb ontdekt.
22 apr 2024
De boeken die ik bestelde zaten onbeschermd in de doos. Sommige hebben krassen op de kaft en 1 zelfs een gespleten hoek. Ik bestelde voor mijn webshop maar sta er eigenlijk niet achter om het zo te verkopen. De overige producten waren verder prima!

Heel goede service en mooie steentjes

Mijn pakket kwam heel laat aan. In de tussentijd heeft de contactpersoon van Ruben Robijn er alles aan gedaan om mijn pakket op te sporen. Nu heb ik het binnen. De fluoriet stenen zijn heel mooi, van uitstekende kwaliteit. Hartelijk dank! Irina

Goede klantenservice!

Had een aantal armbanden besteld waarvan er één stuk ging bij het eerste keer om doen. De klantenservice heeft mijn mail hierover vriendelijk beantwoord en heeft ervoor gezorgd dat ik binnen een paar dagen een nieuwe thuis had.
Mijn maankalender kwam gescheurd aan. Direct een mailtje gestuurd en ik kreeg direct een nieuwe in een stevige doos. Top service! Misschien een idee om die postertjes direct te versturen in een envelop met een kartonnetje erin?
13 jan 2024
Prachtige winkel, je kijkt je ogen uit, was er nog nooit geweest terwijl ik ook in Duiven woon . En enige wat ik erg irritant vond was de deuralarm. Dit ook aangegeven. Mss tijd voor een ander deuntje?!

Gewoon ECHT

De keuze is enorm. Werkt samen voor goede doelen! je hebt het gevoel dat je eerlijk gehandeld wordt, wat natuurlijk past bij de opzet van deze winkel. Kortom: een zeer plezierige ervaring!

Een aanrader!

Ik had een engeltje besteld via het Rijnstate Vriendenfonds. Deze werd snel geleverd. Een prachtig beeldje waarbij je ook nog eens een mooi doel steunt. Een win-win situatie dus. Aanrader!
Snelle levering, je kon bij opmerkingen je vraag kwijt, zo pakten ze ook het product voor mij in als cadeau , Erg fijn. Producten zijn van goede kwaliteit en keurig verpakt.
30 mrt 2024
wellicht een andere vervoerder. De track en tracecode ontving ik niet, het pakje stond voor de deur (gelukkig woon ik binnenen het pakje is gelukkig niet gestolen).
TN
25 okt 2023
Kan niet beter, gewoon zo door gaan, Fijn personeel…altijd behulpzaam….of het nu in de winkel via de mail of telefonisch Niks aan veranderen…. Groetjes Tiny Nova
27 apr 2024
Mooie steen aan pendel, snelle verzending. Ketting aan pendel vond ik minder mooi. Misschien goed idee on bij de steen een advies te geven hoe hem te reinigen.
Mooie winkel, groot assortiment met mooie kwaliteit en aardig personeel. Verzenden ook en snelle levering. Kom hier graag, altijd weer mooie nieuwe vondsten.
17 apr 2024

Eerlijk zaken doen, betrouwbaar!

Ik had per abuis geld naar jullie overgemaakt. Jullie hebben mij op de fout gewezen en direct het geld weer terug gestort naar mijn rekening. Grote klasse!
Alles is perfect ik draag deze edelsteen armbanden al 3 jaar die ik bij jullie heeft besteld ben er echt tevreden mee en helpt mij echt kan niet zonder.