www.telstarsurf.nl- Logo - Beoordelingen

www.telstarsurf.nl

223 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.140 beoordelingen in totaal

Levering ging goed. Het geleverde ook blij mee. Jammer/niet slim dat de maattabel van wetsuits bij de concurrentie moet worden geraadpleegd. En de samenwerking met trustedshops vind ik vreemd. Wordt gedaan of dat een voordeel is, terwijl je slechts een deel van je geld terugkrijgt als er iets misgaat. Als je voor het volledige bedrag verzekerd wilt zijn betaal je vet extra! Verder zoals gezegd alles prima, ook telefonisch contact was prettig🤙🏻

18 aug 2024
Ik had telefonisch gemeld dat het pakket niet aangkomen was bij service medewerker Joeri maar daar heb ik nooit meer iets van gehoord. Daarna maar zelfs met UPS contact genomen en die koppelde later terug dat het bij mijn buren geleverd moest zijn.Even bij mijn directe buren wezen vragen maar er was geen pakket ontvangen. Nu zijn er in mijn woonplaats twee straatnamen die zeer veel op elkaar lijken en nu was het pakket dus twee straten verder op bij een ander huisnummer afgeleverd. Als ik zelf niet in die straat bij verschillende huisnummers had aangebeld om te vragen of het pakket daar was afgeleverd dan zat ik nu nog te wachten. Dat Joeri mij met een verveelde stem meld dat hij de klacht op de stapel zal leggen komt mij als nogal ongeintereseerd over

Beoordelingen voor www.telstarsurf.nl

2 nov 2023
27 okt 2023
26 okt 2023
30 mei 2024
Geen info / feedback, zelf erachteraan bellen waar bestelling blijft, dan blijkt dat geldt is terug gestort, medewerker heeft geen idee wat er gebeurd, doet ook helemaal niets om een oplossing te bieden, alleen sorry en laat het verder….!!!

Heb een F-one foil stabilisator C250

Heb een F-one stabilisator besteld en omdat het in mijn brievenbus is gepropt is hij ligt beschadigd. De stabilisator kost zo'n €225, en verwacht dan dat hij niet in een envelop wordt verzonden.
16 nov 2023
Bedankt voor de nuttige review, we zullen dit oppakken met de leverancier om zo te zorgen voor een nog betere ervaring voor de klant!
18 jun 2024
Mooie spullen en vlot verstuurd. Maar kreeg verkeerde product opgestuurd en dan moet je de retournering zelf regelen en maar 1 bedrijf is gratis retourneren. Ik vind dat een hoop gedoe.

Bleek niet op voorraad, wel snel geld terug gehad

Het bestelde product scheen niet op voorraad te zijn terwijl dit wel zo op de site stond. Inmiddels wel een mooi pak elders gevonden.

Beetje teleurstellend

Prima spullen geleverd. Maar wel jammer dat er prijskaartjes aan hangen met een fors lagere prijs erop dan ik betaald heb…..
21 mei 2024
Beter aangeven wat de levertijd is en terugkoppelen als ze dat afspreken. Moet er nu steeds zelf achteraan.