Topdrinks- Logo - Beoordelingen

Topdrinks

1.205 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden4.948 beoordelingen in totaal

Bezorging is prima verlopen. Bij het invullen van het bestelformulier werd pas halverwege duidelijk dat het mogelijk was om als factuuradres een ander adres op te geven dan het afleveradres. Dat leidde tot enige verwarring die bij mij resulteerde in het bestelling en factuuradres naar hetzelfde adres. Jammer, want het ging in mijn geval om een cadeautje. Meer in het algemeen zou ik de mogelijkheid van het versturen van een bestelling als cadeau meer expliciet aanbieden, bij voorkeur met de mogelijkheid om een felicitatie oid bij te voegen.

Beneden alle pijl. 2 laatste bestellingen nooit ontvangen, omwille van computer fout van Topdrinks. De 2 bestellingen zijn inmiddels terug betaald. Ruimte om naar een betere samenwerking te kijken zodra de computerfout opgelost is.

Beoordelingen voor Topdrinks

31 mei 2024
MD
Marius D.
Woerden
24 mei 2024
22 mei 2024
21 jun 2024

Nooit iets ontvangen en geld kwijt

Update: ik ben al 2 masnden be,ig mijn geld terug te krijgen zowel topdrinkd als trusted webshops reageren niet meer. Heb maar melding gemaakt bij de ACM. Dieven, allebei! Nooit iets ontvangen, na veel heen en weer mailen zou ik mijn geld binnen 5 werkdagen terug krijgen. Die termijn is allang verstreken, maar nu reageren ze niet meer op mijn berichten. Geld kwijt dus......
13 jun 2024
Bestelling nooit ontvangen. 1 keer e-mail van de klanten service ontvangen dat m’n bestelling op transport was en dat ik de verzendgegevens zou ontvangen. Nooit meer iets gezien. Telefonisch geen contact kunnen krijgen.
5 jul 2024
Dank voor uw review, dit stelt ons in staat om kritisch naar onze interne processen te kijkenen aan te passen en zodoende onze service te verbeteren. Mocht het probleem nog niet opgelost zijn kunt u dan nogmaals email sturen met order nummer dan zullen wij het zo snel mogelijk oppakken.
22 mei 2024
Slechte klantenservice onbereikbaar per telefoon en stuur je een mail krijg je meerderen keren zelfde mail terug van diverse mensen
24 jul 2024
Excuses dat het wat langer duurt dan normaal, wij proberen efficient te werken waardoor het kan lijken dat u "zelfde" mails terug krijgt echter achter de schermen zit er zeker beweging in met het oplossen van u zaak
8 jun 2024
5 ipv 6 flessen ontvangen, waarschijnlijk tijdens vervoer gebeurd. Na ruim een week nog geen duidelijk antwoord gekregen.
5 jul 2024
Wij werken met een weeg syteem (alle dozen tijdens het inpak process worden gewogen). wanneer deze afwijkt krijgen wij hier een melding over. Ook zie ik dat tijdens de mail wij niet helemaal duidelijk waren omdat we dachten dat het pakket retour zou moeten gaan echter zoals je zelf ook al duidelijk aangaf ontbreekt er slechts 1 fles en wil je het pakket niet retour.
Moeilijk oordeel te geven dat je de bestelling niet ontvangen hebt na 1 week
24 jul 2024
Hopelijk heeft u de goederen inmiddels ontvangen. Dit is echter niet de standard bij ons normaliter moet indien u op een werkdag bij ons besteld voor 21:30 morgen het product in huis hebben.
25 mei 2024
Waardeloos na week ontvangen en buiten de deur van ons huis achtergelaten.
24 jul 2024
Dit is absoluut niet het niveau Topdrinks. Wij hebben duidelijke afspraken met onze transporteurs gemaakt met betrekking tot afleveringen. Wij zullen dit voorbeeld dan ook mee nemen in het volgende gesprek met ze. Hartelijk dank voor u feedback
7 jun 2024
Datgene wat ik besteld heb, heb nog steeds niet ontvangen.
5 jul 2024
onze excuses dat de bestelling niet volgens wens is gegaan. Ik zie in ons systeem dat wij per mail contact hebben gehad. Hopelijk zien wij u volgende weer terug en dat we uw dan een service kunnen geven die wel aan uw verwachting voldoet.
5 jun 2024
De verzending is in mijn geval erg slecht georganiseerd
5 jul 2024
Excuses dat uw verzending niet volgens wens is gegaan. Zou u ons per mail op info@topdrinks.nl kunnen schrijven met uw bestel nummer. Dan kunnen wij dit voorbeeld mee nemen in ons volgende gesprek met de vervoerder om zo het service level te verhogen.
product niet geleverd
24 jul 2024
Kunt u contact opnemen met ons via info@topdrinks.nl dan kunnen wij u verder per mail helpen met een oplossing.
20 jun 2024
24 jul 2024
Graag horen wij waarom u ons slechts 1 ster geeft. Wij zullen vervolgens deze feedback kunnen gebruiken om de service te verbeteren.