Topdrinks- Logo - Beoordelingen

Topdrinks

1.205 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden4.948 beoordelingen in totaal

Bezorging is prima verlopen. Bij het invullen van het bestelformulier werd pas halverwege duidelijk dat het mogelijk was om als factuuradres een ander adres op te geven dan het afleveradres. Dat leidde tot enige verwarring die bij mij resulteerde in het bestelling en factuuradres naar hetzelfde adres. Jammer, want het ging in mijn geval om een cadeautje. Meer in het algemeen zou ik de mogelijkheid van het versturen van een bestelling als cadeau meer expliciet aanbieden, bij voorkeur met de mogelijkheid om een felicitatie oid bij te voegen.

Beneden alle pijl. 2 laatste bestellingen nooit ontvangen, omwille van computer fout van Topdrinks. De 2 bestellingen zijn inmiddels terug betaald. Ruimte om naar een betere samenwerking te kijken zodra de computerfout opgelost is.

Beoordelingen voor Topdrinks

9 jun 2024
5 jul 2024
Graag horen wij wat er mis is gegaan zonder toelichting kunnen wij ook onze service niet verbeteren.
28 mei 2024
24 jul 2024
Graag horen wij waarom u ons slechts 1 ster heeft gegeven. Dan zullen wij deze feedback gebruiken om onze service te verbeteren
7 nov 2023
Ondanks toezegging nog steeds mijn bestelling niet ontvangen. Telefonisch zijn ze onbereikbaar. Inmiddels ontvangen. Duurde een week ipv de volgende dag.

Alles wordt goed verpakt afgeleverd.

Alles wordt goed verpakt afgeleverd, maar DPD bezorging laat te wensen over. Je moet thuisblijven , omdat alcoholische dranken niet bij buren of elders mogen worden afgegeven. En het wordt op de beloofde dag van bezorging niet bezorgd, en als het dan komt dan hoefde je er schijnbaar niet eens voor thuis te blijven omdat de bezorger geen legitimatie hoefde te zien en ik geen handtekening als ontvangst bewijs hoefde te zetten.

Teleurstelling

Een bestelling gedaan. Helaas was mijn bestelling niet op voorraad. Moest er zelf achteraan na een week. Vond ik niet zoals het moest. Via mail wel snel geholpen. Andere bestelling ging wel vlot.
AL
25 okt 2023

Dag later dan verwacht.

Besteld, ruimschoots op tijd om de bestelling de volgende dag te krijgen. Dus niet! Nog een dag thuis blijven en daar word ik niet vrolijk van.
J'ai eu peur car la communication après la commande n'était pas idéale. Je n'ai par exemple pas reçu le numéro de suivi. Mais quand j'ai appelé (numéro en Hollande et qui ne parle pas français!!) J'ai tout de suite reçu l'information. Mon colis est arrivé le 4eme jour, les bouteilles étaient bien protégées donc au final, rien a redire, c'était très bien
RS
Ray S.
Delft
Online alles snel geregeld alleen de verzending naar mij toe duurde erg lang, in tegenstelling wat de site meld. Ook kwam mijn bestelling kapot en beschadigd aan bij DpD. Dus heb mijn bestelling niet ontvangen kreeg mijn geld wel netjes terug maar duurde ook weer erg lang.
Antwoord van Topdrinks
Beste, hartelijk dank voor jouw review. Het spijt ons te horen dat je bestelling beschadigd is geraakt tijdens transport en daardoor werd geretourneerd. Onze welgemeende excuses! Wij zullen dit met de vervoerder bespreken. Wij bieden onze excuses aan voor de vertraging in de terugbetalingsprocedure. Met vriendelijke groet, Marie

Graag meer verpakking - Vlotte service

De verpakking had iets 'voller' kunnen zijn. Ik had 2 flessen besteld en werden verpakt in een doos die nog ruimte overhad. De vulling van de doos had naar mijn aanvoelen meer kunnen zijn. De flessen zijn evenwel onbeschadigd aangekomen. Vlotte en snelle service.

Keurig verzorgd.

Snelle, correcte levering. Niets op aan te merken. Wel merkwaardig dat je wat kleins extra besteld voor gratis verzending en dan je bestelling niet in één maar in twee dozen opgestuurd krijgt. Dubbele verzendkosten voor Topdrinks, maar gratis voor mij.Onhandig.
Super goede levering en keurig op tijd. Zeer netjes ingepakt. Had een klein. Dagje maar ook de man aan de telefoon zeer netjes antwoord.( alleen jammer dat ik kortings code zou krijgen. Maar nog niet gehad.) raad jullie ten zeerste aan bij andere mensen
14 mei 2024
Bezorging op zich ging goed. Maar kom leverbelofte na, als product 24u na bestelling wordt uitgezonden, kan dit natuurlijk nooit 'volgende dag, van bestelling, bezorgd worden'. Geen uitleg waarom de bestelling met vertraging is uitgestuurd.
1e keer ging het goed, echt tevreden 2e keer bestelde ik op vrijdag voor 21.30 uur maar toen kwam die dinsdag pas, terwijl dpd wel op zaterdag bezorgd, dus dat vond ik jammer want ik had hem zaterdag verwacht dus dat viel beetje tegen.
2 okt 2023

optie leveradres duidelijker maken

Het was onduidelijk waar je factuuradres en waar leveradres in te vullen waardoor dit was misgelopen, een rechtzetting was niet mogelijk na contactname, dit is wel kunnen gebeuren via de transporteur waardoor het nog in orde is gekomen.
30 mrt 2024
Sinds de bezorgingen door een ander bedrijf worden gedaan komen de bestellingen echt bij mij thuis en niet meer op een afhaalpunt daar ben ik zo ontzettend blij mee! Verder ben ik echt dik tevreden over de service van Topdrinks!
17 apr 2024
Beste, hartelijk dank voor jouw review. Wat fijn om te horen dat je tevreden bent met onze vervoerder en de geleverde service van ons. Hopende je in de toekomst weer te mogen verwelkomen op onze website. Proost en geniet van je bestelling. Met vriendelijke groet, Marie
HS
Henk S.
Rotterdam

Goede service van Topdrinks.nl

Mijn bestelling is helaas niet ontvangen, terwijl een dubieuze chauffeur van een bezorgdienst wel had vermeld dit gedaan te hebben. Gelukkig is Topdrinks.nl zo coulant geweest mij het geld terug te betalen.
Prima. Niet per se de goedkoopste, maar je hebt in ieder geval de zekerheid dat dat de flessen goed verpakt zijn en veilig aankomen. Alleen jammer dat dpd de levertijd van een werkdag niet kan waar maken.
WV
W. V.
Haastrecht

Famous Grouse

12 Flessen whisky besteld vanwege de laagste prijs. Snel geleverd. Het zal nog wel even duren voordat ik deze flessen leeg heb, maar ik zal de website in de gaten houden voor andere aanbiedingen.
16 okt 2023
Snelle actie van Topdrinks. Via post nl kreeg ik een melding dat mijn zending was vernietigd. 1 belletje naar topdrinks en het werd meteen opgelost. De volgende ochtend werd ik dubbel bediend.