Topdrinks- Logo - Beoordelingen

Topdrinks

1.205 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden4.948 beoordelingen in totaal

Bezorging is prima verlopen. Bij het invullen van het bestelformulier werd pas halverwege duidelijk dat het mogelijk was om als factuuradres een ander adres op te geven dan het afleveradres. Dat leidde tot enige verwarring die bij mij resulteerde in het bestelling en factuuradres naar hetzelfde adres. Jammer, want het ging in mijn geval om een cadeautje. Meer in het algemeen zou ik de mogelijkheid van het versturen van een bestelling als cadeau meer expliciet aanbieden, bij voorkeur met de mogelijkheid om een felicitatie oid bij te voegen.

Beneden alle pijl. 2 laatste bestellingen nooit ontvangen, omwille van computer fout van Topdrinks. De 2 bestellingen zijn inmiddels terug betaald. Ruimte om naar een betere samenwerking te kijken zodra de computerfout opgelost is.

Beoordelingen voor Topdrinks

13 mei 2024

Snel en servicegericht

verkeerd geleverde order waarop gelijk gereageerd werd met gratis vervanging. Snelle levering, uitstekende service.

Prima service

Vier flessen drank besteld in dec 2023. Goeie website, goeie prijs-kwaliteit en snel geleverd, wat wil je nog meer?
14 apr 2024
Huis nr was niet goed door gekomen Kreeg een mail daar over. En had de volgende dag keurig mijn bestelling in huis
3 jun 2024
Beste, hartelijk dank voor jouw review. Wat fijn om te horen dat alles toch nog goed gekomen is. Wij hopen je in de toekomst weer te mogen verwelkomen. Proost en geniet van je bestelling! Met vriendelijke groet, Marie
Normaal snel van levering maar nu was het levering op zaterdag en dat is niet gebeurd.waarom niet niet bekent
Antwoord van Topdrinks
Beste, hartelijk dank voor jouw review. Wat fijn om te horen dat je levering normaal als goed ervaart. Wij hopen je in de toekomst weer op onze website te mogen verwelkomen. Excuses voor de vertraging die deze keer is ontstaan. Proost en geniet van je bestelling! Met vriendelijke groet, Marie
Leveren altijd optijd. Goed verpakt nooit problemen. Wat je besteld krijg je Zou het San iedereen aanraden
Heerlijk Koreaans drankje Soju besteld. Kreeg het erg snel en goed verpakt binnen..echt een aanrader! 👍 A+++😊
8 okt 2023
Very fast and the drink was very special for me, your shop was only one where i can get this special drink.
Wat fijn is dat de bezorger de bestelling gewoon in de schuur heeft gezet. Het artikel zat goed ingepakt.
Zeer snelle levering ondanks de kerstdagen. Goed en discreet verpakt! Binnen 24 uur in huis. Top gedaan.
Was paar daagjes te laat maar oorzaak was de koerierdienst . Mooi opgevolgd via mail en goed ingepakt.
24 dec 2023
Het was heel goed ingepakt en het was zoals op de foto. De persoon die het zal krijgen zal verast zijn.
7 okt 2023
Snel geleverd goed vepakt geen problemen gehad top gedaan kunnen anderen bedrijven nog wat van leren
EP
Edwin P.
Borger
Makkelijk bestellen en veel keuze. Snelle levering en goedkoper dan de slijterij
24 apr 2024
Beste, hartelijk dank voor jouw review. Fijn om te horen dat je tevreden bent over de snelheid van bezorgen, onze prijzen, onz gegeven aanbod en het gemak van bestellen. Hopelijk mogen we je in de toekomst weer verwelkomen op onze website. Proost en geniet van je bestelling! Met vriendelijke groet, Marie

Ben zeer tevreden over topdrinks!

Ben zeer tevreden over topdrinks, zeer snelle levering, en betrouwbaar!
De volgende keer weer bij jullie bestellen. Super blij mee bedankt trouwens gerjan buitenhuis 👌😉🥃🍻🍺
Pakket kapot gegaan tijdens verzending ze hebben gelijk een nieuwe verstuurd volgende dag in huis
Een aanrader! Snelle verzending en levering. Bestelling goed verpakt. Reageert snel op e-mail

Top service

Bezorging was snel en de manier van verzenden was top de fles was goed en beveiligd in het doos
27 mei 2024
Beste, hartelijk dank voor jouw review. Wat fijn om te horen dat je tevreden bent de manier van verpakken en snelheid van leveren. Wij hopen je in de toekomst weer op onze website te verwelkomen. Proost en geniet van je bestelling! Met vriendelijke groet, Marie
Met zorg verpakt en snel geleverd. Online schop met een ruim assortiment aan eerlijke prijzen.
Snelle bezorging, prachtige prijzen en zalige producten die goed beschreven worden op de site