Topdrinks- Logo - Beoordelingen

Topdrinks

1.205 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden4.948 beoordelingen in totaal

Bezorging is prima verlopen. Bij het invullen van het bestelformulier werd pas halverwege duidelijk dat het mogelijk was om als factuuradres een ander adres op te geven dan het afleveradres. Dat leidde tot enige verwarring die bij mij resulteerde in het bestelling en factuuradres naar hetzelfde adres. Jammer, want het ging in mijn geval om een cadeautje. Meer in het algemeen zou ik de mogelijkheid van het versturen van een bestelling als cadeau meer expliciet aanbieden, bij voorkeur met de mogelijkheid om een felicitatie oid bij te voegen.

Beneden alle pijl. 2 laatste bestellingen nooit ontvangen, omwille van computer fout van Topdrinks. De 2 bestellingen zijn inmiddels terug betaald. Ruimte om naar een betere samenwerking te kijken zodra de computerfout opgelost is.

Beoordelingen voor Topdrinks

La rapidité du service de livraison est top. Peut être améliorer l'emballage de la bouteille pour plus de sécurité, pour qu'elle ne casse pas.
4 feb 2024
Snelle levering. Enber was tijdens transport met de vervoerder een fles gebroken,kreeg gelijk mijn geld terug gestort op de rekening,top!

Zeer goede klantenservice

Er deed zich een probleem voor met de pakketdienst en ik kreeg onverwijld het aankoopbedrag terug, zeer tevreden over de klantenservice!
Het bestellen tot het bezorgen gaat uitstekend. Alles netjes en optijd zoals aangeven. Goede track and trace en optijd aan de deur 👌
6 jan 2024

Goedenavond

Goedenavond, de prijzen bij Topdrinks zijn helemaal goed, echter de laatse bezorging ging mis, jammer. vriendelijke groetjes, Jo.
Er waren geen problemen, bestelling gedaan rond 17.00 u en de volgende dag was het product afgeleverd. Alles was in orde. Erg fijn!

Snelle afhandeling

De snelle afhandeling. Ook toen de bezorgdienst een steekje liet vallen heeft Topdrinks snel en coulant naar een oplossing gezocht
Levering gedeelte kwam te laat en dan ophalen bij een afhaalpunt die slecht te vinden was. Snap niet dat ze zaken doen met post nl
8 nov 2023

Het Canarische Eilanden gevoel

Om het Canarische Eilanden gevoel nog even vast te houden hadden we Ron con Miel besteld. Prima product en super snel geleverd.
De dozen van de whisky waren open in de verzend doos. Gelukkig niets gebroken maar dat kan echt beter! Verder geen aanmerkingen.
21 nov 2023
Ze hebben me heel goed geholpen en ik heb mijn geld terug gekregen plus 10 % op mijn volgende bestelling.ik was aangenaam verrast
Topdrinks maakt zijn naam waar! Echt TOP. Op maandag om 22.15 een bestelling gedaan, op dinsdag rond 13.15 geleverd door PostNL.
9 mei 2024
De vlotte verwerking van de order.Prijs kwaliteit verhouding.En de manier waarop het verpakt is.Ga hier zeker vaker bestellen
GB
Gea B.
Groningen
16 apr 2024
Goede prijs, snelle levering, alleen jammer dat het in 2 grote dozen werd afgeleverd, had volgens mij makkelijk in 1 doos gepast
Antwoord van Topdrinks
5 jun 2024
Beste , hartelijk dank voor jouw review. Wat fijn om te horen dat je tevreden bent. Sorry, dat het niet in 1 doos zat. Wij hopen je in de toekomst weer te mogen verwelkomen op onze website. Proost! Geniet van je bestelling! Met vriendelijke groet, Marie
Ik vind het niet goed en raar dat jullie de flessen niet in de originele dozen verzenden. Zoveel meer papier/ Karton vervuiling.
23 dec 2023

Zeer snelle levering!

Direct na bestellen een bevestigingsmail ontvangen, op de 2 de werkdag werd mijn bestelling geleverd zeer zorgvuldig ingepakt.
6 okt 2023
snelle levering, goeie kwaliteit,, al bestel je maar 1 fles of 10 stuks geen probleem altijd goed........te gek doei
MB
Martin B.
POPERINGE
Goede prijs , producten in voorraad waardoor snelle bezorging mogelijk is en correcte en goed verpakte, veilige verzending .
Bij de bestelling van wisky heb k lang moeten wachten, maar bij deze bestelling van genever is alles perfect verlopen
10 okt 2023
Zondag besteld en dinsdag afgeleverd en dan ook nog een van de enige en goedkoopste die mij de Safron Gin kon leveren