Topdrinks- Logo - Beoordelingen

Topdrinks

1.201 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden4.939 beoordelingen in totaal

Bezorging is prima verlopen. Bij het invullen van het bestelformulier werd pas halverwege duidelijk dat het mogelijk was om als factuuradres een ander adres op te geven dan het afleveradres. Dat leidde tot enige verwarring die bij mij resulteerde in het bestelling en factuuradres naar hetzelfde adres. Jammer, want het ging in mijn geval om een cadeautje. Meer in het algemeen zou ik de mogelijkheid van het versturen van een bestelling als cadeau meer expliciet aanbieden, bij voorkeur met de mogelijkheid om een felicitatie oid bij te voegen.

Beneden alle pijl. 2 laatste bestellingen nooit ontvangen, omwille van computer fout van Topdrinks. De 2 bestellingen zijn inmiddels terug betaald. Ruimte om naar een betere samenwerking te kijken zodra de computerfout opgelost is.

Beoordelingen voor Topdrinks

24 jul 2024
Ik kreeg een mail dat bestelling werd geannuleerd omdat het niet geleverd kon worden. Ik zou mijn geld teruggestort krijgen maar helaas mijn geld niet terug gekregen. Op mailtjes reageren ze ook niet. 80 euro weg
24 jul 2024
Natuurlijk is uw geld niet weg wij zullen u geld terug storten zoals aangegeven per mail. Daarnaast heeft u gratis de verzekering via Trustedshop dus wij kunnen maar nog belangerijker zullen niet weg lopen van onze verantwoordelijk om het met u op te lossen
2 aug 2024
Bestelling niet op tijd geleverd. Was een zaterdag levering. Slechte communicatie
5 aug 2024
Het spijt ons te horen dat uw bestelling niet op tijd is geleverd en dat de communicatie niet naar wens was. Dit had niet mogen gebeuren, zeker niet bij een geplande zaterdaglevering. Zou u ons alstublieft een e-mail kunnen sturen naar info@topdrinks.nl met uw ordernummer en de details van uw situatie? Wij zullen ervoor zorgen dat uw geval onmiddellijk wordt behandeld.
20 jul 2024
heb nog niets onvangen
23 jul 2024
Beste klant heeft u track & trace gekeken om de status van uw pakket te achter halen? Mocht u hier niet helemaal uit komen dan kunt u ons mailen op info@topdrinks.nl met uw order nummer dan kunnen wij het verder voor uw uitzoeken.
17 aug 2024
26 jul 2024
30 jul 2024
Hallo, Bedankt voor uw beoordeling. We merken dat u ons 2 sterren heeft gegeven en we zouden graag willen begrijpen hoe we uw ervaring kunnen verbeteren. Zou u ons meer details kunnen geven over uw ervaring? Uw feedback is erg belangrijk voor ons en helpt ons om onze service te verbeteren.
17 jul 2024

Delivery time not as promised

This is now the second time our order takes 3days to deliver after placing the order. However the website says next day delivery if you order before 21:30.
23 jul 2024
Thank you for the 4-star review we understand that 3 days is not what you expected. We strive to deliver the next day despite depending on external companies. This is not an excuse only an explanation, now we will take this example and discuss it with our carrier to improve their service level.
24 jun 2024
De belofte van vandaag besteld en morgen in huis was goed afgelopen. Verpakking en bezorgen was zeer goed gedaan. Dank jullie wel
24 jun 2024

Lekker Coppa Cocktails

Een aantal overheerlijke kant-en-klare cocktails besteld. Mooie prijs, goed verpakt en snel geleverd. Top(drinks dus.
10 jul 2024
Grote hoeveelheid (170 stuks) kleine flesjes drank besteld, laagste prijs, volgende dag direct in huis!
19 jul 2024
Bestelling altijd op tijd , men zou een bijpassend glaasje bij de bestelling kunnen doen.
11 jul 2024

Vlotte Levering

Keurig verpakt, vlot geleverd en ook nog voor een vriendelijke prijs.
20 jun 2024
Levering was lekker vlot. Ik zal hier zeker nog een keer bestellen.
15 jul 2024
Zeer goede service! Stevige verpakking. Duidelijke communicatie.
28 jun 2024
Snelle levering, goed verpakt....geleverd wat ik besteld heb
16 jul 2024
Keurige verpakking en presentatie. Snelle verzending.
1 jul 2024
Brugal extra viejo smaakt nep. Veel gedoe met voorraad
5 jul 2024
Net als bij uw andere reviews: Wij hebben u geprobeerd te bellen om dit direct te bespreken het is namelijk nogal een statement om te claimen dat wij goederen verkopen die "nep smaken" Wij kunnen u garanderen dat onze goederen en in uw geval de Brugal Extra Viejo 100% echt zijn. Echter horen we graag waarom u denk dat het nep smaakt. Wellicht bent u in der veronderstelling omdat er een zogenaamd NRF wat staat voor Non refiliable systeem zit in de hals van de fles. Dat dit betekend dat de fles nep is echter dat is absolut niet het geval. Graag horen wij van uw en zien wij u reviews aangepast worden.
28 jun 2024

Review

Easy to.use fast replay on emails and friendly staff
22 jun 2024
Fijne overzichtelijke website en goede service.
12 jul 2024
Prima, bestellen en de volgende dag geleverd!!
BR
8 jul 2024
Snelle levering, goede prijs, goed verpakt 👍