Lightexpert.nl- Logo - Beoordelingen

Lightexpert.nl

3.242 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden12.276 beoordelingen in totaal

16 aug 2024
Al eerder op zoek geweest naar lampjes op zonne energie waar je ook echt wat licht van hebt en heb deze nu dus ook echt gevonden. De lampjes leken op internet groter dan ze daadwerkelijk zijn ,maar dat had ik kunnen weten want er staat een afbeelding bij met de maten. Zijn gezellige lantaarntjes,wat op meerdere sterktes schijnen,dit is n.l in te stellen,kortom zeer tevreden Hoe lang ze het goed blijven doen dat moet ik nog maar afwachten want heb ze pas net hangen.

Lightexpert vraagt wat ze ter verbetering kunnen doen: een andere bezorger kiezen: de eerste ervaring enkele weken geleden was al niet goed, maar nu bij een 2e bestelling krijg ik al 4 dagen achter elkaar de melding dat het pakket vanavond bezorgd wordt. De tracking link werkt ook niet. Mijn ervaring met Lightexpert gaat vooral over de bezorging: de webshop is prima maar dat kan eigenlijk iedereen, belangrijker is dat het ook op tijd aan komt en niet dat je elke avond (nu 4 achter elkaar) te horen krijgt dat het uiteindelijk toch niet gelukt is te bezorgen.

Beoordelingen voor Lightexpert.nl

AV
Annie V.
Volendam
24 okt 2023

Zoek een betrouwbare bezorger!

Antwoord van Lightexpert.nl
Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling en wij zullen uw mening zeker bespreekbaar maken met deze vervoerder. Er is inmiddels contact met de klantenservice hierover en zij helpen u graag verder een oplossing voor deze kwestie te vinden. Met vriendelijke groet,
10 feb 2024

Bezorgen blijft lastig bij Lightexpert

Webshop maken kan iedereen, maar leveren blijft voor sommige erg lastig: schijnbaar werkt Lightexpert samen met Budbee. Inmiddels al 5 dagen achter elkaar de melding dat “het product” onderweg is, en dan ‘‘s avonds de melding van Budbee dat het “niet gelukt” is om het in te plannen. Hoe moeilijk kan het zijn. En nu krijg ik de vraag om een review te geven over Lightexpert. Product nog niet eens binnen.
Antwoord van Lightexpert.nl
Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling en wat vervelend dat de bezorging met Budbee niet verloopt zoals zou moeten. U kunt hiervoor de klantenservice van Budbee contacteren zoals in de tracking vermeld staat. U heeft inmiddels ook contact met de klantenservice en zij helpen u graag verder om een oplossing voor het probleem te vinden. Wij hopen u hiermee voldoende t hebben geinformeerd,
18 feb 2024
Klantenservice op geen enkele manier bereikbaar. Direct na mijn bestelling wilde ik mijn bestelling annuleren maar de klantenservice is niet bereikbaar per e-mail, chat of telefoon. Tot op heden geen reactie.
Antwoord van Lightexpert.nl
Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling en wat vervelend da tu geen contact kon krijgen met de klantenservice. De klantenservice is bereikbaar op werkdagen tussen 10.00 en 17.00. Door drukte kan het zijn dat wij minder goed bereikbaar zijn, onze excuses hiervoor. Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd, Met vriendelijke groet,
2 weken geleden besteld en nog niks ontvangen, ook geen bevestiging van een oplossing. Teleurstellend
Antwoord van Lightexpert.nl
Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling en wat vervelend dat u nog niets heeft ontvangen. Volgens de tracking van Budbee is er op 5/2/2024 geleverd. Mocht u hier nog vragen over hebben, dan horen wij dat graag van u. U kunt dan gebruik maken van het contactformulier op de website. Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd, Met vriendelijke groet,
Onze klacht werd als onmogelijk beschouwd. Wij waren 200% zeker dat we juist hadden besteld. Helaas.
Antwoord van Lightexpert.nl
Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling en wat vervelend dat u niet heeft ontvangen wat u dacht besteld te hebben. Ons ordersysteem is geheel automatisch en wij kunnen daar geen veranderingen in aanbrengen. Er bestaat altijd de mogelijkheid om binnen 30 dagen te retourneren. Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd, Met vriendelijke groet,
31 mei 2024

Zal véél en goeie reclame voor jullie maken ....

Geachte, 10 min geleden heeft de chauffeur mijn goederen zéker 2 meter vér over de poort GEGOOID !! MEERDERE DOZEN zijn beschadigd en KLETSNAT doordrenkt met water. Ik was thuis en de chauffeur heeft NIET aangebeld. Waarschijnlijk wou hij er snel vanaf zijn omdat het zo hard regende ( stortbui ) Hij heeft mij op mijn gsm gebeld ( in het Frans ) met de melding dat de goederen in de regen lagen. Ik heb de dozen niet opengedaan en weet ook niet of de geleverde goederen de juiste hoeveelheid ( 24 lampen volgens order in bijlage zijn ) IK PIK DIT NIET !!!!!!! Of U komt de goederen terug halen en bezorgd mij nieuwe of het zal de allerlaatste keer zijn dat ik nog ooit bij jullie besteld heb. En zal ik zéker “ reclame “ over dit maken….. Foto’s in bijlage… Dit is de reactie van jullie. Beste klant, Bedankt voor uw bericht. We begrijpen dat dit erg vervelend is en dit is ook zeker niet de bedoeling. Helaas kunnen wij slechts een melding maken bij DPD omdat de levering niet onder ons valt. We zien dat 1 doos echt open is gedcheurd en de rest nog dicht zit. Graag vernemen wij of de artikelen nog bruikbaar zijn. Mocht u defecten of schade opmerken wat de werking kan beïnvloeden, dan hoor ik dat graag zodat we voor deze artikelen een nazending kunnen maken. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Romy. | Customer Service
3 jun 2024
Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling en wij betreuren het dat er door de transporteur op deze wijze bij u is bezorgd. U heeft geen contact meer met ons opgenomen naar aanleiding van het bericht van de klantenservice. Om melding te kunnen maken hebben zij de gevraagde gegevens van u nodig. Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd, en horen graag van u. Met vriendelijke groet,

Levering via DPD één grote RAMP!!!

Over de (web)winkel heb ik geen noemenswaardige problemen. Mijn vragen via email werden redelijk snel beantwoord, alhoewel de persoon die antwoorde waarschijnlijk niet écht goed technisch onderlegd was. Wat wél één groot probleem is, de levering die "toevertrouwd" word aan DPD IS ééN GROTE RAMP!!! Op de beloofde dag heb ik NIEMAND gehoord of gezien, maar "men" wist mij toch te vertellen dat de chauffeur wél IN DE STRAAT WAS GEWEEST!!! Het pakket werd dus ZOMAAR ERGENS GEDROPT!!! Nochtans was mijn adres klaar en duidelijk én juist, maar misschien kan de "chauffeur" niet lezen of schrijven, of verstaat of spreekt die de taal niet???? NU, VANDAAG, méér dan een week later, vind ik mijn pakket op de dorpel van de voordeur, niemand heeft aangebeld, énkel pakketje droppen!!! Het was geopend én doorzocht, zelfs de verpakking intern van de stukken apart waren geopend. Wie weet wat er met mijn goederen is gebeurt of zijn ze nog wel bruikbaar??? En als die niet meer bruikbaar zijn waar moet ik dan NOG eens van mijn oren gaan maken??? WAT jullie ter verbetering kunnen doen? STOP ELKE SAMENWERKING MET DPD!!!
Antwoord van Lightexpert.nl
Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling en wij gaan dit met DPD bespreken. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet,

Waardeloze bezorging

Lightexpert .nl ik koop voor het eerst bij hun ,maar de verzending gaat via DPD ,Lightexpert .nl is waarschijnlijk een goed bedrijf ....maar loopt schade op via de verzend gemachtigde DPD .Voorbeeld ik zit beneden in de hal omdat wij bezig zijn met kerst versiering van 14 tot 18 uur ! Bezorging de tweede keer al gisteren ook al niet ) krijg ter plekke een mail u was niet thuis !! Ik heb niet eens een auto gezien laat staan de chauffeur.Wat een leugenaars ,maar dit is schadelijk voor Lightexpert ik ga het ook zeker niet ophalen ik heb er €5,95 voor betaald!!
Antwoord van Lightexpert.nl
Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling. U kunt hierover contact opnemen met de klantenservice als u dit nog niet heeft gedaan. Dit kan via het contactformulier op de website. Wij horen graag van u, Met vriendelijke groet,

misleiding door rommelige site

ik bestelde 5 wandlampjes ik klikte op het benodigde lampje (GU10)en bestelde het benodigde aantal (10) a 2.88 p/st.nadat de bestelling was gedaan keek ik nog wat rond op de site en zag tot mijn verbijstering dat een z.g."voordeel"doos met 10 stuks 12.95 koste de lampjes werden mij geleverd in zo'n doos maar niet voor deze prijs maar 28.90 (in mijn ogen pure misleiding)op mijn schrijven kreeg ik als antwoord u heeft er 10besteld en dus geen restitutie zeer slechte zaak en daarom NOOIT meer een bestelling van mij bij lihtexpres
Antwoord van Lightexpert.nl
Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling en wat jammer dat u de voordeelverpakking niet eerder gezien heeft. Helaas kunnen wij dit niet meer terug draaien omdat de bestelling al gepickt en verstuurd was. Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd, Met vriendelijke groet,
27 okt 2023
Even though ordered products and delivery times are good, my issue is when you want to return an item. Then starts a lengthy process. I sent back some articles on 20/Oct and so far (27/Oct) the goods are still in the pipe to get back to the company and be hopefully reimbursed. It good be good to set the expectations right from the beginning concerning returns (That customer needs to pay the freight costs and wait more than a week for reimbursement)
Antwoord van Lightexpert.nl
Dear Customer, With thanks for your review. We see that your return has now been processed and approved. Should you have any further questions, please contact our customer service team via the contact form on the website. Kind regards,
Er was een snelle correcte levering , maar zeker is er een verbetering mogelijk , ik wilde nog een onderdeel bijbestellen , het bedrijf is door de drukte telefonisch niet bereikbaar , verder via de mail gevraagd en beantwoord maar wetende dat dit tussen snoertje met stekkertje ook te bestellen is was het antwoord je kan de lampen zelf koppelen met een snoertje elektrische kabeltje en en kroonsteentje .
Te weinig pluggen (en kapotte pluggen) en te weinig schroeven in alle 3 verpakkingen. Na contact verzoek om de ontbrekende 6 schroeven en 7 pluggen te versturen moet ik foto’s sturen van alle verpakkingen en wordt er erg moeilijk gedaan. Verpakkingen liggen al in de papierbak dus helaas. Wat een gezeik om een paar schroeven en pluggen. Stuur gewoon op of zorg dat je complete dingen verstuurt zoals het hoort
Antwoord van Lightexpert.nl
Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling. Wat vervelend dat u niet alles heeft ontvangen wat in de verpakking zou moeten zitten. Om te weten wat6 u precies mist, en om de garantieprocedure bij de leverancier te kunnen opstarten hebben wij beeldmateriaal nodig. Wij hopen op uw begrip hiervoor. Met vriendelijke groet,