Lightexpert.nl- Logo - Beoordelingen

Lightexpert.nl

3.242 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden12.276 beoordelingen in totaal

16 aug 2024
Al eerder op zoek geweest naar lampjes op zonne energie waar je ook echt wat licht van hebt en heb deze nu dus ook echt gevonden. De lampjes leken op internet groter dan ze daadwerkelijk zijn ,maar dat had ik kunnen weten want er staat een afbeelding bij met de maten. Zijn gezellige lantaarntjes,wat op meerdere sterktes schijnen,dit is n.l in te stellen,kortom zeer tevreden Hoe lang ze het goed blijven doen dat moet ik nog maar afwachten want heb ze pas net hangen.

Lightexpert vraagt wat ze ter verbetering kunnen doen: een andere bezorger kiezen: de eerste ervaring enkele weken geleden was al niet goed, maar nu bij een 2e bestelling krijg ik al 4 dagen achter elkaar de melding dat het pakket vanavond bezorgd wordt. De tracking link werkt ook niet. Mijn ervaring met Lightexpert gaat vooral over de bezorging: de webshop is prima maar dat kan eigenlijk iedereen, belangrijker is dat het ook op tijd aan komt en niet dat je elke avond (nu 4 achter elkaar) te horen krijgt dat het uiteindelijk toch niet gelukt is te bezorgen.

Beoordelingen voor Lightexpert.nl

Bestelling niet ontvangen

Ik heb op 5 jan. 2024 een zakelijke bestelling gedaan van een aantal led armaturen. Volgens DPD is de bestelling afgeleverd maar ik heb niets ontvangen. Geprobeerd contact te krijgen met de klantenservice maar deze is zeer slecht bereikbaar. Uiteindelijk toch gelukt. Ze gingen het uitzoeken. Tot op heden niets meer gehoord. Opnieuw geprobeerd contact te krijgen met de klantenservice maar dat is hopeloos.
Antwoord van Lightexpert.nl
Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling en wat vervelend dat u de bestelling nog niet heeft ontvangen. De vraag is neergelegd bij DPD, echter hebben wij van hen nog geen reaktie ontvangen. Wij zullen wederom navraag gaan doen omtrent uw levering. Met vriendelijke groet,
6 jan 2024

Helaas.

Er stond op de site aangegeven, voor 22:00 besteld volgende dag verzonden. Nu snap ik als ik tussen oud en nieuw bestel dat dit uiteraard langer duurt. We zijn nu een week verder en ik heb nog steeds mijn artikelen niet binnen. Geef dan eerlijk op de site aan dat het langer duurt dan normaal. Ik hoop erop dat ondanks dat ik langer heb moeten wachten dan normaal, dat mijn artikelen naar wens zullen zijn.
Antwoord van Lightexpert.nl
Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling en wat vervelend dat de levertijd langer was dan verwacht. Wat wij nu kunnen zien in de tracking si dat er vandaag tussen 16.00 3n 20.00 bezorgd gaat worden. Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd, Met vriendelijke groet,

Telefonisch onbereikbaar

Ledvision buitenlamp werd snel verstuurd maar bleek na installatie de bewegingssensor defect te zijn. Proberen een aantal keren hierover te bellen maar krijg een standaard bandje te horen dat het heel druk is en dat je via het contactformulier contact met hen kunt opnemen. Dit ook gedaan en het defect omschreven maar tot nu nog geen contact geweest. Ik wacht vol spanning af!..
Antwoord van Lightexpert.nl
Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling, en wat jammer dat u een vervelende ervaring heeft gehad met ons. Afgelopen maandag is er gereageerd op uw mail en gevraagd om beeldmateriaal, dit hebben wij tot op heden nog niet van u ontvangen. Wij horen graag van u, Met vriendelijke groet,
26 dec 2023
Er stond een hoger rendement genoemd op de website Dan er uiteindelijk op de geleverde lampen stond. No mailingcontact possible. Phone was answered but got revered to fill in the online contactform. After that never heard back from them Delivery was next day. Goods in prime condition. Regrettably with different specs than mentioned on website
Antwoord van Lightexpert.nl
Beste Dirk, Bedankt voor uw beoordeling. De klantenservice heeft u uitgelegd over effectief lumen en niet-effectief lumen, dat dit voortaan op de verpakkingen moet komen te staan. Mocht u daar nog vragen over hebben dan horen wij dat graag. Met vriendelijke groet,
Ze willen niet aannemen dat een product niet werkt zonder dat je foto's stuurt van hoe je het geïnstalleerd hebt. Dat hoor je graag voordat je een retour aanmaakt. Ik ga echt niet een nieuwe schakelaar deinstalleren en de bij hen bestelde opnieuw installeren om aan te tonen dat ik een schakelaar kan aansluiten.
Antwoord van Lightexpert.nl
Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling. Om een garantie procedure te kunnen opstarten of een defect te kunnen beoordelen hebben wij beeldmateriaal nodig. Wij hopen op uw begrip hiervoor, Met vriendelijke groet,
Er wordt gezegd s avonds besteld volgende dag geleverd. Niet gedaan waarop ik het heb teruggestuurd want ik had het direct nodig…en dan moet ik ook nog 7 euro verzendkosten betalen. Niet klantvriendelijk en jullie maken niet waar wat er op de site bij het product stond.
Antwoord van Lightexpert.nl
Beste kant, Bedankt voor uw beoordeling. Op de site staat voor 22.00 besteld die dag nog verzonden, echter niet dat er de dag erop wordt geleverd. Hierin zijn wij namelijk afhankelijk van de vervoerder. Tevens zat er ook nog een weekend tussen. Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd, Met vriendelijke groet,
Slechte, misleidende informatie op de website. Ze begrijpen niet dat 60 leds op een meter in RGB anders is dan 30 leds op een meter, ook al geeft het hetzelfde aantal lumen. Basic natuurkunde is te veel. En ook nog klantenservice die het woord service niet verdient.
Antwoord van Lightexpert.nl
Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling en wat jammer dat u niet tevreden bent met hetgeen u heeft ontvangen en onze service. Het bedrag zal gecrediteerd worden en met enkele dagen op uw rekening worden bijgeschreven. Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd, met vriendelijke groet.
Levering bestelling. Dit wordt naar een afhaalpunt gestuurd wat niet handig is. Het zou dan beter naar een ander afhaalpunt geleverd worden. Nu moet er toch rondgereden worden om dit te kunnen afhalen en veel tijd is er niet.
13 jan 2024
Bestelling is niet geleverd. Gebeld en als antwoord gekregen dat het uitgezocht ging worden en dat ik bericht ging krijgen. Sindsdien niets meer gehoord. Telefonisch zijn ze slecht bereikbaar.
Antwoord van Lightexpert.nl
Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling. Uk kunt de klantenservice bereiken op werkdagen tussen 10.00 en 17.00. U kunt ook via het contactformulier op de website contact met ons zoeken en uw vraag en of opmerkingen plaatsen. Wij komen er dan zsm bij u op terug. Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd, met vriendelijke groet,
17 feb 2024
Niet ontvangen
Antwoord van Lightexpert.nl
Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling en wat vervelend dat er nog niet is geleverd. Volgens de tracking die wij kunnen inzien is erop 09/02/2024 opgehaald bij de pickup parcelshop. Mocht u hier nog vragen over hebben neem dan contact op met de klantenservice via het contactformulier op de website. Wij hopen u hier mee voldoende te hebben geinformeerd, Met vriendelijke groet,
FG
Felix G.
Amsterdam
13 mei 2024

slechte levering, kastje naar de muur.

Helaas, helaas. "volgende dag in huis" is niet van toepassing, ondanks de belofte. Week later en nog altijd niets ontvangen. Klantenservice tot 2x toe niet bereikbaar. Op Track 'n Trace zie je dat pakket heel NL gezien heeft, behalve mijn huis. Zal ongetwijfeld aan GLS liggen, maar daar doe ik geen zaken mee. Mocht het nog komen, dan twijfel ik over een volgende bestelling hier. Jammer.
23 sep 2024

Slechte communicatie over lange levertijden.

De order is meer als 2 weken na bestellen nog niet verstuurd. Het blijkt dat de producten niet voorradig zijn en pas over 2 weken verzonden worden. Helaas geen informatie hierover vanuit Lightexpert gekregen, je moet er allemaal zelf achteraan gaan. Kortom als je iets besteld, weet je niet zeker of je het direct of een maand later binnen krijgt want de communicatie is echt slecht.
24 sep 2024
Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling en wat vervelend dat u niet eerder door ons bent geinformeerd over de backorder. De klantenservice probeert altijd om iedereen op tijd te informeren mochten er afwijkende levertijden zijn, helaas komt het voor dat er iets tussen door glipt. Onze welgemeende excuses hiervoor. Met vriendelijke groet,
23 mei 2024
Op de website beloven jullie levering de volgende dag wanneer voor 22:00 uur besteld wordt. Dit is niet gebeurd. Ik weet het, het ligt aan DPD. Het laatste jaar werd veel materiaal naar ons op verschillende locaties verstuurd. Als het transport via Oirschot moet duurt het ALTIJD veel langer. Het blijft daar gewoon liggen. Met POST.NL of b.post gebeurt het transport veel stipter.
14 jun 2024

Led TL balk 150 cm

De Led TL bak (150 cm) buigt helemaal door, te dun, niet sterk. Bak en kap passen niet goed op elkaar, hierdoor houden de klemmen het niet en bij het aansluiten vliegen deze er steeds af en vallen op de vloer. En 2 ophangklemmen moeten gewoon 3 zijn. Ik koop dit product nooit weer. Misschien dat het bij kortere afmeting wel werkt? De leveringstijd en de bezorging zijn prima
17 jun 2024
Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling en wat vervelend dat er problemen zijn met het LED TL armatuur. U kunt hiervoor contact opnemen met de klantenservice en zij kunnen u verder helpen een oplossing voor het probleem te vinden. Excuses voor het ongemak, wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd, met vriendelijke groet,
Dozen waren allemaal kapot en de TL lampen kwamen door de verpakking naar buiten. De dozen die jullie voor de verzending gebruiken zijn zeer zwak en de transporteur kan hier ook niets aan doen als jullie de verpakking bij jullie bedrijf een sluitpost is die niets mag kosten. Ik zou dubbel golf dozen gebruiken en deze een paar bandjes omsnoeren.
Antwoord van Lightexpert.nl
Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling en wart vervelend dat de dozen beschadigd zijn geleverd. Mochten er problemen zijn hierdoor voor wat betreft de buizen, dan horen wij dat graag. U kunt dan contact opnemen met onze klantenservice. Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd, excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet,
Bestelling gedaan. Online geen vermelding dat het niet voorradig is. Telefonisch niet bereikbaar alleen via een contact formulier. Meerdere dagen dit geprobeerd gaat direct over oo: " gezien de drukte etc. Niet bereikbaar... etc. Ben zeer teleurgesteld. Had deze aankoop gedaan voor een verjaardag. Optijd besteld... Nu te laat.!!!!!
Antwoord van Lightexpert.nl
Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling en wat vervelend dat de bestelde artikelen momenteel niet op voorraad zijn. Wij proberen de voorraad zo nauwkeurig bij te houden in onze webshop, helaas slippen er ooit artikelen tussen door als er bijvoorbeeld een grotere bestelling is gedaan. Wij bieden u hiervoor onze excuses aan. Met vriendelijke groet,
20 mrt 2024

Niet alle producten (tegelijk)geleverd

3 producten besteld en 1 product geleverd. Daardoor moet ik er weer allemaal achteraan waar ik niet de tijd voor heb. Uiteindelijk helemaal goed gekomen zonder al te veel zorgen, ik denk dat het vooral aan de vervoerder lag maar toch altijd vervelend. Ik heb voldoende vertrouwen dat ik hier zeker nog wel een keer bestel!

Retour werd na 2 weken bijna alsnog bezorgd

Heb m'n bestelling 4/12 aan de deur geweigerd. Deze retour werd bijna alsnog op 15/12 bij mij bezorgd. Fout lag bij Budbee.. Bezorging is na contact door Budbee geannuleerd &het pakket is nu sinds 15/12 retour naar lightexpert. Heb de track en trace met lightexpert gedeeld en wacht nu af wanneer ze de retour verwerken...
6 mei 2024

Na 2 welen geen bestelling.

Na 1,5 a 2 weken, bestelling nog niet binnen. Volgens lightexpert ligt dit aan de vervoerder. Ze stellen een onderzoek in, dat betekend dat ik nog langer moet wachten op 2 peertjes. Lightexpert vind het onzin mij na zolang wachten de bestelling opnieuw te sturen en laat mij nog langer wachten.
7 mei 2024
Beste Martijn, Bedankt voor uw beoordeling en wat vervelend dat de order nog niet is geleverd. Volgens de track & trace zit er sinds vandaag weer beweging in de uitlevering en zal uw order snel worden bezorgd. Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd, Met vriendelijke groet,

Communicatie

Drie artikelen besteld, maar twee geleverd. Foutje, kan gebeuren, niet waar? Lightexpert blijkt echter pas na anderhalve week te reageren op mijn herhaalde verzoeken, om dat derde artikel na te zenden. Uiteindelijk bleek, dat dit artikel niet leverbaar was! Communicatie zou beter kunnen.