Lightexpert.nl- Logo - Beoordelingen

Lightexpert.nl

3.242 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden12.276 beoordelingen in totaal

16 aug 2024
Al eerder op zoek geweest naar lampjes op zonne energie waar je ook echt wat licht van hebt en heb deze nu dus ook echt gevonden. De lampjes leken op internet groter dan ze daadwerkelijk zijn ,maar dat had ik kunnen weten want er staat een afbeelding bij met de maten. Zijn gezellige lantaarntjes,wat op meerdere sterktes schijnen,dit is n.l in te stellen,kortom zeer tevreden Hoe lang ze het goed blijven doen dat moet ik nog maar afwachten want heb ze pas net hangen.

Lightexpert vraagt wat ze ter verbetering kunnen doen: een andere bezorger kiezen: de eerste ervaring enkele weken geleden was al niet goed, maar nu bij een 2e bestelling krijg ik al 4 dagen achter elkaar de melding dat het pakket vanavond bezorgd wordt. De tracking link werkt ook niet. Mijn ervaring met Lightexpert gaat vooral over de bezorging: de webshop is prima maar dat kan eigenlijk iedereen, belangrijker is dat het ook op tijd aan komt en niet dat je elke avond (nu 4 achter elkaar) te horen krijgt dat het uiteindelijk toch niet gelukt is te bezorgen.

Beoordelingen voor Lightexpert.nl

Leveren materiaal dat niet past en retour is voor eigen kosten, bestel een afdekplaat met dimknop, deze past namelijk op geen enkele inbouwdoos, stel je een vraag aan de klantendienst, die weten van niks, sorry maar 1 woord voor, amateurs!
Antwoord van Lightexpert.nl
Beste klant, Met dank voor uw beoordeling. Wat vervelend dat de klantenservice u niet verder heeft kunnen helpen, daar hetgeen u vraagt niet in ons assortiment zit. Met vriendelijke groet,
10 nov 2023
10 led panelen besteld waarvan 1 drivers het niet doet, foto's opgestuurd van de drivers wordt er terug gemeld dat het niet de originele is. Deze drivers is identiteit aan de andere negen. Stuur gewoon een nieuwe drivers en alles is klaar.
16 apr 2024
Het bestelde product was niet compleet. 5 x telefonisch contact verbroken, Er was een mijns inziens te lange correspondentie nodig met de klantenservice voor een oplossing. Uiteindelijk is het probleem tot tevredenheid opgelost.
JW
John W.
Duiven

Nog beter lezen.

Ik heb in de omschrijving van mijn product op de site niet kunnen constateren dat het bereik van mijn spotjes via de app smart life en de modem zo'n klein bereik hadden, als ik dat wel had geweten had ik ze niet aangeschaft.
Site prima, snelheid bezorgen en verpakking super. Maar had in 2x besteld en bij de 2x waren precies dezelfde lampen echt het dubbel in prijs. Wel erg mooie lampen. Maar van 35 pst naar 70 pst was ff schrikken
Bij het bestelde LED paneel hoort voor het ophangen ook een frame. Dat blijkt los besteld te moeten worden. Jammer, had direct aangegeven kunnen worden want zonder dat frame is het paneel niet te bevestigen.
17 dec 2023
Levertijd veel langer dan op de site staat. Geen ramp maar was wel de reden waarom ik hier bestelde, had het snel nodig. Als je de levertijd niet waar kan maken moet je het gewoon niet op je site zetten.
Antwoord van Lightexpert.nl
Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling. wat jammer dat de levertijd u is tegengevallen. Echter is dit voor ons en de vervoerders de meest drukke periode van het jaar en kan het wat langer duren, Wij hopen op uw begrip hiervoor. Met vriendelijke groet,
Tl-buis veroorzaakt kortsluiting dit gemeld moest hem maar omdraaien weer kortsluiting gemeld niets meer van gehoord zelf maar nieuwe gekocht en hij doet het was dus kapot bestel hier niets meer
Antwoord van Lightexpert.nl
Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling en wat vervelend dat u een defect artikel heeft ontvangen. U heeft inmiddels contact gehad met de klantenservice en zij hebben beeldmateriaal nodig om de garantieprocedure te kunnen opstarten. Daarvan zijn wij nu in afwachting. Met vriendelijke groet,
19 apr 2024

Besteld was op voorraad, dus niet.

Besteld was op voorraad. Na een week nog niets gehoord. Er achter aan gemaild, krijg ik te horen dat het product niet op voorraad is en dat een leverdatum onbekend is. Weg verjaardagscadeau.
22 apr 2024
Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling en wat vervelend dat het product uiteindelijk toch uitverkocht bleek te zijn. Helaas komt het af en toe voor dat de webshop niet helemaal up-to-date is door drukte. Onze welgemeende excuses hiervoor. Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd, Met vriendelijke groet,
22 nov 2023
Beloofd was om de dag erna te leveren . Deden net alsof ze aan de deur waren geweest maar dat kon niet want ik was thuis. Dus gelogen Daardoor afspraak met elektricien moeten annuleren
Antwoord van Lightexpert.nl
Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling. Wij beloven nooit om de dag erna te leveren, hierin zijn wij afhankelijk van onze transporteurs. Mocht er nog steeds niet geleverd zijn dan horen wij dat graag van u, u kunt hiervoor contact opnemen met de klantenservice via het contactformulier op de website. Met vriendelijke groet,

er zijn verbetering mogelijk

De bestelling was redelijk vlot verzonden. Alleen hun bezorgservice Budbee is echt niks. 1x werd de bezorging ineens geannuleerd door ze, en de tijdindicatie klopt echt van geen kant.
Heb de bestelling nog niet ontvangen en telefonisch zeer slecht bereik baar. Misschien kunnen jullie mij bellen en uitleggen waar de bestelling met factuurnummer INV 311944 blijft.
Antwoord van Lightexpert.nl
Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling en wat jammer dat u de bestelling niet heeft ontvangen. Wat wij in de tracking kunnen zien is dat het pakket aan de deur is geweigerd en retour gaat naar ons magazijn. Zodra wij dit pakket hebben ontvangen kunt u er voor kiezen om het nogmaals opgestuurd te krijgen of dat het bedrag gecrediteerd moet worden. U kunt hiervoor contact opnemen via het contactformulier op de website. Met vriendelijke groet,
detector lampen ip65 besteld doch losse detector meegeleverd met ip44. led tl buigt door. kleine armaturen. onstabiele promoprijzen. goede prijs, producten werken tot heden goed.
LD
14 mei 2024
De geleverde spots zijn oké Alleen de bijgeleverde lampen. Zijn niet te monteren. De mee geleverde zuignap, werkt niet op deze lampen. Oorzaak, de voorzijde van de lamp is ruw
14 mei 2024
Beste Rens, Bedankt voor uw beoordeling en wat vervelend dat het niet goed uitpakte met de meegeleverde zuignap. U kunt hierover altijd contact opnemen met de klantenservice, zij helpen u graag verder. Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd, Met vriendelijke groet,
13 mei 2024
om contact te nemen moet je bellen met een callcenter die je niet verder kunnen helpen , en antwoorden geven die in tegenstrijd zijn met de faq op site ... slechte service
13 mei 2024
Beste Walter, Bedankt voor uw beoordeling. Voor vragen kunt u ook altijd contact opnemen met de klantenservice via het contactformulier op de website. De klantenservice helpt u graag verder een oplossing te vinden. Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinforemerd, Met vriendelijke groet,

Hele snelle levering, maar specs niet juist

Hele snelle levering, maar de bewegingssensor voor de ledlamp zou 10m plusmin 2 m zijn. De werkelijke afstand is slechts 2 a 4m. Dit gold voor beide bestelde ledlampen!
17 mrt 2024
heb het gemonteerd en de helft van de letlamtjes deed het niet en reageerde ook niet op de beweging zender jammer ga nu wat anders zoeken .mvgr aaltinus cornelis.
19 mrt 2024
Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling en wat jammer dat de lamp defecten vertoont. U kunt hierover contact opnemen met de klantenservice via het contactformulier op de website, zodat wij u een passende oplossing kunnen bieden. Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd, Met vriendelijke groet,
3 jun 2024

Week geleden besteld nog niets ontvangen

Week geleden besteld, en wacht nog steeds op mijn bestelling. Zal misschien aan DPD liggen, heb al 2 keer contact gehad met Lightexpert, maar verder kom ik niet.
3 jun 2024
Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling. Wij hebben de vraag neergelegd bij DPD en gevraagd om een update betreffende de levering. Wij zullen u hierover op de hoogte houden. Met vriendelijke groet,
14 jan 2024
Leveren wat is beloofd en het vervoerd bedrijf eens onder handen nemen om leverdat na te komen en geen vage en onduidelijke berichten naar de ontvanger te sturen
Antwoord van Lightexpert.nl
Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling en wat vervelend dat de vervoerder onduidelijk is geweest in zijn berichtgeving. Wij zullen dit opnemen met de vervoerder. Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd,
14 nov 2023
Mail gestuurd om te melden dat de lamp zonder sensor werkt maar niet met … kreeg als antwoord maak is een video … op 4,5m hoogte ga ikzelf geen video maken sorry
14 nov 2023
Beste klant, Met dank voor uw beoordeling. U heeft al contact gehad met de klantenservice hierover. Zij hebben beeldmateriaal nodig om een garantieprocedure te kunnen opstarten bij de leverancier. Wij hopen op uw begrip hiervoor, met vriendelijke groet,