Dille & Kamille (NL)- Logo - Beoordelingen

Dille & Kamille (NL)

4.196 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden14.949 beoordelingen in totaal

16 dec 2023
Had een aantal artikelen besteld en betaald. Eén artikel werd snel bezorgd, echter na een week de overige artikelen nog niet gekregen. Contact gezocht via de klantenservice. Erg vriendelijk te woord gestaan. De meneer zou mijn vraag doorsturen naar de betreffende afdeling. Snel een reactie gekregen per e-mail. Men zou per omgaande de artikelen via een andere pakketdienst versturen. De volgende dag waren de artikelen binnen. Goede en snelle service ervaren. Als organisatie ben je dus afhankelijk van het handelen van een pakketdienst!!

Ik had een fondue zet besteld en extra betaald voor snelle verzendkosten. Na een paar dagen nog steeds niks ontvangen. Ik gebeld naar de klantenservice die mij niet kom helpen. Waarom is er dan een klantenservice? Ik zou gemaild worden, dit is ook gedaan. En krijg terug dat het niet meer op voorraad was. Jammer dat je hier zelf achteraan moet en dat het systeem niet goed werkt. Ook wel gek aangezien er in de winkels heel veel liggen en ik vervolgens zelf naar de winkel moest om het daar maar te halen. Ik kies bewust voor online shopping. Als goedmakertje krijg ik gratis verzending.....

Beoordelingen voor Dille & Kamille (NL)

16 dec 2023
Een deel van bestelling was erna 1dag. Rest via GLS wacht ik nog steeds op. Krijg ook geen updates.
Antwoord van Dille & Kamille (NL)
Bedankt voor je beoordeling. We zien dat een collega het probleem al heeft opgepakt.

Ik zou geen kaarsen online bestellen

Ik zou geen kaarsen bestellen. Ondanks dat ze goed ingepakt waren zijn ze niet heel aangekomen.
7 apr 2024

Slechte ervarimg

Klant op de hoogte houden van status van bestelling wanneer deze niet afgeleverd kan worden..
Antwoord van Dille & Kamille (NL)
Wat vervelend om te horen dat je een slechte ervaring hebt overgehouden, onze excuses voor het ongemak! Zo te zien heeft één van mijn collega's ondertussen contact opgenomen.
Pakketje niet ontvangen bezorger geeft via mail aan dat het bezorgd is waar is mijn pakketje
ja, ik heb niets ontvangen. En het bedrag is wel van m'n rekening afgeschreven! Heel brutaal.
14 nov 2023
Bedankt voor je beoordeling. Onze excuses voor het ongemak. We nemen graag per mail contact met je op.
6 jan 2024

Aflevering

De bestelling is niet afgeleverd op ons adres,en wist niet bij welke buren het was afgegeven
Antwoord van Dille & Kamille (NL)
Wat vervelend! We zien dat er al contact met je is opgenomen via e-mail.
23 dec 2023
Geen bestelling binnen 5 werkdagen. Niets meer gehoord na de bestelling van 7 dagen geleden.
Veeeeel te laat bezorgd .. inmiddels meer dan een week vertraging en nog steeds niet binnen
3 dec 2023
Kreeg pas heel laat te horen dat een kado uitverkocht was. Het ging juist om dat voorwerp
Jullie vragen me al om een beoordeling, terwijl ik mijn bestelling nog niet binnen heb..
Antwoord van Dille & Kamille (NL)
Bedankt voor je feedback!
24 nov 2023

Levering niet volgens afspraak

Gekozen voor 1 dags levering, nu na 8 dagen is de bezorging weer uitgesteld met 3 dagen.
Bedankt voor je beoordeling. We nemen via de mail contact met je op.
bestelling geplaats om af te halen in winkel te Aalst. Nog geen bevestiging gekregen.
Antwoord van Dille & Kamille (NL)
Bedankt voor jouw beoordeling. Het spijt ons dat je nog geen bevestiging hebt ontvangen. we zullen contact met je opnemen via e-mail.
Je kan geen afspraken maken met de bezorger zodat mijn bestelling is terug gestuurd
Antwoord van Dille & Kamille (NL)
Dat spijt ons zeer om te horen. Onze excuses voor het ongemak dat dit heeft veroorzaak. Wij nemen per mail contact met je op
Verzenden duurt te lang en is ook niet binnen de termijn die op de website staat.
26 dec 2023
Bestelling nog steeds niet bezorgd. Website voor track-and-trace werkt niet goed.
Mijn pakketje was opengescheurd en daardoor miste ik een deel van mijn bestelling
Antwoord van Dille & Kamille (NL)
Bedankt voor je bericht. We zien dat een collega het missende artikel heeft nagestuurd.
23 nov 2023
Ik wacht nog steeds op mijn bestelling. En hoor er ook niks over wanneer het komt.
16 nov 2023

Slechte levertijd. Wacht nog steeds

Besteld en zou de volgende dag in huis zijn. Nu een week later nog niet in huis
Bedankt voor je beoordeling. We nemen via de mail contact met je op.
Mijn pakket is nog niet geleverd na een week en de klantenservice neemt niet op
Antwoord van Dille & Kamille (NL)
Bedankt voor je beoordeling. We zien dat je ondertussen al contact hebt gehad met onze collega!
Verzenden duurt veel te lang heb een week op mijn pakketje moeten wachten
Antwoord van Dille & Kamille (NL)
Bedankt voor je feedback. Onze excuses voor het probleem van de te lange levertijd. We zullen contact met je opnemen via e-mail.