heydude.nl- Logo - Beoordelingen

heydude.nl

1.283 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.790 beoordelingen in totaal

14 jan 2024
I am very happy with colors, and the design of the shoes. Also Hey Dude shoes are very light which is a great advantage for a shoe. The only thing that I’m not happy with my purchase is that the shoe that I received have several scratches as you can see in the photos. I have already send back my first order because the size was small. This one fits perfect but the problem is that I can’t change the shoes if it has been damaged. I can only send it back if I want to change the size.

25 sep 2023
Ik had boots besteld en aangeleverd maar er zitten vlekken op. 2 mails verstuurd vorige week maar geen reactie gekregen zodus voor mij en de familie geen Hey Dude meer spijtig maar er zijn nog andere merken die rekening houden met hun klanten

Beoordelingen voor heydude.nl

JS
Jack S.
Dongen
22 aug 2024
Op website artikel voordelig in sale . Besteld , bevestiging ontvangen en betaald en achteraf ineens niet meer leverbaar. Slecht !!
15 aug 2024
Na 2 dagen wachten op email bevestiging kreeg ik andwoord nadat de schoenen bezorgt waren 2 dagen daarna????
19 aug 2024
Dat is natuurlijk niet de bedoeling! Onze excuses voor de vertraging met de e-mailbevestiging. Ik ben blij dat je je schoenen hebt ontvangen, maar begrijp dat dit verwarrend was. Als je nog vragen hebt of iets anders nodig hebt, staan we voor je klaar! 😊👟
23 aug 2024
Ik had schoenen besteld en kreeg later bericht dat ze er niet meer waren en heb mijn geld terug gekregen
23 aug 2024
Bedankt voor uw beoordeling. Helaas hadden we door een systeemfout een onjuiste voorraad in de webshop. Onze excuses voor het ongemak!
Antwoord van heydude.nl
Hartelijk dank voor uw beoordeling. We waarderen uw feedback en horen graag wat we de volgende keer beter kunnen doen om in de toekomst een vijf sterren review te ontvangen.
SB
Suzan B.
Alkmaar
20 aug 2024
RL
Rene L.
Hengelo
10 jul 2024

Originele schoen voor een mooie prijs

Ik zag deze super coole shoes voor het eerst op onze vakantie op Texel. Bij thuiskomst direct online besteld en supersnel geleverd! Omdat ze erg fijn lopen recent nog een paar aangeschaft en eveneens heel snel in huis. Originele lekker lopende l zomer schoen die meegaat op vakantie ennnn voor een nette prijs ;)
10 jul 2024
Wat leuk dat je ons hebt ontdekt op Texel en meteen fan bent geworden! Super dat je zo blij bent met je HEYDUDE's en de snelle levering. We wensen je veel plezier met je nieuwe paren en fijne vakanties! 😊👟🌞
20 jul 2024
Mijn eerste paar Dudes waren comfy winterschoenen die ik in Spanje heb gekocht. Deze ultra lichte zalige stappers, die plaats bieden voor mijn speciale zolen zijn TOP! Ondertussen heb ik 5 paar in mijn collectie. Echt een aanrader.
23 jul 2024
Wat super om te horen dat je zo'n fan bent van onze schoenen en al een mooie collectie hebt opgebouwd! Bedankt voor je enthousiaste review. Veel plezier met je HEYDUDES en blijf lekker comfy lopen! 😊👟🌟
9 jul 2024
Fantastisch product. Heldere site, netje geleverd. Enige verbetering zou liggen in een accurate track and trace. Deze is nu dat de bestelling wordt behandeld en dan heb je ineens het pakket al. Dus daar zit een hiaat
9 jul 2024
Bedankt voor je positieve feedback en je suggestie! We zijn blij dat je tevreden bent met ons product en de levering. We gaan zeker kijken naar het verbeteren van onze track and trace. Veel plezier met je HEYDUDE's! 👟✨
31 jul 2024
U hoeft verder niets te doen, u heeft uw enorme best gedaan om op een nette manier, de niet meer te krijgen schoenen af te handelen met mij! Ook voor de snelle terugbetaling ben ik u zeer erkentelijk!