arebos.nl- Logo - Beoordelingen

arebos.nl

627 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.091 beoordelingen in totaal

De levering verliep prima. Kwaliteit product zo ver ik nu kan zien ook prima. Het verkrijgen van correcte informatie voorafgaand aan de bestelling verliep moeizaam.
IH
Ine H.
Hoofdplaat

16 mei 2024
Gezien de reviews die ik pas las nadat ik de trampolinemat had besteld, had ik de verwachting dat het goed zou komen met de trampoline bij de kinderen maar wat getemperd. Ook omdat de track en trace code niet werkte ging ik er maar van uit dat de 35 euro voor niks waren uitgegeven. Naar wat schetste mijn verbazing: een week na de bestelling een mail van dpd dat er een pakket zou worden bezorgd. En die werd nog bezorgd ook. En er zat ook nog een trampolinemat in. Die ook nog past. Dus: duidelijker communiceren Arebos en zorgen dat de T&T code werkt. Dat geeft meer vertrouwen dan dit want ik ga de volgende keer wel drie keer extra nadenken.

Beoordelingen voor arebos.nl

28 jan 2024
7 jan 2024
23 dec 2023
25 nov 2023
5 nov 2023
29 okt 2023
24 okt 2023

besloten de order terug te nemen

Ik heb besloten de order terug te trekken. Ik heb helaas geen vertrouwen meer in de zaak. Te vaak hoor je van oplichting. Ik heb hiertoe besloten omdat: 1) de betaling zeer onduidelijk was; 2) ik na vele keren bellen op 020- 208081216 een boodschap door krijg dat “op dit moment zijn alle medewerkers in gesprek" (zonder de gebruikelijke “een ogenblik geduld a.u.b.") waarna de verbinding verbroken wordt. 3) ik pas, na weer een e-mail te hebben gestuurd, een mail krijg toegestuurd met een antwoord 4) in die e-mail mij vraagt wordt een e-mail te sturen met al mijn (bank) gegevens. Deze zaken zal ik nooit zomaar via een e-mail delen.
8 mei 2024

communicatie met Arebos mogelijk

Er is geen communicatie met Arebos mogelijk. Op mail wordt niet gereageerd. Telefonisch onmogelijk om iemand te spreken. Verbinding wordt na de mededeling dat alle medewerkers in gesprek zijn, verbroken.
10 mei 2024

Geprobeerd contact op te nemen maar....

Geprobeerd contact op te nemen maar krijg geen contact bij de telefoon en via mail meer dan een dag wachten op reactie en alsnog mijn probleem niet opgelost.

Bestelling nog steeds niet binnen, niet bereikbaar, geen reactie

Bestelling nog steeds niet binnen. Via de mail geen reactie en ook telefonisch niet bereikbaar (telefoonnummer niet in gebruik).
9 mei 2024

Niet geleverd en niet terug betaald!!

Na drie herinneringen is er niet geleverd, niet gereageerd en niet terug betaald! Onbetrouwbare handelsmaatschappij!!!

Niet te bereiken!!

Ik kreeg een mail na mijn bestelling daar moest je inloggen op je bestelling. Dat was op zijn Duits, dus mijn inlog gegevens werkte niet. 2x over gemaild, niks gehoord. Meerdere keren gebeld, elke keer wordt er gezegd, al onze medewerkers zijn in gesprek en de verbinding wordt verbroken!! Na 5 werkdagen, ipv 2 tot 4, bestelling geleverd en in orde. Toen kreeg ik mail dat mijn bestelling gewoon was geleverd met verzendbewijs🙄. Of ik wat wilde laten horen. Gedaan natuurlijk met de mededeling dat ik graag een Nederlandse gebruiksaanwijzing wil. Het is weer stil aan de overkant. Echt slecht dit!! Je kan niet onbereikbaar zijn.
Ik heb mijn bestelling tijdig gedaan en gezegd dat het een kado was voor iemand die vertrekt uit Nederland op de 23,ste maart. Krijg ik mijn bestelling in 2 delen! Het eerste deel vóór de 23 ste en het 2de deelmoet nog binnen komen! Wij hebben nu een groot probleem! Begrijpelijk mag ik aannemen. De betreffende persoon heeft zijn reis moeten uitstellen, te gek voor woorden! Hoe slordig kan een bedrijf zijn.!!!! Wij zijn niet blij.....
19 apr 2024
Na een week nog steeds niets verzonden, telefoneren wordt afgebroken en per mail geen antwoord, ik heb na een week gebruik gemaakt van het herroepingsrecht en de order geannuleerd, wel een formulier invullen en per mail versturen, is moeilijk te vinden op de site, weet dat je dat recht hebt ook bij webshops binnen 14 dagen vanaf besteldatum, onbetrouwbaar, dat wil ik niet zeggen maar heel klantonvriendelijk en komen afspraken niet na
27 mei 2024
Ik heb voor men man een werk karretje besteld. En 1 x aangekomen zit die vol met deukjes en beschadigen. Nu probeer ik al dagen dit bedrijf te bereiken, emails telefonisch. Er word nergens op gereageerd. Ik wil gewoon een oplossing. Maar dit leid tot grote ergenis. Ik vind het is maar een kleine moeite mensen te woord te staan. Het is een site waar ik nooit weer iets bestel. Hoe raak je klanten kwijt, zo dus.
Antwoord van arebos.nl
14 jun 2024
Hallo, onze excuses voor de storing. De klantenservice zal direct contact met je opnemen en je een oplossing aanbieden. Jouw Arebos Team
28 mei 2024
Klantenservice niet bereikbaar en 4 stellingkasten niet geleverd, hoewel status volgens DHL afgeleverd. 7-6 reageert Arebos.. Nu ook wél reageren via dit platform en niet via de mail, is helemaal schandalig. Ik heb niet 3 van de 4 wel ontvangen… Ik zie dit bij andere reviews ook terug. Ga jullie zaken gewoon regelen, Arebos en voorkom verspilde tijd en energie door dit soort reacties te plaatsen…
Antwoord van arebos.nl
14 jun 2024
Hallo, onze excuses voor de vertraging. Volgens de nieuwe zending tracking, zijn alle zware rekken nu geleverd. We hopen dat alles naar wens is verlopen. Uw Arebos Team
7 mei 2024
Slechte klantenservice, niet bereikbaar. Verbinding wordt onaangekondigd beëindigd