wallz.com- Logo - Beoordelingen

wallz.com

768 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.334 beoordelingen in totaal

31 aug 2024
Ik heb een inductiebeschermer besteld met erop een print van een schilderij (een geschilderd bloemstuk van Jan Davidz wat in het Rijksmuseum hangt). Het was erg vlekkerig/pixelig/oogde als lowRES. Echter na mijn twee- sterren recensie hier, heeft Wallz contact met mij opgenomen en heb ik een nieuwe inductiebeschermer toegestuurd gekregen. Deze print is veel beter en scherp. Netjes opgelost!

12 jun 2024
Ik ben blij met m'n tuinposter, prijs is goed en bezorging is vlot. Verbeterpunten: de kwaliteit van de foto is minder mooi dan wat je kunt zien op de site. Aangezien je 'm op de site niet kunt vergroten, kun je dat niet zo goed bekijken, da's wel jammer. En wellicht kan er 'n optie komen dat je van die schroeven kunt mee bestellen, die zo mooi in die ringen passen? Voor de rest blij mee!!!
CW

CW
Catelijne W.
VLAARDINGEN
12 jun 2024

Blij maar met 'n paar verbeterpunten!

20 jun 2024
Goed om te horen dat je blij bent met de tuinposter! De feedback waarderen we ook zeker en gaan we meenemen.😊
5 mei 2024
De instructie om het geheel in elkaar te zetten is heel slecht. Onduidelijk geschreven en tekeningen te klein en nietszeggend. Het heeft iets weg van: klant bedankt voor je bestelling en zoek het verder maar uit.
14 mei 2024
Vervelend om te horen dat dit jouw ervaring was met onze handleiding! Zou je ons een mailtje willen sturen met uitleg wat er precies onduidelijk was? We staan altijd open voor verbeteringen en waarderen je feedback! Ons emailadres is info@wallz.com.😊

Teleurstellend

Een duidelijke foto op de site neerzetten. Want het product die wij kregen is absoluut niet zoals wij verwacht hebben en bovendien moeten wij deze houden, want retourneren is geen optie. Weggegooid €60,-
Antwoord van wallz.com
Hi, vervelend om te horen! Zouden jullie wat foto's van de muurcirkel kunnen sturen? Dan gaan we met jullie meekijken naar een goede oplossing hiervoor😊. Ons emailadres is: info@wallz.com.
21 apr 2024
Mijn ervaring is dat de kleuren van de print niet goed overeenkomen met de werkelijk geleverde mat. Ik was licht teleurgesteld maar vond het wel acceptabel! Tja eerlijke mening!!
23 apr 2024
Vervelend om te horen dat je toch licht teleurgesteld bent! Zou je een mailtje willen sturen naar info@wallz.com hierover? We willen het graag met je oplossen. 😊

De kwaliteit viel me tegen.

De kwaliteit viel me eerlijk gezegd tegen. De afwerking ook. Ik had mijn muurcirkel het liefst retour gezonden, maar dat is helaas niet mogelijk.
Antwoord van wallz.com
Wat vervelend! Ik zie ook dat er beschadigingen aan de cirkel zitten. Als je niet tevreden bent, mag je ons ook nog wel een mailtje sturen. Dan kunnen we vanuit daar even verder kijken:)
22 mei 2024
Super snel bezorgd maar de kleuren waren anders dan verwacht en ik vind het jammer dat de zijkant niet mee was bedruk nu zie je een witte rond
23 mei 2024
Vervelend om te horen dat het niet helemaal zo is als dat je in gedachten had! Bij het materiaal forex krijg je inderdaad een witte rand, bij aluminium en plexiglas is dit anders (zwart en doorlopend). Zou je hier anders een mailtje over willen sturen naar info@wallz.com? Dan kijken we graag mee naar een passende oplossing. :)
Het frame is prima van kwaliteit, de doeken vinden wij wat minder van kwaliteit deze zijn erg dun en geven een goedkoop gevoel.
Antwoord van wallz.com
Fijn dat het frame en zo het geheel nog wel goed bevalt! De doeken zijn textieldoeken van linnen, het kan daardoor wat licht aanvoelen. Mocht je verder vragen hebben over het doek of het toch even willen laten zien, mag je ons gerust een mailtje sturen! Ons mailadres is info@wallz.com.😊
27 okt 2023

Zéér slecht verpakt geleverd

Afbeelding foto prima maar kleine beschadiging aan bovenzijde Product werd zeer slecht verpakt geleverd.
Antwoord van wallz.com
Wat vervelend! Wij verpakken de producten zo goed mogelijk, ook met extra foam om de cirkel heen. Wat er tijdens het transport met het pakket gebeurd, ligt helaas buiten onze handen. Ook jammer dat er een beschadiging aan de bovenzijde zit. Je mag ons hier altijd over mailen (info@wallz.com), dan gaan we samen kijken naar een goede oplossing!