wallz.com- Logo - Beoordelingen

wallz.com

768 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.334 beoordelingen in totaal

31 aug 2024
Ik heb een inductiebeschermer besteld met erop een print van een schilderij (een geschilderd bloemstuk van Jan Davidz wat in het Rijksmuseum hangt). Het was erg vlekkerig/pixelig/oogde als lowRES. Echter na mijn twee- sterren recensie hier, heeft Wallz contact met mij opgenomen en heb ik een nieuwe inductiebeschermer toegestuurd gekregen. Deze print is veel beter en scherp. Netjes opgelost!

12 jun 2024
Ik ben blij met m'n tuinposter, prijs is goed en bezorging is vlot. Verbeterpunten: de kwaliteit van de foto is minder mooi dan wat je kunt zien op de site. Aangezien je 'm op de site niet kunt vergroten, kun je dat niet zo goed bekijken, da's wel jammer. En wellicht kan er 'n optie komen dat je van die schroeven kunt mee bestellen, die zo mooi in die ringen passen? Voor de rest blij mee!!!
CW
Catelijne W.
VLAARDINGEN

Beoordelingen voor wallz.com

23 sep 2024
Niet het verkeerde sturen dan moet ik er achteraan wat niet de bedoeling is
24 sep 2024
Hallo mevrouw, Wij vinden het heel vervelend dat u niet de juiste bestelling ontvangen heeft. Bij onze logistiek is per ongeluk iets mis gegaan, wat gebeuren kan. Fijn dat we daarover contact gehad hebben en wij u zo spoedig mogelijk het juiste product toe kunnen sturen.
Vraagje aan de telefoon ging niet vriendelijk
Antwoord van wallz.com
Dat is vervelend om te horen! Zou je ons een mailtje willen sturen waarin je ook jouw vraag vermeldt? Dat mag naar info@wallz.com. Dan gaan we dit uiteraard met je bespreken en met je oplossen!
Veel geld voor een stukje vinyl.
Antwoord van wallz.com
Vervelend om te horen dat het niet naar wens is! Zou je ons een mailtje willen sturen hierover? Dan gaan we uiteraard met je meekijken naar een oplossing.😊 Ons emailadres is info@wallz.com.
25 okt 2023
lang wachten op levering
Antwoord van wallz.com
Hi! Vervelend dat de levering wat langer heeft geduurd dan gepland! We streven er altijd naar om de producten binnen 24 uur te verzenden, maar helaas blijven we tijdens de levering afhankelijk van DHL. Ik zie wel dat je het pakket nog na vijf dagen hebt ontvangen. Fijn dat het wel goed bij je aan is gekomen. 😊
7 jun 2024
X
21 jun 2024
21 jun 2024
Vervelend om te zien dat er 2 ster zijn gegeven, helaas weten niet waarom dit is. Uiteraard horen we graag van je zodat we het op kunnen lossen! Je kan ons een berichtje sturen via de mail naar: info@wallz.com of ons bellen via: 085 27 35 926😊
16 mei 2024
12 mei 2024
15 mei 2024
Vervelend om te zien dat je ons een 1-ster beoordeling geeft! Ik zie al wel dat er al mailcontact is en dat het wordt opgelost, fijn dat het goed komt.😊
Antwoord van wallz.com
Vervelend om te zien dat er 1 ster is gegeven, helaas weten niet waarom dit is :( Uiteraard horen we graag van je! Je kan ons een berichtje sturen via de mail naar: info@wallz.com of ons bellen via: 085 27 35 926