pipstudio.nl- Logo - Beoordelingen

pipstudio.nl

929 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden6.334 beoordelingen in totaal

Ik vind het jammer dat je bij een bestelling tot € 75 verzendkosten moet betalen en ook als je iets retourneert. Daardoor ben ik minder geneigd te bestellen. Niet dát ik wil retourneren, maar als je het toch moet doen dat het gratis is, omdat je meestaal ook al verzendkosten hebt betaald. Ik ben nu dus eerst mijn eerstvolgende aankoop gaan 'beoordelen' bij de Bijenkorf en waarschijnlijk bestel ik het dan toch bij Pip Studio of een andere webshop. De kleding van Pip valt klein, dus ook daar heb ik even wat van gepast. Dat kan dus bijna niet bij andere winkels, want het is veelal alleen via webshops te krijgen. Lang leve fysieke winkels! Fijn contact gehad met Donald van de klantenservice.

21 jan 2024
1: prijs/kwaliteitverhouding kan beter. Katoenen stof van Tafelloper is erg dun en maakt een goedkope indruk. ‘Theedoek’ kwaliteit; 2: kleuren van de print wijken erg af i.v.t. de afbeelding op de website; 3: service richting de klant kan beter, transparanter, eerlijker en gericht op waardecreatie voor de klant in plaats van zoveel mogelijk marge/winst voor PIP studio. Penny Wise Pound Foolish; 4: ik heb ook een stukje ‘misleiding’ meegemaakt. Een PIP studio giftcard bleek achter de schermen ‘behandeld’ te worden als een kortingscode. Dit zijn echter twee verschillende dingen. Juridisch niet juist en ook mistig en misleidend voor de klant. De website en marketing zijn erg goed. Mooie sfeerbeelden en mooie prints. De klantgerichtheid kan echter veel beter!!

Beoordelingen voor pipstudio.nl

4 nov 2023
Er staat op de site op werkdagen besteld voor zo en zo laat de volgende dag in huis. Na bestelling zie ik het kan 1 tot 3 werkdagen duren maar we zijn inmiddels 5 werkdagen verder en heb nog niets vernomen en er is nog niets opgestuurd
I bought pip product at 27/03 but it didnt come yet.. it is lost, post nl losted it… But you are waiting answer from postnl… İt isnt my problem.. And normally, you have to send my order again! Because I paid it 13days ago!!
Antwoord van pipstudio.nl
Hi Umare, Thank you for your review. Unfortunately, not all of your ordered items are in stock. We are working with Post-NL to get the original shipment located so we can forward this to you. Please accept our apologies for the inconvenience! Lots of Love, Pip
31 dec 2023
Het artikel viel tegen. Zag er erg goedkoop uit. Retour zenden kosten ook nog eens €6,95 bij Pip Studio. Geen ervaring om nog eens te herhalen. Artikel werd wel snel bezorgd. De terugbetaling heb ik nog niet ontvangen.

De verzendkosten zijn idioot

De verzendkosten en kosten om vervolgens iets te retourneren zijn belachelijk hoog. Zeker wanneer je het vergelijkt met andere webwinkels die Pop producten aanbieden en die kosten niet berekenen, zoals de Bijenkorf.

Deze tutti frutti legging heeft slechte pasvorm in het kruis

Deze tutti frutti legging is slecht ‘geknipt’. Ik heb meerdere leggings van Pip (in dezelfde maat) Het kruis van het achterland is ruim 3,5 cm langer, waardoor hij echt heel raar aansluit; eigenlijk niet aansluit!

Langer wachten dan beloofd

Ik snap dat het in deze tijd druk kan zijn met bestellingen, maar beloof dan niet vandaag bezorgd, morgen geleverd. 2 weken geleden 2 artikelen besteld, na 1 week 1 artikel binnen, maar wanneer het 2e komt???
28 okt 2023

Nog niet geleverd

Ik kon aangeven wanneer ik het kleed geleverd wilde hebben. Helaas kwam het niet en de dag daarna ook niet. Mail gestuurd naar leverancier en die geven aan dat het kleed pas half november beschikbaar is.
Zorg dat er voldoende voorraad is van producten. Al regelmatig nee te horen gekregen. Het duurt ook erg lang voordat je weer kunt bestellen. Je verwacht van een officiële site dat ze kunnen leveren.
Prima afhandeling, alleen was er aan een beekje een scherfde af! Heb geen zin in het gedoe van terugsturen!!! Hij was héél goed verpakt, met andere woorden: was al beschadigd voor de verzending!!!

Sowieso dat je niet mag ruilen

Sowieso dat je niet mag ruilen vind ik vervelend. Als ruilen niet mag krijg je ook niet als je het overtrek opnieuw wil bestellen in een andere kleur dit aan dezelfde prijs. Belachelijk

Afbeelding anders dan werkrlijkheid

Foto van mok komt niet overeen met hoe de mok er werkelijk uitziet qua print. Op foto staat de grote gekleurde bloem aan voorzijde in echt aan achterzijde - ziet er dus heel anders uit
Antwoord van pipstudio.nl
Hoi Suzanne, Wat vervelend dat je teleurgesteld bent in de ontvangen mokken. Zou je ons eens een foto kunnen mailen van de voor- en de achterkant van een door jou ontvangen mok? Dat mag naar support@pipstudio.com. We kijken graag even of we de we de foto's op de website kunnen aanpassen. Met liefs, Pip
26 dec 2023
Al meermaals in het verleden besteld, adres wordt automatisch ingevuld nu is mijn pakket op een ander adres geleverd en ik ben 300 euro kwijt. Pip studio reageert nietmeer Bedankt
23 dec 2023

Nooit meer...

Gegeven maten op de tabel komen niet met de werkelijkheid overeen. Moet ook vervolgens 10 euro betalen via een andere site om te retourneren. Wat vervolgens heel slecht geregeld is.
Gelijk aangeven of iets leverbaar is ipv laten betalen en dan een paar dagen later aangeven dat ik iets geretourneerd heb?(wat niet geleverd is?) en mijn geld terug krijg.
10 mrt 2024
Hoi Deborah, Alles wat op de website staat is in principe leverbaar. Soms gebeurt het dat meerdere personen een bepaald artikel in hun winkelmandje hebben waarvan we er nog maar 1 op voorraad hebben. Helaas wordt 1 van deze mensen dan teleurgesteld. We begrijpen dat dit teleurstellend is, maar het is niet iets waar we wat aan kunnen doen. Het kredietnota dat je ontvangen hebt is een standaard format. We bieden je graag nogmaals onze excuses aan voor het ongemak. Veel liefs, Pip

Mooi maar duur

De bloemen (4 takken) zijn mooi, maar het geheel is natuurlijk belachelijk duur. De verpakking waarin het kan, moet ook echt kleiner. Dit kan niet goed zijn voor het milieu.
31 okt 2023

Besteld, betaald en niets ontvangen

Besteld en betaald. Na 5 dagen nog niets gehoord wanneer de bestelling verzonden wordt. Terwijl bij het bestellen een gewenste bezorgdatum werd gevraagd.
27 okt 2023
Behang besteld maar pas na betaling kreeg ik een mail dat het pas weken later word geleverd. Kan echt niet met zo’n dure bestelling. Dit melden vooraf!!
26 okt 2023
Bestelling zou woensdag bezorgd worden. Het is nu donderdag en we hebben nog geen bericht gekregen dat de bestelling verstuurd is
Ze beloven binnen 3 dagen artikel te leveren , maar zonder bericht dat het artikel later komt duurt het nu al een week
20 mrt 2024
De dekbedhoezen zijn fantastisch. Ik schaam me om de grote hoeveelheid verpakkingsmateriaal waarin ze verstopt zaten.
Antwoord van pipstudio.nl
Hoi Mase, Dank je wel voor je recensie en wat fijn dat je tevreden bent met de dekbedhoezen. Kun je ons wat meer details geven over het gebruikte verpakkingsmateriaal van je bestelling? Pip probeert zo veel mogelijk om verspilling tegen te gaan. Zo krijg je van ons de orderbevestiging alleen nog maar digitaal en kun je een eventuele retour ook digitaal afhandelen. Maar er is natuurlijk altijd ruimte voor verbetering. Liefs, Pip