pipstudio.nl- Logo - Beoordelingen

pipstudio.nl

929 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden6.334 beoordelingen in totaal

Ik vind het jammer dat je bij een bestelling tot € 75 verzendkosten moet betalen en ook als je iets retourneert. Daardoor ben ik minder geneigd te bestellen. Niet dát ik wil retourneren, maar als je het toch moet doen dat het gratis is, omdat je meestaal ook al verzendkosten hebt betaald. Ik ben nu dus eerst mijn eerstvolgende aankoop gaan 'beoordelen' bij de Bijenkorf en waarschijnlijk bestel ik het dan toch bij Pip Studio of een andere webshop. De kleding van Pip valt klein, dus ook daar heb ik even wat van gepast. Dat kan dus bijna niet bij andere winkels, want het is veelal alleen via webshops te krijgen. Lang leve fysieke winkels! Fijn contact gehad met Donald van de klantenservice.

21 jan 2024
1: prijs/kwaliteitverhouding kan beter. Katoenen stof van Tafelloper is erg dun en maakt een goedkope indruk. ‘Theedoek’ kwaliteit; 2: kleuren van de print wijken erg af i.v.t. de afbeelding op de website; 3: service richting de klant kan beter, transparanter, eerlijker en gericht op waardecreatie voor de klant in plaats van zoveel mogelijk marge/winst voor PIP studio. Penny Wise Pound Foolish; 4: ik heb ook een stukje ‘misleiding’ meegemaakt. Een PIP studio giftcard bleek achter de schermen ‘behandeld’ te worden als een kortingscode. Dit zijn echter twee verschillende dingen. Juridisch niet juist en ook mistig en misleidend voor de klant. De website en marketing zijn erg goed. Mooie sfeerbeelden en mooie prints. De klantgerichtheid kan echter veel beter!!

Beoordelingen voor pipstudio.nl

Op de website stond dat de bestelling binnen twee dagen binnen zou zijn. Nu na twee weken heb ik hem nog steeds niet
Antwoord van pipstudio.nl
Hoi Olga, We hebben hier ook via de mail even contact over gehad. We geven op de website aan dat de stalen binnen 5 tot 7 werkdagen geleverd worden. Zoals besproken is jouw bestelling helaas niet goed verwerkt maar zijn de stalen ondertussen alsnog verstuurd. Met vriendelijke groet, Pip
2 jun 2024

geld niet terug gestort

geld terug gestort, maar niet het volledige bedrag. Het deel dat is betaald met VVV bonnen is niet geretourneerd!
RV
Rosita V.
Waddinxveen
Ik heb 24 november een pakketje besteld en nog steeds niet binnen heb al 2 keer gebeld en een mail gestuurd
Behangstaal besteld. Helaas na 2 weken nog niets mogen ontvangen. Ook geen e-mail met statusupdate.
Antwoord van pipstudio.nl
Hoi Sanne, Wat vervelend dat je je bestelde staal nog niet ontvangen hebt. De staaltjes worden met de brievenbuspost verstuurd vanuit onze leverancier, Eijffinger. We controleren even of de staaltjes ondertussen verstuurd zijn en komen zo snel mogelijk per e-mail bij je terug.
Vaas besteld in sale Is er niet meer maar Staat gewoon in sale op site 😡😡😡😡 Niet reageren op mail
19 mrt 2024
Hoi Esther, We hebben het aankoopbedrag van deze vaas voor je teruggeboekt en je daarover een mailtje gestuurd. We hebben daarna nog een uitgebreid telefoongesprek gevoerd waarin we onze excuses hebben aangeboden voor de teleurstelling. De vaas staat sinds je bestelling niet meer op de website. Helaas komt het soms voor dat meerdere mensen een laatste artikel bestellen. Jammer genoeg moeten we dan een klant teleurstellen. Dat is niet leuk en niet de bedoeling maar kan natuurlijk voorkomen.
11 nov 2023
Ondanks correct volgen van de was voorschriften, zitten er toch pluisjes aan mijn badhanddoeken.
Pasvorm badjas erg klein en niet mooi 1 maat groter besteld en stond aan de voorkant nog open
Antwoord van pipstudio.nl
Hoi Marion, Wat vervelend dat de bestelde badjas niet goed paste. We hebben gezien dat je de bestelde badjas hebt teruggestuurd en dat het aankoopbedrag ondertussen is teruggeboekt. We gaan ons best doen de verschillende afmetingen duidelijker aan te geven op de website. Tegelijkertijd geven je commentaar door aan onze ontwerpers. Hopelijk kan een volgende collectie met meer stof gemaakt worden, zodat ook de badjas aan de voorkant netjes dichtvalt. Met liefs, Donald
VS
venkel s.
amsterdam
prijs /kwaliteit verhouding is zoek. De producten zijn mooi maar echt wel heel erg duur!
Bestelling niet te doen met telefoon en 1 retourzending kwam ook erg moeilijk tot stand.
MS
marion s.
Twijzel
10 nov 2023
retourbeleid erg slecht, zij kunnen beter tassen blijven maken dan kleding
Antwoord van pipstudio.nl
Hoi, We vinden het erg vervelend om te horen dat het zo is gegaan. Wij hebben dit doorgegeven aan onze klantenservice en zullen zeker gaan kijken naar verbeterpunten! Groeten, Pip
26 okt 2023
De retourkosten zouden niet hoger mogen zijn dan de verzendkosten!

Niks ontvangen

Ik heb een staaltje behang besteld en betaald en nooit ontvangen
De klant beter op de hoogte houden van de verwachte leverdatum.
20 mrt 2024

Slechte retourregeling

De optie om te retourneren is slecht door de hoge retourkosten.
Antwoord van pipstudio.nl
Hoi Jans, Wat vervelend dat je ontevreden bent over de opties voor het terugsturen van je bestelling. Pip biedt via Returnista verschillende koeriers en verzendmethodes aan. De kosten die hiervoor worden gerekend zijn gelijk aan de standaardkosten van deze koeriers. Als je je complete bestelling terugstuurt boeken we naast het aankoopbedrag ook de bij het bestellen betaalde verzendkosten voor je terug. Liefs, Pip
Mooie producten maar sooms niet zo goed qualiteit.
8 nov 2023
Ik heb m'n bestelling nog steeds niet binnen!
Antwoord van pipstudio.nl
Hi, Onze excuses dat je bestelling nog niet is aangekomen. Neem alsjeblieft contact op met onze klantenservice via support@pipstudio.com, zodat we dit direct voor je kunnen oplossen. Liefs, Pip
ik heb het artikel nog steeds niet ontvangen
AM
Annet M.
Almere
Op zich prima, oplossing was minder, jammer.
Ik heb mijn stalen nog niet ontvangen
Antwoord van pipstudio.nl
Hoi Diana, Wat vervelend dat je de bestelde behangstalen nog niet hebt ontvangen. We hebben je bestelling op 29/2 doorgezet naar Eijffiinger om te versturen. Het lijkt erop dat die eerste zending is kwijtgeraakt. We hebben de leverancier daarom gevraagd je bestelling opnieuw te versturen. Hopelijk heb je deze nu snel in huis. Onze excuses voor het ongemak! Liefs, Pip
3 feb 2024
Bestelling laat lang op zich wachten.