internet-bikes.com- Logo - Beoordelingen

internet-bikes.com

1.492 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden34.797 beoordelingen in totaal

Het is vaak vergelijken en kijken als ik via een webshop wat wil aanschaffen. Ik heb regelmatig fietsonderdelen nodig en kom dan toch vaak uit bij, Internet-bikes. Vaak net wat goedkoper ook al komen er nog verzendkosten bij, redelijk snelle levering. De website is al jaren hetzelfde dus vertrouwd en je kan makkelijk vinden wat je nodig hebt, ook nog eens met een afbeelding van het onderdeel. Een aanrader als je regelmatig fietsonderdelen nodig mocht hebben.
GD
Geert D.
Helmond

Onderwerp: Problematiek met DHL bezorging op Soesterweg 531 3819BA Amersfoort Geachte heer/mevrouw, Graag wil ik uw aandacht vestigen op een terugkerend probleem met de bezorging van pakketjes via DHL op mijn adres, Soesterweg 531 Amersfoort Het komt altijd voor dat DHL aangeeft dat een pakket niet kan worden afgeleverd, terwijl andere pakketdiensten, zoals PostNL of DPD, e.a. geen enkel probleem ondervinden om op hetzelfde adres te bezorgen. Dit probleem is frustrerend en zorgt voor onnodige vertraging in het ontvangen van mijn bestellingen. Wat ook dit keer weer het geval is. En wat in de meeste gevallen leidt tot terugbetaling . Ik ontvang geen bericht over de reden van de mislukte bezorging. Dit maakt het moeilijk om te begrijpen wat er misgaat en hoe ik het probleem kan oplossen. Met vriendelijke groeten : P.W.Potter Soesterweg 531

Beoordelingen voor internet-bikes.com

20 jun 2024
te hoge verzendkosten
12 jun 2024
Kapot afgeleverd
20 jun 2024
Bedankt voor jouw review via Trusted Shops. Dankzij jouw feedback kunnen we ons blijven verbeteren en eventuele problemen in de toekomst voorkomen. Helaas bevat jouw review geen voldoende, terwijl wij als organisatie streven naar een optimale klanttevredenheid. Onze oprechte excuses dat jouw bestelling niet als voldoende werd ervaren. Is het nog gelukt om het spatbord en de stang recht te buigen? Eventueel kunnen we het te verhelpen probleem alsnog oplossen. We zien jouw reactie graag tegemoet.
10 jun 2024
7 jun 2024
1 jun 2024
4 jun 2024
Goedemorgen Cor, Bedankt voor jouw review. Kan ik je nog ergens mee helpen? Om ons te blijven verbeteren, zijn we benieuwd naar de oorzaak van de negatieve beoordeling in jouw review. Eventueel kunnen we het te verhelpen probleem alsnog oplossen. We zien jouw reactie graag tegemoet. Met vriendelijke groet, Foris
30 mei 2024
31 mei 2024
Hi, Bedankt voor jouw review. We hebben je zojuist een email gestuurd. Met vriendelijke groet, Foris
27 mei 2024
28 mei 2024
Hi Adela, Bedankt voor jouw review. We hebben je zojuist een mail gestuurd. Met vriendelijke groet, Foris
GD
Geert D.
Helmond
16 mei 2024
Dit is een internet winkel die doet wat het zegt. Super service, ultra snelle levering. Duidelijk mail verkeer met zowel de factuur de levering als handleiding om de fiets gebruiksklaar te maken. Papa blij met het gemak, Zoonlief helemaal blij met zijn fiets. We hebben de Cortego Ranger 26´´ fluogeel besteld. Ziet er allemaal zeer degelijk uit. Zowel de shop als de fiets echt een aanrader.
21 nov 2023

Betrouwbare website.

Twee maal hetzelfde artikel besteld. De eerste keer was ik vergeten mijn huisnummer te noteren. Uiteraard werd het artikel niet uitgeleverd en ging dit retour. Betaling werd meteen teruggestort. Opnieuw besteld en ditmaal met huisnummer. Alles werd netjes geleverd. Alleen de verpakking had "drie" maatjes kleiner gekund. Verder tevreden met het bestelde artikel, dit voldoet aan de verwachting.
20 apr 2024

Niet duur en snelle levering

De website is overzichtelijk en geeft voldoende informatie. Ik heb o.a. fietsbanden besteld. De prijs lag lager dan bij de concurrenten. Na de bestelling werd ik goed geïnformeerd v.w.b. de afhandeling. De producten werden de volgende dag al geleverd (door DHL). De spullen waren goed verpakt. Een tevreden klant!
6 okt 2023

Goede betrouwbare webshop

Al vaker bestellingen gedaan (want goede website prima prijzen en nauwkeurige levering, ook al eens foute levering vlot geld terug) nu enigszins getwijfeld want gelezen over onderneming in zwaar weer, maar ze hebben nog een tandje bijgezet (in weekend doorwerken): extreem snelle levering.
Laats een kinderzadel besteld dat hier in de buurt niet te verkrijgen was, als repair café in een kleine ruimte hebben we geen plaats om reparaties op te slaan, wat binnenkomt moet ook zo gauw mogelijk weer weg. Het zadel was er in zeer korte tijd zodat we weer snel verder konden.
22 apr 2024
Bestelling snel verzonden , maar pakket was knullig dicht geplakt, te weinig plakband zodat er grote openingen waren aan de zijkant van de verpakking. Hierdoor kon heel makkelijk 3 van de 5 producten eruit vallen tijdens transport, gelukkig is dat niet gebeurd !
7 mei 2024

Wij zijn een bedrijf en dat stond duidelijk op het bestelformulier. Laat het dan niet op zaterdag bezorgen!!

Wij zijn een bedrijf en dat stond duidelijk op het bestelformulier. Toch wordt er op zaterdag geleverd. Dan zijn bijna alle bedrijven gesloten (uitgezonderd winkels). Nu moeten we de fiets gaan ophalen bij een winkel. Hier moet echt over worden nagedacht
2 okt 2023

Strak geregeld, uitstekende service

Aan de zending die ik ontving ontbrak het setje snelbinders dat ik had besteld. In plaats daarvan zat er een fietsketting tussen. Mailtje gestuurd. De snelbinders kreeg ik meteen alsnog, dwz de volgende dag, en de ketting mocht ik houden. Top!
JS
Jaap S.
s-Gravenpolder

Bestelling goed, verzending minder.

Bestelling goed, produkten goed, maar verpakking van de verzending niet zo goed. Doos veel te groot en kleinere produkten los in de dood. Doos was half open en ingedrukt bij ontvangst, geluk dat alle bestelde arikelen er nog in zaten.

Please change the delivery company

Change please the delivery company to postNL and the rest is all good! Fast response via e-mail, but i would be nice to add a telephone nummber too. (People have more trust when they have somebody to talk about the problem...)
Helaas zijn er voor 18 inch geen passende kettingkasten. Hessing paste niet en golden lion ook niet, nadat ik een schakel uit de ketting haalde paste het net...met het wiel op de minimaalste afstand. 20 inch is weer te groot.
7 mei 2024
Snelle levering, Het product was zoals afgebeeld, Prijs een fractie van de prijs bij de fietsenmaker hier. het pakketje was netjes netjes verpakt. En werd de volgende dag al afgeleverd zoals beloofd. Dus tevreden!