Aardbeiplantje.nl- Logo - Beoordelingen

Aardbeiplantje.nl

3.169 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.169 beoordelingen in totaal

Prima ontvangen en meer plantjes dan ik had verwacht. Staan nu een week in de potten en zetten al aan. Nu wachten op mooi weer. Foto is van de dag dat ik ze heb geplant. Zelfs nog een boekje voor de verzorging e.d. Hartelijk dank hiervoor 🍓

Ik sorteer al 30 jaar aardbeienplanten in de winter bij een van jullie collega's, en ik herken het probleem van nieuwe mensen, die kort moeten snijden. Zij houden het rhyzoom niet op gelijke hoogte en snijden dan een aantal koppen kapot. Dat is precies wat er met mijn planten gaande was. Van de 42 planten heb ik er 7 weggegooid. De rest was trouwens te kort, te risico vol afgesneden. Met kort snijden ruim je wel de oude bladresten en bloemen op, maar heeft ook risico's.

Beoordelingen voor Aardbeiplantje.nl

aardbeien netjes verpakt en onbeschadigd aangekomen, net als andere jaren, enkele jaren gelden stonden wij naast jullie op tuin idee in 's-Hertogenbosch, daar voor het eerst kennis gemaakt met aardbeien plantje. toen een goede uitleg gekregen over het planten hiervan
Van de 40 plantjes die ik had besteld leken er 4 in eerste instantie niet goed aan te slaan. Dit trekt nu bij. Het viel mij op dat er een aantal plantjes erg klein waren toen ik ze pote, ik had mijn twijfels of deze het zouden redden. Waarschijnlijk waren dit deze 4.
Levering op mijn verzoek kort voor de leverdatum met 1 week uitgesteld wegens familieomstandigheden. Prima actie van de klantenservice nogmaals dank. Planten zijn keurig op tijd en in top conditie aangekomen en dezelfde dag geplant. Ik zie uit naar een mooie oogst.
16 apr 2024

Goede kwaliteit (Y)

Snelle levering op gewenste dag Kwaliteit van de planten ziet er goed uit. Wortels van dikke frigo (Ostara) waren echt opvallend goed! De favori dikke frigo waren stuk smaller. In verleden reeds besteld met goede productie, vandaar na 3-4 jaar een nieuw bestelling

Aangename ervaring

Het is de tweede keer dat wij bestelden bij aardbeiplantje.nl. Wij zijn super tevreden: snelle levering, plantjes waren goed ingepakt, goede kwaliteit van plantjes en hele lekkere aardbeien binnen een paar maanden! Ook prijs-kwaliteit heel goed. Wij zijn fan!

Voor alles 10/10!!

Makkelijke site om te bestellen, zeer leuke pakketten met aardbeien (handig bij twijfelen). Levering correct op datum en netjes afgeleverd en bij vragen na bestelling: een super vriendelijk en begripvol contact met de klantenservice! Voor alles zeker 10/10!!
17 mei 2024
Snelle levering, goeie tips (boekje meegeleverd), mooie plantjes, allemaal goed opgekomen. Hopelijk geven ze ook allemaal vruchten. (Jammer dat ik geen digitale brochure kan vinden, omdat je de hardcopy snel kwijt raakt) Maar dat mag de pret niet drukken.
Antwoord van Aardbeiplantje.nl
17 mei 2024
Bedankt voor je mooie worden en goed recensie. De digitale versie van de brochure vind je onderaan de startpagina in onze webshop. Of kopieer deze link => https://www.aardbeiplantje.nl/aardbeiplantje-brochure/ Zo kun je alle informatie en tips ook altijd teruglezen via je telefoon, tablet of pc.
EN
Elles N.
Oud-Zuilen
14 mei 2024
Ik bestel al jaren mijn planten via Aardbeiplantje.nl. De planten zijn kwalitatief hoog en de bestellingen worden geleverd volgens afspraak. Er is genoeg keuze in rassen en je krijgt veel informatie over de verzorging. De nieuwsbrief staat vol met tips.
AG
Aiko G.
Leiden
19 apr 2024
Netjes volgens verwachting afgehandeld. Alle 20 plantjes (frigo, kale wortels) hebben een week na planten frisse nieuwe blaadjes die beginnen te groeien. Ook zat er een handig boekje met tips voor bemesting, voorkomen van ziektes etc. bij de bestelling
Ik vind de plantjes heel sterk lijken door de wortels en het begin vh plantje! Het enige wat ik als tip kan geven is een update vd bestelling tussendoor. Ik heb even gedacht dat ik ze niet meer kreeg maar gelukkig wel gekomen! Ze groeien nu al n beetje 🍀
PR
Piet R.
ROOSENDAAL
30 mrt 2024

Mooie Aardbeiplanten.

Duidelijk en gevarieerd aanbod van aardbeiplanten ; simpele bestelprocedure. Levering vond op de afgesproken datum plaats. Planten netjes ingepakt en geleverd volgens het aanbod. Zijn daarna direkt geplant en slaan al aan, goede hoop op een mooie oogst.
ze zijn mooi aangekomen maar kan eigenlijk nog geen beoordeling geven ze zijn net 2w hier en er hangen dus nog geen aardbeien aan hé. een deel is wel al aan de groei begonnen. heb er een fotootje bijgedaan vd maxim aardbei, je ziet deze is ah groeien
30 mrt 2024

Super! Snelle levering en mooie sterke plantjes

Ik had het smulpakket besteld. Verzending was precies op afgesproken datum met track en trace. De plantjes zijn echt al groot en sterk (powerplant!). Ze staan er al heel goed bij hier in de tuin en we kunnen niet wachten op de hele zomer aardbeien!
Uit ervaring weet ik dat de geleverde planten van kwaliteit getuigen. Komen na planten stuk voor stuk tot bloei. Nooit dode exemplaren. Service en levering zijn betrouwvol en perfect. Vragen via mail worden heel snel heantwoord. Doe gewoon zo voort.

Wat een service ! Top!

Wat een service! Bezorging op de afgesproken dag, prachtige plantjes en ook nog uitgebreide informatie in het pakketje. Echt super, nu moet het toch een succes worden. De plantjes slaan trouwens allemaal aan, er verschijnen al nieuwe blaadjes.
Geweldig plantmateriaal, goed verpakt en verstuurd, bestelling klopt altijd, geweldige communicatie en informatie. Goede prijs en altijd op tijd verstuurd. Meer dan geweldig. Ik besteld hier al jaren en geniet ‘s zoners van HEERLIJKE aardbeien.
20 apr 2024
Er waren ook vrij kleine stekken bij die ook langere tijd nodig hadden om aan te slaan. Dit gebeurde wel maar had wel even nodig. Ik ben wel vergeten om in het begin een foto te maken sorry. Daardoor stuurde ik mijn beoordeling wat later in.
De plantjes zijn allemaal goed gestart. In mijn bestelling zaten verschillende soorten aardbeiplantjes. Het zou prettig zijn als de plantjes per soort verpakt waren. Nu maar afwachten hoe de aardbeien groeien en gaan smaken. Ik ben benieuwd.
Ik heb plantjes en Batobakken besteld en had moeite met de bestelling. Dus apart mailtje er bij. Razendsnel heeft Annet mij laten weten dat alles voor elkaar kwam. Dat deed ze op zo’n leuke manier dat ik dat zelfs heb rondverteld. Topzaak!

Toppers! Zowel de aardbeien als het personeel

Mooie vers plantgoed en planten. Ik heb hier al 2x een pakket besteld. Bij vragen krijg je snel antwoord en extra service aangeboden. Leuk bedrijf! Die jongens doen het goed door de klant centraal te zetten met hun aardbeien en service.