Aardbeiplantje.nl- Logo - Beoordelingen

Aardbeiplantje.nl

3.169 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.169 beoordelingen in totaal

Prima ontvangen en meer plantjes dan ik had verwacht. Staan nu een week in de potten en zetten al aan. Nu wachten op mooi weer. Foto is van de dag dat ik ze heb geplant. Zelfs nog een boekje voor de verzorging e.d. Hartelijk dank hiervoor 🍓

Ik sorteer al 30 jaar aardbeienplanten in de winter bij een van jullie collega's, en ik herken het probleem van nieuwe mensen, die kort moeten snijden. Zij houden het rhyzoom niet op gelijke hoogte en snijden dan een aantal koppen kapot. Dat is precies wat er met mijn planten gaande was. Van de 42 planten heb ik er 7 weggegooid. De rest was trouwens te kort, te risico vol afgesneden. Met kort snijden ruim je wel de oude bladresten en bloemen op, maar heeft ook risico's.

Beoordelingen voor Aardbeiplantje.nl

ze zijn mooi aangekomen maar kan eigenlijk nog geen beoordeling geven ze zijn net 2w hier en er hangen dus nog geen aardbeien aan hé. een deel is wel al aan de groei begonnen. heb er een fotootje bijgedaan vd maxim aardbei, je ziet deze is ah groeien
30 mrt 2024

Super! Snelle levering en mooie sterke plantjes

Ik had het smulpakket besteld. Verzending was precies op afgesproken datum met track en trace. De plantjes zijn echt al groot en sterk (powerplant!). Ze staan er al heel goed bij hier in de tuin en we kunnen niet wachten op de hele zomer aardbeien!
Uit ervaring weet ik dat de geleverde planten van kwaliteit getuigen. Komen na planten stuk voor stuk tot bloei. Nooit dode exemplaren. Service en levering zijn betrouwvol en perfect. Vragen via mail worden heel snel heantwoord. Doe gewoon zo voort.

Wat een service ! Top!

Wat een service! Bezorging op de afgesproken dag, prachtige plantjes en ook nog uitgebreide informatie in het pakketje. Echt super, nu moet het toch een succes worden. De plantjes slaan trouwens allemaal aan, er verschijnen al nieuwe blaadjes.
Geweldig plantmateriaal, goed verpakt en verstuurd, bestelling klopt altijd, geweldige communicatie en informatie. Goede prijs en altijd op tijd verstuurd. Meer dan geweldig. Ik besteld hier al jaren en geniet ‘s zoners van HEERLIJKE aardbeien.
20 apr 2024
Er waren ook vrij kleine stekken bij die ook langere tijd nodig hadden om aan te slaan. Dit gebeurde wel maar had wel even nodig. Ik ben wel vergeten om in het begin een foto te maken sorry. Daardoor stuurde ik mijn beoordeling wat later in.
De plantjes zijn allemaal goed gestart. In mijn bestelling zaten verschillende soorten aardbeiplantjes. Het zou prettig zijn als de plantjes per soort verpakt waren. Nu maar afwachten hoe de aardbeien groeien en gaan smaken. Ik ben benieuwd.
Ik heb plantjes en Batobakken besteld en had moeite met de bestelling. Dus apart mailtje er bij. Razendsnel heeft Annet mij laten weten dat alles voor elkaar kwam. Dat deed ze op zo’n leuke manier dat ik dat zelfs heb rondverteld. Topzaak!

Toppers! Zowel de aardbeien als het personeel

Mooie vers plantgoed en planten. Ik heb hier al 2x een pakket besteld. Bij vragen krijg je snel antwoord en extra service aangeboden. Leuk bedrijf! Die jongens doen het goed door de klant centraal te zetten met hun aardbeien en service.

Ik hou ervan

Fijne aankoop! Duidelijke informatie over beschikbaarheid en bezongmonenten. Mooie planten, netjes op het opgegeven moment geleverd. Voorzien van goede info over aanplanting en verzorging. Super! Echt fantastisch, hier word ik blij van.
de bestelling werd op de beloofde dag geleverd. Jammer met een klein foutje, maar na een mailtje werd de nabestelling klaargezet en de volgende dag was alles OK. Een dikke pluim voor zo'n correcte manier van werken. Eind goed, al goed.

Top

Info verzorging gedurende het jaar is top. Planten komen goed aan. 100% aangeslagen bij het planten 2 jaar geleden. Nu nieuwe lang dragende planten besteld. 6 bato bakken kortdragers (6x6 planten) een mooie dagelijkse oogst. Zie foto.
Ik wilde de leverdatum graag anders en gaf dat vlgs mij op het laatste moment nog door per mail. Direct reactie ontvangen en was geregeld! Ook goede tips bij de plantjeslevering voor het planten en de verzorging (boekje erbij) Super!
25 apr 2024
Geleverd op de dag die ik wilde. Plantjes hebben veel wortels, zien er goed uit. Handig boekje bij de bestelling gekregen met handige uitleg. Kan nog niet zeggen of de plantjes goed aanslaan, maar ik ga ervan uit dat dat goed komt.

Mooi en compleet smulpakket

De plantjes van het smulpakket doordragers waren netjes en verzorgd ingepakt. Deze plantjes hadden bij levering al mooie lange wortels. Er zat ook een leuk en informatief boekje bij welke de essentiële info geeft om goed te starten.
30 mrt 2024
Mooie krachtige planten welke netjes zijn verpakt en geleverd om hopelijk veel lekkere aardbeien van te krijgen. Voor een juiste verzorging was een praktische handleiding bijgevoegd. Ik kan niet anders zeggen dan; prima leverancier.
HH
Henk H.
Abcoude
13 apr 2024
Zeer goed verpakt, en een geweldig verjaarscadeau voor de jarige die blij verrast was. Inmiddels zijn alle plantjes aan het uitlopen, en we verwachten later lekkere aardbeien. Ook fijn een boekje met uitleg en tips erbij, geweldig!

mooie kleine plantjes

Hele snelle verzending, mooie kleine plantjes, duidelijk wat welk soort is (meerdere soorten besteld). Ook n mooie folder met tips en mooie foto's. De plantjes staan nu een week in de grond en lopen al voorzichtig uit allemaal.
door het natte voorjaar kon ik de planten niet in de volle grond planten ,heb uit nood de planten in groten bloempotten gepoot en nu maar wachten op de zon Hoop toch nog op een flinke oogst .Ben zeer te vreden over dr planten

Interessante webwinkel met kwaliteitsvolle planten tegen een goede rijs

De aardbeiplanten werden op de geplande datum geleverd maar konden pas de volgende dag geplant worden. PostNL liet weten dat de bestelling tussen 18 en 22 uur zou plaats vinden maar het bleek bijna 1u30 vroeger (rond 16u45)