Aardbeiplantje.nl- Logo - Beoordelingen

Aardbeiplantje.nl

3.169 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.169 beoordelingen in totaal

Prima ontvangen en meer plantjes dan ik had verwacht. Staan nu een week in de potten en zetten al aan. Nu wachten op mooi weer. Foto is van de dag dat ik ze heb geplant. Zelfs nog een boekje voor de verzorging e.d. Hartelijk dank hiervoor 🍓

Ik sorteer al 30 jaar aardbeienplanten in de winter bij een van jullie collega's, en ik herken het probleem van nieuwe mensen, die kort moeten snijden. Zij houden het rhyzoom niet op gelijke hoogte en snijden dan een aantal koppen kapot. Dat is precies wat er met mijn planten gaande was. Van de 42 planten heb ik er 7 weggegooid. De rest was trouwens te kort, te risico vol afgesneden. Met kort snijden ruim je wel de oude bladresten en bloemen op, maar heeft ook risico's.

Beoordelingen voor Aardbeiplantje.nl

HH
Henk H.
Abcoude
13 apr 2024
Zeer goed verpakt, en een geweldig verjaarscadeau voor de jarige die blij verrast was. Inmiddels zijn alle plantjes aan het uitlopen, en we verwachten later lekkere aardbeien. Ook fijn een boekje met uitleg en tips erbij, geweldig!

mooie kleine plantjes

Hele snelle verzending, mooie kleine plantjes, duidelijk wat welk soort is (meerdere soorten besteld). Ook n mooie folder met tips en mooie foto's. De plantjes staan nu een week in de grond en lopen al voorzichtig uit allemaal.
door het natte voorjaar kon ik de planten niet in de volle grond planten ,heb uit nood de planten in groten bloempotten gepoot en nu maar wachten op de zon Hoop toch nog op een flinke oogst .Ben zeer te vreden over dr planten

Interessante webwinkel met kwaliteitsvolle planten tegen een goede rijs

De aardbeiplanten werden op de geplande datum geleverd maar konden pas de volgende dag geplant worden. PostNL liet weten dat de bestelling tussen 18 en 22 uur zou plaats vinden maar het bleek bijna 1u30 vroeger (rond 16u45)

Goede service

Je kan bellen, dat is helemaal super! Ik had een probleem met PostNL, dit is direct opgelost. De plantjes zijn super, goede instructies erbij en een heel handig boekje over aardbeien en de verzorging. Echt een leuk bedrijf!
14 apr 2024
Super planten! Moeten nog vruchten dragen, maar zijn allemaal aangeslagen en zien er gezond uit (frigo planten). Goede service! Kon m'n bestelling nog aanpassen en heb het teveel betaalde bedrag retour gekregen. Aanrader!

Tot nu toe zeer tevreden

Overzichtelijke website, mooi assortiment. Er was bij mij wat onduidelijkheid over de levering, maar ik ben keurig te woord gestaan aan de telefoon. Alle plantjes zijn aan het groeien, ben zeer benieuwd naar de opbrengst.
WH
Wessel H.
Blokker

Mooi en kwalitatief hoogwaardige produkt

Mooi en kwalitatief hoogwaardige planten die op het afgesproken tijdstip zijn bezorgd. Bovendien wordt bij de levering een boekje met handige tips bijgevoegd. Kortom er kan bijna niets meer mis gaan voor een goede oogst!
Het wortelgestel lijkt bijzonder goed. Ook zagen de plantjes er fris uit toen ze, goed verpakt, aankwamen. Dezelfde dag in pot geplant maar nu, na een dag of tien, nog maar een kleine reaktie door het koude weer. Geduld!

Goede gewortelde plantes

De eerste aflevering heeft post.nl wegens beschadiging terug gestuurd. Nadat wij het Aardbeiplantje hiervan op de hoogte hebben gebracht is dit direct geregeld en hebben we nu mooie goede doorgewortelde gezonde plantjes.

Compleet pakket

Het pakketje kwam goed verzorgd binnen. De aardbeienplantjes waren slapende, maar eenmaal in de tuin gezet begonnen ze al binnen een paar dagen uit te lopen. Er zit een handig boekje bij en mest. Wij zijn zeer tevreden!
30 mrt 2024
Kan duurzamer. Afspraak is afspraak. Precies op t juiste moment geleverd. Jammer dat de verpakking opgevuld is met plastic en groter is als nodig c.q. niet duurzaam.k moet nu afwachten hoe de plantjes zich ontwikkelen.
MR
Michel R.
Hollande
31 mrt 2024

Ben blij verrast door de kwaliteit van aardbeienplanten!

Ben blij verrast door de kwaliteit van de aardbeienplanten en kan zeggen dat alle planten, bij het uitplanten, zijn gaan groeien, ze hebben al blad. Zeer tevreden! Zal zeker weer bij jullie bestellen op korte termijn.
12 mei 2024

Prima!

Planten goed verpakt voor bezorging. Helaas werden ze wel een dag later geleverd dan aangegeven. Hebben daardoor lang in de verpakking gezeten. Na het planten kwamen de plantjes vrij snel op en groeien direct goed!
5 mei 2024
Makkelijk besteld en netjes bezorgd. Was eerst een beetje bang dat de plantjes wat kort geknipt waren. Het waren voornamelijk wortels, maar er komen nu al goede blaadjes aan! Dus nu wachten op de eerste aardbeitjes!
28 apr 2024

20 frigo aardbeiplanten.

20 frigo 'dikke' aardbeiplantjes die vanwege het koude weer nu nog niet heel snel groeien. Snel geleverd met een prachtig wortelstelsel. Het enige dat ontbreekt is zon. De eerste aardbeien gaan dus wat langer duren.
Verleden jaar ook aardbeienplantjes bij jullie vandaan. Prima veel aardbeien gegeven. Nu een ander soort genomen. Ben benieuwd. Was alleen pot mestkorreltjes vergeten te bestellen . Dom. Gr. Lia Straver Moddergat
24 apr 2024
Plantjes zijn s'anderendaags direct geplant en doen het allen uitstekend. Ben zeer tevreden. Ook de informatie die jullie sturen in verband met onderhoud en vorst beveiliging vind ik super. Dank je wel daarvoor.
Planten waren keurig volgens afspraak geleverd. Zaten ook netjes in bundels verpakt. Direct s 'avonds gepland in Bato bakken en ze beginnen al te groeien. Ben benieuwd hoe goed ze aardbeien produceren deze zomer

Top producten en goed verpakt

Verleden jaar besteld en betaald, dit jaar in maart goed verpakt mijn producten gekregen. In de doos zat niet alleen de aardbeienplantjes maar ook een boekje met , hoe je de plantjes op moet kweken. Helemaal top