Aardbeiplantje.nl- Logo - Beoordelingen

Aardbeiplantje.nl

3.169 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.169 beoordelingen in totaal

Prima ontvangen en meer plantjes dan ik had verwacht. Staan nu een week in de potten en zetten al aan. Nu wachten op mooi weer. Foto is van de dag dat ik ze heb geplant. Zelfs nog een boekje voor de verzorging e.d. Hartelijk dank hiervoor 🍓

Ik sorteer al 30 jaar aardbeienplanten in de winter bij een van jullie collega's, en ik herken het probleem van nieuwe mensen, die kort moeten snijden. Zij houden het rhyzoom niet op gelijke hoogte en snijden dan een aantal koppen kapot. Dat is precies wat er met mijn planten gaande was. Van de 42 planten heb ik er 7 weggegooid. De rest was trouwens te kort, te risico vol afgesneden. Met kort snijden ruim je wel de oude bladresten en bloemen op, maar heeft ook risico's.

Beoordelingen voor Aardbeiplantje.nl

Topservice en scherpe prijzen!

Goede service en werd goed op de hoogte gehouden mbt het verzenden van de bestelling. Producten waren goed verpakt en erg fijn dat er een boekwerk bij zat met uitleg, adviezen en gebruiksaanwijzing.
AT
Ariebombarie T.
Ergermekapot aan de rijn

Aanbeveling

Goeie service, deed een foute bestelling, was gauw omgezet door een aardige mevrouw. Goed product en een leuk informatief infoboekje over de kwekerij en hoe en wat te doen qua onderhoud aardbeien
Deze bestelling is weer prima gegaan . Mooie plantjes en elk jaar een goede oogst . Ik blijf bij'aarbeiplantje.nl' mijn bestellingen kopen 👍👍later zal ik een foto plaatsen van de groei en oogst.

gedetailleerd informatie is zeer welkom

Een toegevoegd gedetailleerd informatie boekje helpt enorm bij het zorgen dat de aardbeienplanten aanslaan. Het gaat ze dus niet alleen maar om het verkopen, maar ook dat het resultaat goed is!

Bestelling geleverd zoals gepland

Bestelling werd geleverd op geplande dag, een plant tekort maar werd na een mailtje direct nageleverd. De planten zijn duidelijk gelabeld en er is zelfs een verzorgingshandleiding bijgevoegd.
SD
Sjaak d.
nieuwerkerk
24 mei 2024
Mooie planten waar een duidelijke handleiding bijzat. Het weer heeft meegezeten dus ik hoefde geen water te geven en ze zijn allemaal aangeslagen. Kortom goede kwaliteit voor een nette prijs!

Zeer tevreden!

Hele duidelijke site met goede uitleg, aarbeienplantjes waren goed verpakt. En super leuk dat er een klein boekje bij zit, zodat je het beste uit je aarbeien planten kan halen. Zeer tevreden!

Aardbeiplantje

Mooie aardbeiplantjes, goed vochtig verpakt. Met het extra toegevoegde boekje met tips en de aarbeimeststof moeten er wel hele mooie lekkere aardbeien aan de plantjes groeien dit jaar :-).
21 apr 2024
Mooie plantjes die allemaal nu in de grond staan. Ik geef 4 sterren omdat ik nog niet kan beoordelen of er veel en lekkere aardbeien aan komen. Over een half jaartje nog eens vragen. 🍓🍓🫶🫶
Plantjes goed verpakt. nu 2 weken verder hebben alle 40 de planten al nieuw blad van uit de wortel. Heb alleen niet het boekje met tips er bij gekregen. Nu wachten tot we kunnen oogsten.
30 mrt 2024
De totale bestelling was uitstekend verzorgd als de opbrengst net zo goed is dan kunnen we er van smullen tot in het najaar. Uitstekend verzorgd en met zorg verpakt. Ik geef jullie een 10
Verzorgde en goed uitziende plantjes. Keurig verpakt, op tijd bezorgd. Kan niet beter, plantjes zijn goed aangeslagen en krijgen inmiddels de eerste aarbeien. Zeer zeker een aanrader!!!!
Waar ik persoonlijk blij mee ben is, dat ik gewoon kan bellen wanneer ik mijn plantjes wil bestellen, daar ik helemaal niet handig ben op mijn 80e met de computer. Waar vind je dat nog!
3 mei 2024

Prima product, communicatie kan beter

Bijzonder vriendelijk en behulpzaam. Uitstekende kwaliteit qua product. Een aantal keer telefonisch onbereikbaar. Product niet bezorgd op gewenste datum; moest ik achteraan bellen.
Tweede jaar dat ik ze bestel bij aardbeiplantje.nl. Snelle levering, veel keus en een handig boekje met tips! De plantjes van vorig jaar staan er ook nog steeds mooi bij! Echt top!
30 mrt 2024
Al een paar jaar op rij besteld. Prijs kwaliteit erg gunstig.Mooie plantjes. Ook het begeleidende boekje is prettig. Op de foto’s de plantjes van dit jaar links en vorig jaar rechts.
MC
marij c.
venray
23 mei 2024
Ze hebben mooie en goede producten. De keuze aan aardbeien is echt top. Als je dan een combinatie pakket koopt, dan proef je ook echt allerlei smaken. Ik blijf in ieder geval klant.
gewoon vlekkeloze bestelling, geleverd op de gevraagde dag, plantjes waren goed verpakt. We apprecieren ook de bijgeleverde instructies, die zijn een teken van jullie betrokkenheid.
25 apr 2024

Goede informatie!

Zeer snelle verzending, duidelijke communicatie, vooral fijn, een boekje over het bedrijf en de teelt wijze hoe je de plantjes kunt verzorgen en info hoe je ziektes kunt herkennen
kosteneffectief, uiteindelijk betaal je maar 60 cent per plant (ik had 80 planten voor 50 euro), die van mij zijn na een week al aangeslagen. De folder met informatie is ook fijn!