Aardbeiplantje.nl- Logo - Beoordelingen

Aardbeiplantje.nl

3.169 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.169 beoordelingen in totaal

Prima ontvangen en meer plantjes dan ik had verwacht. Staan nu een week in de potten en zetten al aan. Nu wachten op mooi weer. Foto is van de dag dat ik ze heb geplant. Zelfs nog een boekje voor de verzorging e.d. Hartelijk dank hiervoor 🍓

Ik sorteer al 30 jaar aardbeienplanten in de winter bij een van jullie collega's, en ik herken het probleem van nieuwe mensen, die kort moeten snijden. Zij houden het rhyzoom niet op gelijke hoogte en snijden dan een aantal koppen kapot. Dat is precies wat er met mijn planten gaande was. Van de 42 planten heb ik er 7 weggegooid. De rest was trouwens te kort, te risico vol afgesneden. Met kort snijden ruim je wel de oude bladresten en bloemen op, maar heeft ook risico's.

Beoordelingen voor Aardbeiplantje.nl

25 apr 2024

Goede informatie!

Zeer snelle verzending, duidelijke communicatie, vooral fijn, een boekje over het bedrijf en de teelt wijze hoe je de plantjes kunt verzorgen en info hoe je ziektes kunt herkennen
kosteneffectief, uiteindelijk betaal je maar 60 cent per plant (ik had 80 planten voor 50 euro), die van mij zijn na een week al aangeslagen. De folder met informatie is ook fijn!

Bestelling op het juiste moment binnen

Het is fijn dat je maanden vooraf je bestelling kunt plaatsen en dat zij het op het juiste moment (wanneer je ze kunt planten) gaan versturen. Alles is ook altijd netjes verpakt.

Mooie plantjes

Mooie plantjes, keurig verpakt en gelabeld. na 2 dagen in de grond al mooie nieuwe blaadjes. Het is al dee derde keer dat wij een bio smulpakket kopen, en dat bevalt heel goed!
De door bezorgdienst beschadigde aardbei bakken werden direct dus snel vervangen. De plantjes schieten de grond uit ,na één dag kwamen er al blad knoppen uit! Nog nooit gezien!
levering is 1 keer per week wat voor geen probleem was. niet alle 20 plantjes waren even mooi, zaten wel een paar mindere tussen. voor de rest goed verpakt en mooi boekje erbij

Goede zending. Complimenten

Verpakking was keurig, de toelichtingen in het boekje duidelijk. Slim dat er van elke soort een extra plantje was verpakt! Dat voorkomt gezeur als er een plantje niet aanslaat.

Veel keuze, betrouwbaar en vriendelijk

Veel keuze, levering op de afgesproken dag, vriendelijke klantenservice en... de plantjes maken na een paar dagen al nieuwe blaadjes. Op naar de heerlijke aardbeien deze zomer!

Aardbeienplantjes goed verpakt.

Zeer duidelijke omschrijving voor dat je gaat bestellen. Alle plantjes worden keurig verpakt, zodat je ze direct kunt planten. Je kunt je eigen datum kiezen voor aflevering.

Top bedrijf 😃

Alles goed verpakt, snelle levering en de plantjes zien er keurig uit. Dit jaar al 3 keer besteld en de plantjes in BATO-bakken hangen inmiddels in het zelf geknutselde rek.

Vlotte bestelling/levering

De bestelling en levering verliep vlot. Het bijgeleverde informatieboekje is zeer nuttig en plantjes worden in goede staat geleverd. Nu wachten op het lekkere resultaat.
Alles was prima verzorgd en verpakt en kwam op de afgesproken tijd. Van een soort zaten er 4 in i.p.v. 5. Geen drama, kan wel eens voorkomen, misschien een aandachtspuntje.
Dit jaar voor de tweede keer plantjes besteld. Leverings tijd zoals afgesproken en goede plant en verzorgingsadviezen erbij. Goede kwaliteit en ik ben wederom zeer tevreden
21 apr 2024
Snelle verzending, goede beschrijving erbij gevoegd en best korrels. Hiermee is alles duidelijk hoe je stap voor stap de aardbeien plantjes kan planten en de verzorging 👌🏼
De frigoplantjes beginnen binnen 1 week al blad aan te maken. Het bijgesloten boekje was heel duidelijk. Verzending met Post.nl is soms een risico maar nu stipt op tijd.
10 mei 2024

Goeie service

Keurig een mail ontvangen dat de plantjes een dag later kwamen . Netjes verpakt en een goeie uitleg erbij. Ze staan inmiddels in potten in tuin. Alles is aangeslagen .
Goed advies zowel via telefoon als website, gekregen wat afgesproken is in goed kwaliteit. Misschien op site zetten welke aardbei bijzonder geschikt is voor de koude kas
31 mrt 2024
Prima kwaliteit, prima bezorging en bovenal een meer dan uitstekende klantenservice. Wat kunnen jullie beter doen? Niets. Alles beter dan ik al “uitstekend” zou vinden!
Snel en goed geleverd, min puntje is dat er misschien gemeld kan worden dat de post pas om 1800 uur opgehaald wordt en dan dus pas een track and trace wordt aangemaakt

Nieuwe aardbeienplantjes

Plantjes besteld. Ik heb ze omstreeks de vantevoren aangegeven datum ontvangen. Het geheel was netjes verpakt. Naderhand kreeg ik nog tips via de mail. Ik ben tevreden!!