Aardbeiplantje.nl- Logo - Beoordelingen

Aardbeiplantje.nl

3.171 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.171 beoordelingen in totaal

Prima ontvangen en meer plantjes dan ik had verwacht. Staan nu een week in de potten en zetten al aan. Nu wachten op mooi weer. Foto is van de dag dat ik ze heb geplant. Zelfs nog een boekje voor de verzorging e.d. Hartelijk dank hiervoor 🍓

Ik sorteer al 30 jaar aardbeienplanten in de winter bij een van jullie collega's, en ik herken het probleem van nieuwe mensen, die kort moeten snijden. Zij houden het rhyzoom niet op gelijke hoogte en snijden dan een aantal koppen kapot. Dat is precies wat er met mijn planten gaande was. Van de 42 planten heb ik er 7 weggegooid. De rest was trouwens te kort, te risico vol afgesneden. Met kort snijden ruim je wel de oude bladresten en bloemen op, maar heeft ook risico's.

Beoordelingen voor Aardbeiplantje.nl

20 apr 2024
De plantjes kwamen op de afgesproken tijd binnen en waren ingoede staat. Verder zat er een fijne beschrijving bij over hoe ermee om te gaan
17 apr 2024
Snelle levering, hadden bato bakken besteld en er bleek er 1 stuk te zijn, mailtje gestuurd en zonder gedoe werd er een nieuwe op gestuurd.
30 mrt 2024
Betrouwbare leverancier, meedenkend en oplossingsgericht gericht . De aarbeien plantjes en rassen kunnen verwisseld worden bij het inpakken.
30 mrt 2024
netjes verpakt. duidelijke beschrijving goed verzorgd product nu afwachten of het resultaat van de aardbeien aan de verwachtingen voldoen.
Plantjes zien er prima uit. Staan al in de tuin. Vlot geleverd. Goed gelabeld. Nu maar wachten tot ik de verschillende soorten kan proeven.
Super mooie plantjes. Eenmaal in de grond al binnen paar dagen groei en ontwikkeling te zien. Mooi boekje erbij met heel veel informatie.
30 mrt 2024
alles wat ik besteld hb op de juiste datum ontvangen,verder de plantjes in de grond gezet en eerst maar eens afwachten hoe ze het gan doen.
De plantjes zijn volgens afspraak op tijd geleverd, met een duidelijke handleiding. Helaas waren enkele plantjes van een lage kwaliteit.

Vraag nog eens over vier weken!

Goede verpakking, netjes bezorgd , informatieve brief erbij. Nu afwachten of alles goed aanslaat. Veel te vroeg om nu alles te beoordelen.
We hebben goede planten ontvangen. Wat ik goed vind is dat jullie goede informatie geven, ook met de nieuwsbrief. Wordt zeer gewaardeerd.
24 mrt 2024
Prima voorlichting wat betreft de verschillende soorten. Ook de verdere voorlichting over manier van planten en bemesting is uitstekend.

Snelle oplossing

De levering was niet het goede aantal. Heel snel via mail gereageerd en opgelost. De volgende dag werden de ontbrekende planten geleverd!
De snelle bestelling Staan nu op de groentetuin dus even afwachten of ze aan gaan slaan en of we er lekker de aardbeien aan gaan krijgen
nou moet nu eerst wachten of ze het wel doen dus deze mail wat later sturen maar de plantjes zagen er goed uit dus er wel vertrouwen in

Gewoon doen!

Netjes op tijd bezorgd, zeer goed verpakt en een duidelijke kweekgids erbij, plantjes zien erbop en top uit. zeker het aanraden waard.
ik Adriaan uit Andijk ben tot nu toe tevreden. goede aflevering inmiddels geplant. nu volgens advies bemesten en hopen op goede oogst
30 mrt 2024
Geleverd op gevraagde tijdstip. Plantjes onmiddelijk in de grond geplaatst en alle plantjes hebben op 10 dagen tijd al frisgroen blad.
Ziet er gewoon goed uit MAAR we zijn er nog niet.Het moet nog goed groeien en ee.n mooie wand worden .laat ik over aan moeder natuur
6 mei 2024
Plantjes waren netjes verpakt. Vlak na het planten beginnen ze al mooi uit te lopen en zijn in een paar weekjes al heel mooi gegroeit
24 apr 2024
Mooie planten, ze slaan goed aan. Ook de frigo planten die er na levering wel erg kaal uitzien. Dat blijkt dus geen probleem te zijn.