Aardbeiplantje.nl- Logo - Beoordelingen

Aardbeiplantje.nl

3.171 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.171 beoordelingen in totaal

Prima ontvangen en meer plantjes dan ik had verwacht. Staan nu een week in de potten en zetten al aan. Nu wachten op mooi weer. Foto is van de dag dat ik ze heb geplant. Zelfs nog een boekje voor de verzorging e.d. Hartelijk dank hiervoor 🍓

Ik sorteer al 30 jaar aardbeienplanten in de winter bij een van jullie collega's, en ik herken het probleem van nieuwe mensen, die kort moeten snijden. Zij houden het rhyzoom niet op gelijke hoogte en snijden dan een aantal koppen kapot. Dat is precies wat er met mijn planten gaande was. Van de 42 planten heb ik er 7 weggegooid. De rest was trouwens te kort, te risico vol afgesneden. Met kort snijden ruim je wel de oude bladresten en bloemen op, maar heeft ook risico's.

Beoordelingen voor Aardbeiplantje.nl

Prima

Levering op afgesproken tijd, duidelijke handleiding erbij in mooie folder. Plantjes gepoot zoals uitgelegd, nu maar wachten op de heerlijke oogst

Prima plantjes, verpakking kan beter.

Prima plantjes, echter de wijze waarop ze verpakt waren kon beter. Door het transport waren ze uit het plastic gekomen en lagen ze los in de doos.
26 apr 2024
De plantjes zijn goed ontvangen. Er zat een leuk en informatief boekje bij. Nu afwachten wat de plantjes gaan doen. Tot nu toe zie ik ze groeien.
Betaalbaar en goede kwaliteit! Het leuke pakket genomen met meerdere aardbei varianten. Bezorging was ook netjes en goed op de hoogte gehouden.
30 mrt 2024
Er waren 2 plantjes bij de levering , waaraan ik twijfelde of die wel zouden groeien maar ze beginnen nu uit te lopen. Voor de rest was alles OK.
WG
wim g.
peij-echt
22 apr 2024
De plantjes zijn in perfecte staat aangekomen en alle plantjes groeien als kool !! We zullen jullie in onze kennissenkringen zeker aanbevelen !!

Met aandacht verstuurd

Keurig op tijd bezorgd, netjes verpakt met goede instructies. De plantjes staan nu fris in de bakken, dus dat belooft veel goeds voor de zomer

Topproduct

Aardbeiplanten waren vers, sterk en klaar om te planten. begon een paar dagen na het planten te groeien, ook geweldige instructies. Topproduct
1 mei 2024

Echt een aanrader

Snel verzonden. 1 week na het planten kwamen er al bloemen in. Ook fijn dat er een boekje bij zat meg duidelijke nuttige info. Zeer tevredere
14 apr 2024
De aardbeienplantjes werden netjes afgeleverd. Uitgebreide uitleg erbij hoe te planten! De plantjes zijn ook prima aangeslagen in de moestuin.
Planten zien er prima uit, ik kreeg een datum wanneer ze bezorgd zouden worden, klopte ook, zeer tevreden, nu maar hopen op een lekkere oogst
JO
John O.
Zutphen

Een duidelijke internetsite met betaalbare plantjes en goede service!

Een duidelijke internetsite wat voor soorten aardbeien er zijn met goede uitleg hoe te planten en te oogsten en het onderhoud van de plantjes.
Goede informatie mbt het planten maar ook de tip over de eerste bloemen, top!. Ee waren 2 extra plantjes voor het geval er één niet aanslaat.
de plantjes zagen er goed uit en waren netjes verpakt. ze staan nu een week in de grond en beginnen al uit te lopen dus dat ziet er goed uit.

x

dat alles prima is geregeld ,van bestellen tot levering, en hele mooie aardbeienplantjes, en tevens een mooi informatieboekje erbij geleverd.
Uitstekende informatie en advies. Snel antwoord op alle vragen. Mijn eerste keer aardbeien teelt, dus afwachten wat het seizoen gaat brengen.
20 apr 2024
De plantjes kwamen op de afgesproken tijd binnen en waren ingoede staat. Verder zat er een fijne beschrijving bij over hoe ermee om te gaan
17 apr 2024
Snelle levering, hadden bato bakken besteld en er bleek er 1 stuk te zijn, mailtje gestuurd en zonder gedoe werd er een nieuwe op gestuurd.
30 mrt 2024
Betrouwbare leverancier, meedenkend en oplossingsgericht gericht . De aarbeien plantjes en rassen kunnen verwisseld worden bij het inpakken.
30 mrt 2024
netjes verpakt. duidelijke beschrijving goed verzorgd product nu afwachten of het resultaat van de aardbeien aan de verwachtingen voldoen.