Aardbeiplantje.nl- Logo - Beoordelingen

Aardbeiplantje.nl

3.171 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.171 beoordelingen in totaal

Prima ontvangen en meer plantjes dan ik had verwacht. Staan nu een week in de potten en zetten al aan. Nu wachten op mooi weer. Foto is van de dag dat ik ze heb geplant. Zelfs nog een boekje voor de verzorging e.d. Hartelijk dank hiervoor 🍓

Ik sorteer al 30 jaar aardbeienplanten in de winter bij een van jullie collega's, en ik herken het probleem van nieuwe mensen, die kort moeten snijden. Zij houden het rhyzoom niet op gelijke hoogte en snijden dan een aantal koppen kapot. Dat is precies wat er met mijn planten gaande was. Van de 42 planten heb ik er 7 weggegooid. De rest was trouwens te kort, te risico vol afgesneden. Met kort snijden ruim je wel de oude bladresten en bloemen op, maar heeft ook risico's.

Beoordelingen voor Aardbeiplantje.nl

21 apr 2024

Oeps

Per ongeluk de plantjes 3 dagen in de doos gelaten maar doen het nog super! Voor de rest alles ook van goede kwaliteit.
Duidelijke site. Netjes verpakt. Goede mooie stekjes lange wortels. Netjes gebundeld per ras. Kan niet wachten op de 🍓🍓🍓
Op tijd geleverd , goed verpakt , maar 1 plantje dat niet opkwam , zijn nu aan het groeien en nu wachten op aardbeien ❤️
Antwoord van Aardbeiplantje.nl
Bedankt voor je beoordeling! Een enkele keer komt het voor, dat een plant door omstandigheden niet helemaal goed opkomt. Zoals afgesproken sturen we een vervangende plant naar je toe, zodat alle potten weer vol staan met aardbeiplanten. Succes met de verdere teelt.
Prima planten en alles zoals beschreven. Super bedrijf zeker aan te bevelen. Ps plantjes op de foto staan nu 1 week.
FD
Frans D.
Etten-Leur
Op tijd geleverd. Mooie plantjes met voldoende wortels eraan om te planten. Moet nu wel afwachten of alles gaat groeien.

Tevreden, afhalen kan beter

Het afhalen van planten op zaterdagochtend zou wat beter georganiseerd kunnen worden. Voor de rest ben ik zeer tevreden.
17 mei 2024
Plantjes groeien goed, maar na 2 weken nog te vroeg om te gaan snoepen..... het ziet er in elk geval veel belovend uit.
19 apr 2024

top

op termijn bezorgd, leuk uitlegboekje erbij, mooie planten (mara de bois frigo planten), zelfs eentje extra gekregen :)
De planten slaan meteen prima aan. Het ziet er na korte tijd al heel goed uit. Nu even afwachten hoe de oogst zal zijn.
Veel communicatie en tips goeie aftersale alleen de 3 tekentjes te hoog te laag en goed mogen van mij wat duidelijker
8 mei 2024
ervaring is uitmuntend en ook mijn zus in Lisse was zeer verassend van de mooie aan winst van jullie aardbeiplanten

Sterke planten

Ze staan net een weekje in mijn volkstuin en beginnen al goed uit te lopen. Ben heel benieuwd wat er aan gaat komen!
MX
De plantjes werden op de afgesproken tijd geleverd en waren zorgvuldig verpakt. Ook zagen de plantjes er al mooi uit.
AV
Anne Marie V.
Oosterbeek
De levering kwam op tijd zoals afgesproken. Goed verpakt. Prima aardbeibakken en mooie powerplants. Nu nog afwachten.
Snelle en goede levering! Na 2 dagen zag ik de bladeren al groeien. Ik kan niet wachten tot er aardbeien aan zitten!
DH
D.j H.
Apeldoorn
30 mrt 2024
Goede verpakking, nu ff afwachten hoe ze groeien en smaken. Dus het is wat voorbarig om echte conclusies te trekken.
Prima product. Goed verpakt. Op afgesproken datum ontvangen. Duidelijke informatie via mail, website en het boekje.
TA
Theo A.
Uithoorn
23 mei 2024
Dat ik op tijd werd geinformeerd dat er een artikel te laat werd geleverd. dit zorgde voor enkele dagen vertraging.
7 mei 2024
Snelle en correcte levering. Plantjes doen het tot nu toe allemaal goed. Nu hopen dat ze ook voldoende gaan dragen.
13 apr 2024
Snelle Service, Aardbeien waren netjes verpakt. Ze lopen al mooi uit. Ben er heel blij mee. Dat wordt vast smullen!