Aardbeiplantje.nl- Logo - Beoordelingen

Aardbeiplantje.nl

3.171 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.171 beoordelingen in totaal

Prima ontvangen en meer plantjes dan ik had verwacht. Staan nu een week in de potten en zetten al aan. Nu wachten op mooi weer. Foto is van de dag dat ik ze heb geplant. Zelfs nog een boekje voor de verzorging e.d. Hartelijk dank hiervoor 🍓

Ik sorteer al 30 jaar aardbeienplanten in de winter bij een van jullie collega's, en ik herken het probleem van nieuwe mensen, die kort moeten snijden. Zij houden het rhyzoom niet op gelijke hoogte en snijden dan een aantal koppen kapot. Dat is precies wat er met mijn planten gaande was. Van de 42 planten heb ik er 7 weggegooid. De rest was trouwens te kort, te risico vol afgesneden. Met kort snijden ruim je wel de oude bladresten en bloemen op, maar heeft ook risico's.

Beoordelingen voor Aardbeiplantje.nl

13 apr 2024
Levering op datum, goed verpakt. Perfect. Met info hoeven wat te doen, tips. Kennis ook besteld naar zien bij mij.
Levering zoals beloofd, mooie plantjes, slaan goed aan. Keurig boekje met uitleg erbij. Ik bestel zeker vaker nog.
Goede planten, netjes verpakt. 2 extra planten voor als er een het toch niet red. Tot nu toe doen ze het allemaal
30 mrt 2024
Duidelijke info in het leuke boekje dat erbij geleverd wordt. Hoe de aardbeien het gaan doen, is nog afwachten :-)
Frigo plantjes zijn geleverd volgens afspraak. Alle plantjes staan er na 1 week fris bij met de eerste blaadjes.
Mooi plantgoed, zeer goede beworteling. Slaat goed aan. Eerste bloemknoppen van doordragers al moeten wegnemen.
31 mrt 2024

Dik tevreden

Keurig op afgesproken tijd geleverd. Plantjes waren zorgvuldig ingepakt. Duidelijke beschrijving erbij geleverd,
op tijd geleverd en mooie planten.ben zeer tevreden bedankt daar voor groetjes Frits .
Mooie planten; sloegen direct aan. Zeer goede prijs. Biologisch: heel fijn! Correcte communicatie over levering.
Sommige plantjes hadden alleen bruine blaadjes. Zag er niet zo mooi uit maar we wachten af wat het gaat worden.
De plantjes slaan goed aan en zien er goed uit. Nu even aan kijken hoe het verder gaat. Nu geen verbeter punten.
de website heel overzichtelijk en gemakkelijk en perfecte verzending van de plantjes en de heel bruikbare uitleg
12 mei 2024
Geen verbeterpunten. Netjes verpakt. Goede kwaliteit. Er is tot nu maar 1 plantje van de 40 die niet aanslaat.
22 apr 2024
Ik kreeg de plantjes snel en goed ingepakt. De informatie boekje die erbij zat, was ook super handig. Bedankt
Keurige levering en van gekoeld tot mooie groene plantjes in net 2 weekjes. Erg benieuwd naar de aardbeien zelf

Fijne ervaring.

Ook toen er iets mis ging werd dit, na heldere communicatie op mensenmaat, direct goedgemaakt. Fijne ervaring.
Vond de boekje bij de verzending ideaal, Netjes verpakt echt op en top. Na de bestelling was het wachten waard.
10 mei 2024
Prima ervaring Bestelling kwam niet op woensdag maar op donderdag. Plantjes zijn echt goed. Mooi boekje erbij
NC
26 apr 2024
goede en snelle service planten van zeer goede kwaliteit en voorzien van goed plant advies maw prima bedrijf.
Aardbeien waren goed verpakt , dat was fijn want door de regen konden ze pas na een paar dagen worden geplant