Aardbeiplantje.nl- Logo - Beoordelingen

Aardbeiplantje.nl

3.171 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.171 beoordelingen in totaal

Prima ontvangen en meer plantjes dan ik had verwacht. Staan nu een week in de potten en zetten al aan. Nu wachten op mooi weer. Foto is van de dag dat ik ze heb geplant. Zelfs nog een boekje voor de verzorging e.d. Hartelijk dank hiervoor 🍓

Ik sorteer al 30 jaar aardbeienplanten in de winter bij een van jullie collega's, en ik herken het probleem van nieuwe mensen, die kort moeten snijden. Zij houden het rhyzoom niet op gelijke hoogte en snijden dan een aantal koppen kapot. Dat is precies wat er met mijn planten gaande was. Van de 42 planten heb ik er 7 weggegooid. De rest was trouwens te kort, te risico vol afgesneden. Met kort snijden ruim je wel de oude bladresten en bloemen op, maar heeft ook risico's.

Beoordelingen voor Aardbeiplantje.nl

Goede afstemming wat de bedoeling was. Goede informatie
13 apr 2024
Goede levering , en de powerplants gaan als een trein!

Goede aardbeienplantjes

De plantjes kwamen in goede staat bij mij aan. Makkelijk te poten met een goede beschrijving erbij!
7 apr 2024
Keurige en tijdige levering. Duidelijke omschrijving van de producten. Goede kwaliteit van plantjes
Goederen van goede kwaliteit, goed verpakt, ik raad iedereen een grote selectie aardbeiplanten aan.
31 mrt 2024
Goede kwaliteit planten, nette en stevige verpakking bij verzenden, zonder veel te veel materiaal.
Prrimaplanten met veel wortels en na een week al aanzet om te groeien. Aanbevelng voor liefhebbers.
Bestelling keurig verpakt aangekomen inmiddels al een aantal weken in bakken, en ze slaan goed aan.
Voor het eerst aardbeijen besteld die zagen er gewoon super uit hoop da ze lekker zijn ge woon top
13 apr 2024
Ik heb een aantal plantjes gekocht eerst een paar om uit te proberen. Later meet ze doen het prima
Mooie stekken,zeer goed geworteld ontvangen. Zijn goed aangeslagen en komen al kleine knopjes aan.
Prima planten. Goed verpakt geleverd en op tijd. Uitstekende info over de soorten en verzorging.
Keurig verpakt. Plantjes zagen er fris uit. Veranderen van leveringsdatum was super medewerking.

Topper

Alles is prima. Duidelijke webshop, op tijd geleverd en de plantjes waren in uitstekende conditie

Goed stel wortels en uitstekend verpakt.

Waren uitstekend verpakt met goed veel wortels. Een paar dagen na het poten zag je ze al groeien.
31 mrt 2024
aardbeienplantjes waren op tijd de volgende dag gepoot en zelfs twee extra!! Ze staan er goed bij
24 mrt 2024

Afwachten

Blij met mijn aardbeiplanten en alle tips die ik erbij krijg, benieuwd naar de oogst dit seizoen
Prima bedrijf alles altijd netjes verzorgd en als er iets niet goed is wordt het meteen opgelost
17 apr 2024

Super mooie stekken.

Plantjes keurig verpakt. Goedemorgen harige wortels en na twee weken al blaadjes boven de grond.
In een platte verzenddoos verzenden, zodat het via brievenbuspost kan. Goedkoper en efficiënter.