Aardbeiplantje.nl- Logo - Beoordelingen

Aardbeiplantje.nl

3.171 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.171 beoordelingen in totaal

Prima ontvangen en meer plantjes dan ik had verwacht. Staan nu een week in de potten en zetten al aan. Nu wachten op mooi weer. Foto is van de dag dat ik ze heb geplant. Zelfs nog een boekje voor de verzorging e.d. Hartelijk dank hiervoor 🍓

Ik sorteer al 30 jaar aardbeienplanten in de winter bij een van jullie collega's, en ik herken het probleem van nieuwe mensen, die kort moeten snijden. Zij houden het rhyzoom niet op gelijke hoogte en snijden dan een aantal koppen kapot. Dat is precies wat er met mijn planten gaande was. Van de 42 planten heb ik er 7 weggegooid. De rest was trouwens te kort, te risico vol afgesneden. Met kort snijden ruim je wel de oude bladresten en bloemen op, maar heeft ook risico's.

Beoordelingen voor Aardbeiplantje.nl

Fijne website en goede sterke planten

Fijne website en goede planten! 4 jaar geleden besteld en nu nieuwe planten gekocht. Ze groeien al goed!
25 apr 2024
Goed ingepakte mooie plantjes, 2 bonus gekregen. Ze slaan goed aan in de tuin nu een week na ontvangst!
19 apr 2024

Uitgebreide beschrijving

Fijn dat er een uitgebreide beschrijving bij zit hoe je de plantjes het beste kunt planten en verzorgen

geen titel

De aardbeiplantjes werden op de aangegeven datum geleverd en groeien al. Voor mij hoeft er niets beter.
30 mrt 2024
Plantjes zo snel mogelijk geplant en ze doen het prima, nu nog het mooie weer en dan komt het wel goed.
30 mrt 2024
Super tevreden! Plantjes kwam zoals beloofd op devgewenste datum. Fijn advies te vinden op de website.
Mooie planten, goede teelt tips, prima producten om de grond in goede conditie te laten zijn. Dankjewel
Mooi op tijd ontvangen en keurig verzorgd verpakt.Direkt geplant en na een week zie ik dat ze aanslaan.
4 mei 2024
Mooie plantjes die het allemaal prima doen. Snelle levering en duidelijke plant en verzorginstrukties.
Alles netjes geleverd, met een goede beschrijving omtrent bemesting e.d. Met een uitgebreide brochure.
Prima dat levering van tevoren wordt aangekondigd. Prima verpakking. Nu nog hopen op grote aardbeien.
16 apr 2024
al vaker bestel was telkens goed plantjes gaan snel groeien en hopelijk straks weer lekkere aardbeien
13 apr 2024
Alle 30 planten zijn goed aangeslagen! Goed verpakt, netjes volgens afspraak geleverd, een aanrader.

Prettige communicatie

Snelle communicatie en levering zoals afgesproken. Keurig verpakt. Pakket goed te volgen via een link
Ontvangen op de datum zoals was afgesproken. Stekjes zien er goed uit en lijken het allemaal te doen.
behulpzaamheid bij verandering verzenddatum, zeer goede verpakking plantjes en kwaliteit van plantjes
10 mei 2024

Hydrotoren geweldig

Goede platen met stevige wortels Hoe het eruitgaat zien weet ik nog niet De plantjes slaan goed aan
10 mei 2024
Goede service en ondersteuning, naar aanleiding van een vergissing van mijn kant heel goed opgelost.
TV
Tanja v.
Noordwijk
13 apr 2024
Snelle levering- goed verpakt. Na 1 week zijn alle aardbeienplantjes goed aangeslagen en uitgelopen.
Correcte en snelle levering. Mooie planten met goed wortel gesteld en zijn allemaal goed aangeslagen