onlinehoortoestel.nl- Logo - Beoordelingen

onlinehoortoestel.nl

51 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden55 beoordelingen in totaal

1 jul 2024
tot mijn verrassing was de prijs van de cerustops in de winkel explosief gestegen (met bijna 75 %). gelukkig ontdekte ik dat ik ze ook stukken goedkoper bij hoorstoestel.nl kon bestellen. nu heb ik twee doosjes voor de oude prijs.
FV
Frank v.
Maarssen

17 jul 2024
De speaker die ik besteld heb, klinkt niet goed. Hij trilt en geeft een vervelend bijgeluid
MW

Beoordelingen voor onlinehoortoestel.nl

8 aug 2024
12 aug 2024
Hi, bedankt voor de mooie review! Hopelijk heeft u veel plezier van uw bestelling. Groeten, Team Onlinehoortoestel.nl​
20 aug 2024
Hallo, Bedankt voor je beoordeling. We waarderen het dat je de tijd hebt genomen om ons feedback te geven. Mocht je in de toekomst nog vragen of opmerkingen hebben, staan we graag voor je klaar. Met vriendelijke groet, Het OnlineHoortoestel Team.
WG
Wim G.
Eindhoven
20 aug 2024
Hallo, We zijn blij te horen dat je tevreden was met onze service. Betrouwbare online ondersteuning is belangrijk voor ons, en we waarderen je feedback. We hopen je in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn. Met vriendelijke groet, Het OnlineHoortoestel Team.
8 aug 2024
12 aug 2024
Hi Heinz, dank u wel voor de mooie woorden. De beste service voor onze klanten is waar wij voor gaan bij Onlinehoortoestel. Hopelijk tot snel! Groeten, Team Onlinehoortoestel.nl​ .
JV
Jos v.
Netherlands
1 aug 2024
5 aug 2024
29 jul 2024
5 aug 2024
Hallo, we zijn zo dankbaar voor uw 5-sterren recensie. Het is geweldig om te horen dat u tevreden bent over onze service. We kijken uit naar uw volgende bezoek! Met vriendelijke groet, het Online-HearingAids.com team
26 jul 2024
29 jul 2024
Bedankt voor deze 5-sterrenbeoordeling. We zijn erg blij dat u één van onze klanten bent en dat u tevreden bent met onze service. Wij staan altijd voor u klaar. Met vriendelijke groet, Onlinehoortoestel.nl​
FV
Frank v.
Maarssen

snel en voordelig

1 jul 2024
Goedemorgen, Hartelijk dank voor uw mooie review. Wat fijn om te horen dat wij u hebben kunnen helpen aan voordelige onderhoudsproducten van uw hoortoestel. Graag tot ziens. Groeten, Team Onlinehoortoestel.nl
Veel keus, vlotte levering
19 jul 2024
Goedemorgen, dank u voor uw positieve feedback! We zijn zo blij te horen dat uw ervaring soepel en bevredigend was. Vergeet niet uw vrienden over ons te vertellen! Groeten, Team Onlinehoortoestel.nl​ ​
AH
Andreas H.
Bornheim
22 jul 2024
23 jul 2024
Hi, we appreciate your excellent rating! We’re glad you had a good experience with us. Best regards, the Online-HearingAids.com team
16 jul 2024
17 jul 2024
Bedankt voor deze 4-sterrenbeoordeling. We zijn erg blij dat u één van onze klanten bent en dat u tevreden bent met onze service. Wij staan altijd voor u klaar. Met vriendelijke groet, Onlinehoortoestel.nl​
7 jul 2024
8 jul 2024
Bedankt voor deze 4-sterrenbeoordeling. We zijn erg blij dat u één van onze klanten bent en dat u tevreden bent met onze service. Wij staan ​​altijd voor u klaar. Met vriendelijke groet, Onlinehoortoestel.nl
MW
19 jul 2024
Goedemorgen, dank u wel voor uw feedback. Het spijt ons te horen over uw ervaring. Stuur ons alstublieft een e-mail op info@onlinehoortoestel.nl zodat we dit probleem voor u kunnen oplossen. Groeten, het Klantenserviceteam.
23 jul 2024
Hi, we appreciate your review and apologize for any inconvenience. We’re dedicated to improving our service and hope to give you a better experience in the future. Best regards, the Customer Service team.​
24 mrt 2024
Snelle levering, altijd tevreden
Antwoord van onlinehoortoestel.nl
Goedemiddag Sylvana, Bedankt voor de goede beoordeling. Fijn om te horen dat wij ook dit keer weer snel hebben kunnen leveren! Veel plezier van uw aankoop. Groet, Klantenservice Onlinehoortoestel.nl
JG
jack g.
Maastricht
Snelle levering goede Service
Antwoord van onlinehoortoestel.nl
Goedemiddag Jack, Bedankt voor de grandioze beoordeling. Fijn om te horen dat onze levering snel was! Veel plezier van uw aankoop. Groet, Klantenservice Onlinehoortoestel.nl
20 jan 2024

Snel en goedverpakt verzonden

Snel en goedgepraat verzonden. Verzendkosten voor een brievenbuspakket zijn buiten proporties hoog.
Antwoord van onlinehoortoestel.nl
Bedankt voor deze 5-sterrenbeoordeling. We zijn erg blij dat u één van onze klanten bent. Uw feedback betreft de verzendkosten zullen wij meenemen bij onze optimalisatie. Met vriendelijke groet, Onlinehoortoestel.nl
5 jun 2024
Netjes op tijd ,en goed verpakt
5 jun 2024
Goedemorgen Hennie, dank u wel voor de mooie woorden. De beste service voor onze klanten is waar wij voor gaan bij Onlinehoortoestel. Hopelijk tot snel! Groeten, Team Onlinehoortoestel.nl
TM
T M.
Barendrecht

Goede winkel

Snelle levering en nette prijzen
Antwoord van onlinehoortoestel.nl
Goedemorgen, dank u wel voor de mooie woorden. De beste service voor onze klanten is waar wij voor gaan bij Onlinehoortoestel. Hopelijk tot snel! Groeten, Team Onlinehoortoestel.nl