onlinehoortoestel.nl- Logo - Beoordelingen

onlinehoortoestel.nl

51 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden55 beoordelingen in totaal

1 jul 2024
tot mijn verrassing was de prijs van de cerustops in de winkel explosief gestegen (met bijna 75 %). gelukkig ontdekte ik dat ik ze ook stukken goedkoper bij hoorstoestel.nl kon bestellen. nu heb ik twee doosjes voor de oude prijs.
FV
Frank v.
Maarssen

17 jul 2024
De speaker die ik besteld heb, klinkt niet goed. Hij trilt en geeft een vervelend bijgeluid
MW

Beoordelingen voor onlinehoortoestel.nl

28 apr 2024
Op voorraad snelle verzending
8 mei 2024
Hi, bedankt voor de mooie review! Hopelijk heeft u veel plezier van uw bestelling. Groeten, Team Onlinehoortoestel.nl
Snelle en goede aflevering
Antwoord van onlinehoortoestel.nl
Goedemiddag, Bedankt voor uw goede beoordeling. Fijn om te horen dat onze levering snel was! Veel plezier van uw aankoop. Groet, Klantenservice Onlinehoortoestel.nl
30 mei 2024
Gewoon alles goed
31 mei 2024
Goedemiddag Hans, Bedankt voor deze 5-sterrenbeoordeling. We zijn erg blij dat u tevreden bent met onze service. Wij staan ​​altijd voor u klaar. Met vriendelijke groet, Onlinehoortoestel.nl
22 apr 2024
snelle verzending
1 mei 2024
Hi Nadine, dankuwel voor de mooie woorden. De beste service voor onze klanten is waar wij voor gaan bij Onlinehoortoestel. Hopelijk tot snel! Groeten, Team Onlinehoortoestel.nl
GV
Gerard v.
Niederlande
22 mei 2024
27 mei 2024
Hi, dank u wel voor de mooie review! Wat fijn dat u onze service zo goed vindt. We zien u graag snel terug. Groeten, Team Onlinehoortoestel.nl
15 mei 2024
27 mei 2024
Bedankt voor deze 5-sterrenbeoordeling. We zijn erg blij dat u één van onze klanten bent en dat u tevreden bent met onze service. Wij staan ​​altijd voor u klaar. Met vriendelijke groet, Onlinehoortoestel.nl​
20 apr 2024
1 mei 2024
RO
René O.
Hoeilaart
25 nov 2023
Antwoord van onlinehoortoestel.nl
Hi Rene, bedankt voor de mooie review! Hopelijk heeft u veel plezier van uw bestelling. Groeten, Team Onlinehoortoestel.
GD
G d.