Phone-Factory.nl- Logo - Beoordelingen

Phone-Factory.nl

391 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden4.715 beoordelingen in totaal

ik had mijn pakket perongelijk naar het verkeerde adres gestuurd, maar na een belletje met een hele aardige klantenservice en een mailtje sturen met het goede adres kwam alle toch goed. Echt super klantenservice, wel jammer dat nadat het geretourneerd werd het 3 weken duurde voordat het aankwam, maar dat was wel te verwachten.

24 mrt 2024
In eerste instantie een beschadigd hoesje ontvangen, na contact een nieuwe opgestuurd gekregen maar de kwaliteit van de foto's zijn helaas niet mooi..

Beoordelingen voor Phone-Factory.nl

26 jun 2024
24 jun 2024

Niet wat ik besteld heb.

Het ontvangen item is niet wat ik besteld had. De kleur klopt niet. Ik heb een groen hoesje besteld en krijg een zwart hoesje opgestuurd. Daarnaast zie ik ook dat retour zenden 2 euro kost en de kwaliteit van het hoesje is niet goed.
16 jul 2024
Geen goede kwaliteit voor 20 euro De hele opdruk gaat er binnen een paar dagen al helemaal af dat is zonde van die 20 euro
24 jun 2024

verkeerde artikelen

Ik kreeg de verkeerde artikelen
23 jun 2024
Hoesje is nu al stuk
19 jun 2024
Slechte kwaliteit
2 jul 2024
26 jun 2024
24 mrt 2024

super klantenservice

Snelle levering en het hoesje was nog mooier dan ik had verwacht. Één hoesje was de verkeerde maat en na een mailtje gestuurd te hebben had ik de volgende dag je juiste maat in de bus. Top service en zal er zeker vaker wat bestellen.
3 mei 2024
This was my first time buying from Phone-Factory. The phone case was exactly like the picture and it protects my phone really well. I couldn’t be happier I will definitely be shopping here again! ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
Antwoord van Phone-Factory.nl
3 mei 2024
Goedemorgen, Bedankt voor je leuke review :-) Voor ons erg leuk om terug te lezen dat wij er een nieuwe tevreden klant bij hebben. Veel plezier met je bestelling. Groeten namens het Phone-Factory.nl team!
LM
Linds M.
Hoogvliet
17 sep 2024

Goede klantenservice

Na mijn bestelling was er online een korting op mijn bestelde product. Na contact via email, kreeg alsnog de korting dmv een extra product. Het was namelijk 2x hetzelfde product voor 1 prijs
Snelle levering en service. Doordat 2e product gratis was en ik er 1 had besteld en dus ook 1 geleverd kreeg werd tweede hoes keurig na gestuurd.
31 mrt 2024

Fijne communicatie /goede service

Fijne communicatie! Er was iets fout gegaan bij PostNL. Direct zonder om te vragen was er al een nieuwe hoes opgestuurd. Goede service.
Meestal gaat het wel goed maar de afgelopen keer dat ik Magische Portemonneetjes had moeten ontvangen ging er iets niet goed
15 mei 2024
Goed verpakt, gratis verzonden en precies wat ik bedoelde. In de winkel €14.99 bij de Phone Factory €5.99 Toppie
20 mei 2024

Top

Snellere levering , jk had helaas het verkeerde besteld maar dat was geen probleem en heel snel Afgehandeld
17 mrt 2024
Duidelijk site , snelle levering ondanks aangegeven wordt dat het langer kan duren, Netjes verpakt en pas .
20 mrt 2024
Snel, makkelijk en wat precies wat ik had besteld. Mijn telefoon heeft weer een goed beschermlaagjes