Phone-Factory.nl- Logo - Beoordelingen

Phone-Factory.nl

391 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden4.715 beoordelingen in totaal

ik had mijn pakket perongelijk naar het verkeerde adres gestuurd, maar na een belletje met een hele aardige klantenservice en een mailtje sturen met het goede adres kwam alle toch goed. Echt super klantenservice, wel jammer dat nadat het geretourneerd werd het 3 weken duurde voordat het aankwam, maar dat was wel te verwachten.

24 mrt 2024
In eerste instantie een beschadigd hoesje ontvangen, na contact een nieuwe opgestuurd gekregen maar de kwaliteit van de foto's zijn helaas niet mooi..

Beoordelingen voor Phone-Factory.nl

2 mei 2024
Bestelling nooit binnen gekregen
3 mei 2024
Goedemorgen, Bedankt voor de toelichting in je review. Gelukkig hebben wij op onze pakketje een track en trace mogelijkheid. Deze geeft aan dat hij wel is bezorgd. Ik ga vragen of mijn collega van de klantenservice je een bericht wilt sturen om je adres te controleren en je verder te helpen. Groet namens het Phone-Factory.nl team!
15 mei 2024
Hoesje binnen 1 week kapot
16 mei 2024
Hallo Samantha, Bedankt voor je bericht. Wat ontzettend vervelend om te horen dat het telefoonhoesje na slechts een week al stuk is gegaan. Dat is zeker niet de kwaliteit die je verwacht en verdient. Ik zie echter dat mijn collega van de klantenservice al contact heeft opgenomen met jou. We wachten je reactie graag af, zodat we een oplossing kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Phone-Factory.nl
20 mei 2024
Ik heb niets ontvangen!
21 mei 2024
Hi, Bedankt voor je review, wat vervelend om te horen. Ik zie echter dat mijn collega van de klantenservice afdeling geantwoord heeft op jou email. Zij zullen ervoor zorgen dat het netjes word opgelost. Ik wens je een fijne dag. Met vriendelijke groet, Phone-Factory.nl
Bedtel niet ontvangeb
Antwoord van Phone-Factory.nl
Hi Payat, Bedankt voor je review, wat vervelend dat jij je bestelling nog niet hebt ontvangen. Ik zal vragen aan de klantenservice afdeling of ze contact met jou kunnen opnemen. Zodat ze kunnen kijken voor een oplossing. Ik wens je een fijne dag ! Met vriendelijke groet, Phone-Factory.nl

Niet ontvangt

Niet ontvangen
22 mei 2024
Hallo, Bedankt voor uw bericht. Het spijt ons te horen dat uw bestelling nog niet is aangekomen. We begrijpen hoe vervelend dit voor u moet zijn en bieden onze oprechte excuses aan voor het ongemak. Ik zal vragen of mijn collega van de klantenservice contact met jou opneemt voor een oplossing. Met vriendelijke groet, Phone-Factory.nl
29 mei 2024
28 mei 2024
27 mei 2024
28 mei 2024
Goedemorgen, Wat jammer om te zien dat je niet tevreden bent met jouw bestelling. Helaas is er geen uitleg gegeven en wij willen graag weten wat er aan de hand is met jouw bestelling. Via de e-mail zal je een bericht van ons ontvangen. Groeten namens het Phone-Factory.nl team!
22 mei 2024
Hi, Bedankt voor uw feedback. Het spijt ons te horen dat uw ervaring niet aan uw verwachtingen voldeed. Ik zie dat mijn collega's contact met jou hebben gehad voor een oplossing. Nogmaals, onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Phone-Factory.nl
16 mei 2024
Hi Laquisha, Bedankt voor je review, ik zie dat mijn collega vandaag al contact heeft opgenomen met jou. Om te kijken voor een oplossing, we zien graag je reactie tegemoet op onze email. Ik wens je een fijne dag verder. Met vriendelijke groet, Phone-Factory.nl
7 mei 2024
14 mei 2024
Beste Candy, Bedankt voor je bericht, . we hebben onlangs gezien dat u een 1-sterrenbeoordeling heeft achtergelaten voor onze dienst/product, en we willen graag meer inzicht krijgen in uw ervaring. Mijn collega van de klantenservice afdeling zal contact met je opnemen. Ik wens je een mooie dag. Met vriendelijke groet, Phone-Factory.nl