Phone-Factory.nl- Logo - Beoordelingen

Phone-Factory.nl

391 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden4.715 beoordelingen in totaal

ik had mijn pakket perongelijk naar het verkeerde adres gestuurd, maar na een belletje met een hele aardige klantenservice en een mailtje sturen met het goede adres kwam alle toch goed. Echt super klantenservice, wel jammer dat nadat het geretourneerd werd het 3 weken duurde voordat het aankwam, maar dat was wel te verwachten.

24 mrt 2024
In eerste instantie een beschadigd hoesje ontvangen, na contact een nieuwe opgestuurd gekregen maar de kwaliteit van de foto's zijn helaas niet mooi..

Beoordelingen voor Phone-Factory.nl

10 mrt 2024
Zelf ontworpen hoesjes van enorm slechte kwaliteit, na amper een dag liet de eerste letter al los en van het andere hoesjes lieten al stukjes van de foto los. Na 2 dagen was het helemaal ellende en bleef er steeds minder van de foto over. Wel netjes opgelost en mijn geld teruggekregen, vandaar 2 sterren want de oplossing was netjes. Maar nogmaals een bestelling, nee helaas dat zit er niet in
Antwoord van Phone-Factory.nl
Beste Danielle, Bedankt voor je review, en nogmaals sorry voor het ongemak. Ik zie inderdaad dat het is opgelost door de klantenservice afdeling. Ondanks het ongemak wens ik je een fijne dag toe ! Met vriendelijke groet, Phone-Factory.nl

Verzenden en retouneren is vreselijk

Pakketje zou volgens de site dezelfde dag nog komen, maar kwam pas na 4 dagen. Hoesje voor de iphone 12 was te klein en paste niet. Voor het retouneren moet je geld betalen en daarna is het vervolg proces heel vaag. Ik heb mn pakketje nog steeds niet weten te retouneren. De ene webpagina zegt dat het pakket wordt opgehaald, de andere dat het in de brievenbus moet?
Antwoord van Phone-Factory.nl
Hi Ellis, Bedankt voor je feedback. Wat jammer om te horen dat je bestelling wat later is gekomen dan normaal. Voor het retourneren kost het inderdaad geld indien je kiest om je geld terug te krijgen. Omruilen voor een ander product is wel gratis. Ik zie inmiddels dat het gelukt is met je retour aanvraag. We zien graag je retour tegemoet deze kun je gewoon in de brievenbus stoppen. Met vriendelijke groet, Phone-Factory.nl
17 sep 2024

wegwerpartikel

Geweldig hoesje, maar het is nog geen maand oud en de kleur laat al los bij alle hoeken en randen. Jammer dat alles tegenwoordig zo goedkoop moet zijn en dat het zo'n wegwerpartikel is.
Ik heb een vraag gesteld over een retour.Geholpen door verschillende mensen en geen duidelijk antwoord over eventueel ruilen/retourneren.
Antwoord van Phone-Factory.nl
Beste R.Koolen-pijpstra, Bedankt voor je bericht, ik zie dat mijn collega's achter de schermen hard bezig zijn om jouw omruiling in gang te zetten. Ik zal vragen aan de klantenservice of ze jouw een een update kunnen geven. Bedankt voor je geduld. Met vriendelijke groet, Phone-Factory.nl
Na meer dan een week na de bestelling, nog niets ontvangen, ook geen antwoord op de door mij schriftelijk, gestelde vragen.
Antwoord van Phone-Factory.nl
Beste Roos , Bedankt voor je bericht, wat vervelend om te horen dat jouw bestelling nog niet is ontvangen. Ik zie echter dat er al contact is geweest met de klantenservice afdeling. Ik hoop dat alles is opgelost. Ik wens je een fijne dag verder ! Met vriendelijke groet
Ik krijg dagelijks mailtjes terwijl ik me al heb afgemeld. Wordt helemaal ondergespammed; hier bestel ik niet meer.
Antwoord van Phone-Factory.nl
Beste Kaya, Bedankt voor je review, wat vervelend om te horen betreft de marketing mails. Het is natuurlijk niet de bedoeling dat je word overspoelt hierdoor. Ons excuses hiervoor ! Ik heb er voor gezorgd dat je geen mailtjes meer ontvangt. Ik hoop ondanks alles dat je toch nog een keer onze webshop bezoekt. Ik wens je een mooie dag. Met vriendelijke groet, Phone-Factory.nl

Slechte kwaliteit

Na anderhalve week!!! is dit het resultaat. Verjaardagscadeau voor kleinzoon; toch wel zeer teleurstellend.
18 apr 2024
Goedemorgen, Wat jammer om te zien dat de bestelling niet naar wens is. Wij willen dat natuurlijk met je oplossen. Zojuist is er een e-mail gestuurd om je verder te helpen. Fijne dag!
9 jun 2024
Retour gedaan meer dan een week geleden,prijs:€2 Nog altijd geen bevestiging noch aankoopbedrag ontvangen
De kleur van het hoesje komt niet overeen met de foto en beschrijving
Antwoord van Phone-Factory.nl
Hi Meryem, Wat vervelend om te horen dat de kleur niet overeenkomt. Ik zal vragen of de klantenservice afdeling contact met je opneemt om te kijken voor een oplossing. Ik wens je een mooie dag toe. Met vriendelijke groet, Phone-Factory.nl
Het hoesje is niet van goede kwaliteit wel snel verzonden
Antwoord van Phone-Factory.nl
Hi Eva, Bedankt voor je review, wat jammer om te horen dat je de kwaliteit wat minder vind. Ik zal vragen aan mijn collega's van de klantenservice afdeling of ze contact met je kunnen opnemen. Ik wens je alvast een fijn weekend ! Met vriendelijke groet, Phone-Factory.nl
5 mei 2024
Kwaliteit van geleverd product is erg slecht gelaas
12 mei 2024
Slechte producten, ik heb alles weg kunnen gooien.
14 mei 2024
Beste Ferran, We willen u allereerst bedanken voor het delen van uw feedback. We vinden het spijtig te horen dat u niet tevreden bent met de producten die u hebt ontvangen. We zouden graag meer informatie willen ontvangen over uw specifieke ervaring en de problemen die u hebt ondervonden met onze producten. Ik zal vragen aan onze klantenservice afdeling of zij contact met jou kunnen opnemen. Met vriendelijke groet, Phone-Factory.nl
21 mei 2024
2 van de 3 iphone cases waren beschadigd
22 mei 2024
Hi Bedankt voor je bericht, ik zie zojuist dat mijn collega jou heeft beantwoord met een oplossing. Dit komt dus helemaal goed, ik wens je een fijne dag. Met vriendelijke groet, Phone-Factory.nl
30 apr 2024
me hoesje de bedrukking gaat er af
3 mei 2024
Goedemorgen, Wat jammer om te lezen dat je een probleem ervaart met je hoesje. Er is zojuist een bericht gestuurd naar je e-mailadres. Graag zien wij daar reactie op om je verder te kunnen helpen. Groeten namens het Phone-Factory.nl team!
16 jun 2024

Chinese troep

Verkopen niet werkende rotzooi.
2 jun 2024
Service is gewoon rond uit kut
7 jun 2024
Hallo, Bedankt voor je review, wat jammer om te horen dat je de service niet goed vond. Graag ben ik benieuwd naar wat er niet goed is gegaan, zodat ik kan kijken voor een eventuele oplossing. Mijn collega van de klantenservice afdeling zal contact met je opnemen. Ik wens je alvast een fijn weekend. Met vriendelijke groet, Phone-Factory.nl