shirt-discounter.nl- Logo - Beoordelingen

shirt-discounter.nl

1.411 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden6.387 beoordelingen in totaal

21 nov 2023
Natuurlijk nog net nieuw, dus weet niet hoe lang de print mee gaat. Maar tot nu toe zeer tevreden. Kwaliteit van trui en t-shirt lijkt prima. Hoge score vooral te danken aan meedenken. Na opdracht geven toch besloten dat de print op de achterzijde to-much zou zijn. Hoewel in de voorwaarden staat dat het wijzigen van een opdracht na opdrachtverstrekking in principe niet mogelijk is werd direct meegedacht, de verwerking was nog niet begonnen dus wijzigen was geen probleem. Omdat ik zelf de fout had gemaakt heb ik kenbaar gemaakt dat het wijzigen van de opdracht belangrijker was dan het feit dat ik nu te veel betaald zou hebben en het reeds betaalde bedrag prima was. Ondanks dat lag er binnen een uur een kredit nota voor het bedrag van de rugprints. Heel netjes en attent meegewerkt!!

We keken enorm uit naar onze sportshirtjes voor een padeltoernooi. Helaas toen ze binnen kwamen waren de letters te strak op het shirt geplaatst. En bij het uitpakken moest ik de achterkant van het shirt lostrekken van de voorkant omdat de letters van de achterkant vast zaten aan de voorkant. Bij het passen van de shirts bleek al snel dat de letters niet goed geplaatst waren, waardoor we onze armen niet konden bewegen zonder dat de letters gingen scheuren. Enorm jammer want normaal positieve ervaringen met shirt discounter.

Beoordelingen voor shirt-discounter.nl

25 okt 2023
25 okt 2023

Letters te strak geplaatst

10 nov 2023
Hi, Wat vervelend om te horen dat u niet tevreden bent met uw bestelling. Ik zie echter dat hier geen contact over is opgenomen door u. Wij lossen ontevredenheden altijd graag op; maar als wij niets horen kunnen wij hier ook geen oplossing voor bieden. Voel u vrij om ons een bericht te sturen. Wij helpen graag verder. Met vriendelijke groet, Meghan Shirt-Discounter

gemengd gevoel

MINDER GOED: de schaal van foto's en tekst komt naar mijn mening wat kleiner uit dan op het ontwerp. In mijn eerste drukwerk hebben ze een drukfout gedaan, deze heb ik gemeld en hebben ze meteen verbeterd en spoedig opnieuw gestuurd zonder druk fout. Ook was er aangevinkt dat de achtergrond van de foto verwijdert moest worden en dat was niet doorgekomen, maar door het drukfout probleem konden ze het wel eveneens in orden brengen, twee vliegen in een klap. Bij mijn tweede drukwerk was het weer het probleem dat de achtergrond niet was afgehaald en dat het ook niet bij hun was aangevinkt, wanneer ik deze zeker gedaan had en ook in de opmerking had achtergelaten. Ze melde mij ook dat ze niets voor mij konden doen aangezien het niet bij hun was aangeduid en ze bij niemand anders dat probleem hadden gehad. Jammer voor mij en de verdere samenwerking, ik weet niet hoe het kon gebeuren en betreur het zonder iemand de schuld te geven. GOED: Klantendienst antwoorden zeer snel en zoekt spoedig een oplossing

Veel langere levertijd zonder enkel bericht

Bij shirt-discounter besteld, omdat de producten binnen 1 a 3 werkdagen verstuurd worden. Op zondag besteld en ervan uitgaand de producten voor het weekend binnen te hebben. Vrijdag nog niks gehoord, zelf maar gebeld. Pakket zou dezelfde dag nog verstuurd worden zodat ik het zaterdag binnen zou hebben. Helaas belofte niet nagekomen en dinsdag pas geleverd gekregen! Dus 7 werkdagen op mijn pakketje moeten wachten. Tussentijds geen mail, geen belletje helemaal niks. Dus heb je je producten snel nodig, bestel dan ergens anders.
KB
kirsten b.
culemborg
24 okt 2023

winterjas bso maat klopt niet

Ik heb op 9 oktober 2023 besteld voor mijn bso. Ik heb eerst gemaild met shirt-discounter.nl om te vragen hoe nu precies zat met de maat. ik kreeg een korte berichtje terug dat ik van oksel tot oksel moest meten. ik heb dit gedaan en grotere maat besteld ivm met wintertrui er onder als ik met kinderen veel buiten ben. Helaas zit de jas bij de armen te strak .ik kan niks niks met deze jas jammer
10 nov 2023
Hi, Wat vervelend om dit verhaal te lezen! Ik zie dat wij voor uw review al tot een oplossing zijn gekomen; u heeft de jas gecrediteerd gekregen. Met vriendelijke groet, Meghan Shirt-Discounter
1 nov 2023
het lezen van het bericht wat erbij is gevoegd. hier had ik gevraagd om het logo niet in het wit maar in het zwart te drukken. als het niet mogelijk is ..... prima, maar geef dat dan door. nu heb ik 5 poetslappen in plaats van shirts wat echt veel te duur is. ik denk nu wel een 2e keer na alvorens bij jullie te bestellen.
10 nov 2023
Hi, Wat vervelend om te horen dat u niet helemaal tevreden bent met uw bestelling. Ik zie echter dat hier geen contact over is opgenomen door u. Wij lossen ontevredenheden altijd graag op; maar als wij niets horen kunnen wij hier ook geen oplossing voor bieden. Voel u vrij om ons een bericht te sturen. Wij helpen graag verder. Met vriendelijke groet, Meghan Shirt-Discounter
De logo’s zijn niet goed, heb verschillende artikelen en bij de enne moest wel het achtergrond witte vlak weg en bij de andere niet. Heb nu donkergrijs mutsen met donkerblauw tekst, ook donkerblauw vesten met donkerblauw tekst, er is niet goed gelezen heb het ja gekeken en staat er duidelijk bij wat wel en wat niet moest.
Antwoord van shirt-discounter.nl
Hi, Wat vervelend om te horen dat het niet goed is gegaan. Wij lossen dit soort problemen altijd graag op. Ik zie dat u hier ons nog niet over heeft gecontacteerd. Ik raad aan om dit te doen zodat wij uw probleem kunnen verhelpen. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Meghan Shirt-Discounter
2 mei 2024

Te laat verzonden

Ik had gevraagd of Shirtdiscounter er voor kon zorgen dat de shirts binnen 4 dagen verzonden werden in plaats van 5 dagen, omdat ik ze de vijfde dag nodig had. Ze zouden het proberen... Ik heb niet het idee dat er iets gedaan is met mijn vraag, uiteindelijk zijn de shirts na 6 dagen verzonden...
2 jun 2024

Bedrukte hoodie 2 maten te groot

De hoodie die ik besteld heb en op de site aangegeven werd als ‘valt normaal’ is in werkelijkheid 2 maten groter! Dag verrassing voor mijn man. Ik krijg op geen enkele manier contact met Shirt discounter. Niet per telefoon, hun contactformulier of per mail. Baal hier onwijs van