shirt-discounter.nl- Logo - Beoordelingen

shirt-discounter.nl

1.411 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden6.387 beoordelingen in totaal

21 nov 2023
Natuurlijk nog net nieuw, dus weet niet hoe lang de print mee gaat. Maar tot nu toe zeer tevreden. Kwaliteit van trui en t-shirt lijkt prima. Hoge score vooral te danken aan meedenken. Na opdracht geven toch besloten dat de print op de achterzijde to-much zou zijn. Hoewel in de voorwaarden staat dat het wijzigen van een opdracht na opdrachtverstrekking in principe niet mogelijk is werd direct meegedacht, de verwerking was nog niet begonnen dus wijzigen was geen probleem. Omdat ik zelf de fout had gemaakt heb ik kenbaar gemaakt dat het wijzigen van de opdracht belangrijker was dan het feit dat ik nu te veel betaald zou hebben en het reeds betaalde bedrag prima was. Ondanks dat lag er binnen een uur een kredit nota voor het bedrag van de rugprints. Heel netjes en attent meegewerkt!!

We keken enorm uit naar onze sportshirtjes voor een padeltoernooi. Helaas toen ze binnen kwamen waren de letters te strak op het shirt geplaatst. En bij het uitpakken moest ik de achterkant van het shirt lostrekken van de voorkant omdat de letters van de achterkant vast zaten aan de voorkant. Bij het passen van de shirts bleek al snel dat de letters niet goed geplaatst waren, waardoor we onze armen niet konden bewegen zonder dat de letters gingen scheuren. Enorm jammer want normaal positieve ervaringen met shirt discounter.

Beoordelingen voor shirt-discounter.nl

CN
Claudia N.
Heerenveen
Op dit moment is mijn order even “kwijtgeraakt” bij het bedrijf, dus ik wacht op een oplossing zodat ik mijn bedrukte kleding alsnog zo vlot mogelijk ontvang. Jammer, want ik had ze aankomende woensdag nodig en dat gaat nu niet meer lukken….
22 jun 2024

Niet telefonisch bereikbaar daarom verkeerde bestelling.

Per abuis een verkeerde maat besteld. Direct gebeld. Telefonisch niet bereikbaar. Dag erna telefonisch niet bereikbaar. Gemaild .. enigste antwoord is dat de bestelling niet kan worden aangepast. Slechte service door slechte bereikbaarheis.
23 mrt 2024

Net iets te schuin..

Print op zich ziet er prima uit maar net iets te schuin zodat dit zichtbaar is. In verhouding met het lage bedrag geen zin om het weer retour te sturen :) Levering ook later dan aangegeven maar dat kan uiteraard door post NL komen.
Opdruk was erg goed en helder. Tevreden. Alleen heb ik een vage baan die zichtbaar is aan de onderkant van de jas. Lijkt of heeft er een sticker op gezeten of is het een verkleuring door het liggen. Ik heb hierover gemailt.
Antwoord van shirt-discounter.nl
Hi, Bedankt voor uw review. Wij zijn hier inderdaad over in contact, en zullen handelen naar de uitkomsten. Met vriendelijke groet, Meghan Shirt-Discounter

Kleuren

Een groen shirt besteld met tekst, bovenste deel van tekst is wit en onderste zwart. Op de telefoon bij bestellen zie je het zwart goed op groen. Bij binnenkomst T shirt is het zwarte erg moeilijk te lezen, helaas.
14 jan 2024

Bestelling te laat

Mijn bestelling is nog steeds niet toegekomen, is ondertussen al 2 weken onderweg. Ik begrijp dat jullie PostNL niet echt in de hand hebben maar mijn bezorger zou al een week onderweg zijn volgens de track en trace
Antwoord van shirt-discounter.nl
Hi, Helaas, zoals u zelf al aangeeft, hebben wij geen invloed op de levering van PostNL. Mocht het pakketje nog steeds niet geleverd zijn, neem dan vooral contact met ons op. Dan gaan wij een oplossing zoeken voor u! Met vriendelijke groet, Meghan Shirt-Discounter

Foute opdruk

Heb een fout geprint T-shirt ontvangen; de gegeven afbeelding was 90 graden gedraaid geprint op het shirt. Vraag verstuurd naar Shirt-discounter.nl om contact op te nemen, maar nooit meer een reactie terug gehad.

Shirt erg klein

Ondanks dat ik een xl (wat voor mij ruim zou zijn)heb genomen was het shirt nog erg krap. Misschien toch aangeven dat de maten aan de kleine kant zijn en je beter een maat (nog)groter kan nemen zou handig zijn.
2 jun 2024

Erg lange levertijd 10+ dagen.

Erg lange levertijd. Zelfs als het pakket de status ‘aan bezorger afgeleverd’ duurt het nog dagen voor de tracking zegt dat het bij de bezorger is afgeleverd. Helaas kwamen de shirts tel laat voor het doel.
Bestellen ging vrij makkelijk. Ruim assortiment en prima te customizen. Alleen de klantenservice is telefonisch zeer slecht bereikbaar. Verzending is niet binnen 4 á 5 werkdagen.
Antwoord van shirt-discounter.nl
Hi, Wat vervelend om te horen dat uw ervaring zo is verlopen. Wij zijn telefonisch bereikbaar tussen 9:00 en 16:00. Ik zie inderdaad dat uw order niet binnen de afgesproken termijnen is verzonden, dat is niet hoe het normaal gesproken gaat. Mijn excuses voor dat ongemak. Met vriendelijke groet, Meghan Shirt-Discounter
heb mn bestelling nog steeds niet en heb geen bevestiging gehad van verzenden en heb ook al betaald en heb daar ook een factuur van. maar verder niks te bekennen
Antwoord van shirt-discounter.nl
Hi, Wat vervelend om te horen! Ik zie dat er inderdaad iets niet helemaal goed gaat met uw bestelling. Ik vraag u graag contact met ons op te nemen zodat wij dit spoedig kunnen oplossen voor u. Met vriendelijke groet, Meghan Shirt-Discounter
14 jun 2024
De interne communicatie is niet goed gegaan. Want ik ga gezed dat ik het pakket ging ophalen en toch is het opgestuurd. Communicatie via email is heel snel
7 nov 2023
Helaas vinden wij de kwaliteit erg tegenvallen. Ook is het moeilijk om de maat van de print in te schatten. Die op onze shirts zijn daardoor te groot.
10 nov 2023
Hi, Wat vervelend om te horen dat u niet tevreden bent met uw bestelling. Ik zie echter dat hier geen contact over is opgenomen door u. Wij lossen ontevredenheden altijd graag op; maar als wij niets horen kunnen wij hier ook geen oplossing voor bieden. Voel u vrij om ons een bericht te sturen. Wij helpen graag verder. Met vriendelijke groet, Meghan Shirt-Discounter
Verzenden erg laat waardoor kado te laat was voor sint. Gebeld en binnen uur drukbevestiging terwijl aan telefoon werd gezegd dat het nog niet kon
Antwoord van shirt-discounter.nl
Hi Lianne, Ik zie dat wij uw order twee dagen na het bestellen hebben verzonden. Dit betekend dat wij ruim voor onze aangegeven verzendtijd uw order hebben verzonden. Met vriendelijke groet, Meghan Shirt-Discounter
20 mrt 2024
Service viel zwaar tegen . Levering van een slecht product leverde een dagenlange mailwisseling op met een slechte afloop voor de koper.
3 mei 2024

veel verschil tussen de kwaliteit dames en heren shirt

Er is veel verschil tussen de kwaliteit van het dames en heren basic shirt. Print is mooi maar kwaliteit shirt matig. Petjes zijn ok.
Binnen 1-3 werkdagen bezorgd, stond er. 1 week later kwam het pas binnen. Ook erg onduidelijke mails over verzending.
12 jun 2024
Afdruk trok op niks ,heb een email gestuurd en kreeg als antwoord dat ze er niks mee deden ,...duur en trekt op niks
2 mei 2024
twee shirts besteld met twee verschillende designs, maar de maten waren omgedraaid. m werd xxl en xxl werd m.
Stof niet goed. Trui in de wasmachine gedaan, droger en hangt al twee dagen uit, wordt maar niet droog