Watchbandjes-shop.nl- Logo - Beoordelingen

Watchbandjes-shop.nl

2.572 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden8.909 beoordelingen in totaal

In mijn ervaring was de levering van het product snel, wat zeer positief was. Helaas voldeed het artikel niet aan de omschrijving zoals vermeld op de website. De beschrijving suggereerde een bandje van echt leer, maar bij ontvangst bleek het materiaal plastic te zijn. Gelukkig heeft de verkoper de watchbandjes zonder kosten teruggenomen, wat ik waardeerde. Echter, ik merkte op dat de verkoper zich beroept op de informatie van de inkoper die het product als echt leer heeft ingekocht. Desondanks is het duidelijk zichtbaar dat het materiaal niet aan deze claim voldoet. Dit aspect van de communicatie vond ik teleurstellend.

30 apr 2024
2 bandjes besteld, snel geleverd, top. Alleen bij het bevestigen, bleek, bij beide bandjes dat de gaatjes in de bandjes niet over een kwamen. De schroefjes kunnen dus niet worden aangedraaid. Waardeloos dus. Beide bandjes terug gestuurd en gelukkig erg snel wel mijn geld terug. Kreeg alleen daarna een mail met de vraag of ik wel de juiste bandjes gekocht had, want zij hadden beide bandjes gecontroleerd en zij hadden geen problemen. Bij het lezen van reviews, bleek alleen dat ik niet de enige was, waarbij de bandjes niet goed bevestigd konden worden. Ik ben er dan ook bang voor dat "mijn" bandjes gewoon weer doorgestuurd worden naar de volgende klant, maar dat is een aanname.

Beoordelingen voor Watchbandjes-shop.nl

18 okt 2023