Watchbandjes-shop.nl- Logo - Beoordelingen

Watchbandjes-shop.nl

2.535 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden8.843 beoordelingen in totaal

In mijn ervaring was de levering van het product snel, wat zeer positief was. Helaas voldeed het artikel niet aan de omschrijving zoals vermeld op de website. De beschrijving suggereerde een bandje van echt leer, maar bij ontvangst bleek het materiaal plastic te zijn. Gelukkig heeft de verkoper de watchbandjes zonder kosten teruggenomen, wat ik waardeerde. Echter, ik merkte op dat de verkoper zich beroept op de informatie van de inkoper die het product als echt leer heeft ingekocht. Desondanks is het duidelijk zichtbaar dat het materiaal niet aan deze claim voldoet. Dit aspect van de communicatie vond ik teleurstellend.

30 apr 2024
2 bandjes besteld, snel geleverd, top. Alleen bij het bevestigen, bleek, bij beide bandjes dat de gaatjes in de bandjes niet over een kwamen. De schroefjes kunnen dus niet worden aangedraaid. Waardeloos dus. Beide bandjes terug gestuurd en gelukkig erg snel wel mijn geld terug. Kreeg alleen daarna een mail met de vraag of ik wel de juiste bandjes gekocht had, want zij hadden beide bandjes gecontroleerd en zij hadden geen problemen. Bij het lezen van reviews, bleek alleen dat ik niet de enige was, waarbij de bandjes niet goed bevestigd konden worden. Ik ben er dan ook bang voor dat "mijn" bandjes gewoon weer doorgestuurd worden naar de volgende klant, maar dat is een aanname.

Beoordelingen voor Watchbandjes-shop.nl

De fitbit bandjes zijn veel te stug. Niet te vergelijken met de soepele originele bandjes. Moeilijk om aan de pols te brengen. Zwaar ontgoocheld en absoluut ontevreden
Antwoord van Watchbandjes-shop.nl
Wat vervelend dat je geen positieve ervaring hebt met je aankoop! Dat is natuurlijk niet de kwaliteit die wij voor ogen hebben. Het bandje hoort echter wel soepel en zacht aan te voelen, omdat het van heel zacht siliconen is gemaakt. Wellicht heb jij net een verkeerde productie binnen gekregen of is er een ander probleem. Graag kijken we met je mee naar een oplossing, zodat je je Watch met plezier kunt dragen met een van onze bandjes. Neem gerust contact op met onze klantenservice via info@watchbandjes-shop.nl en dan kijken we samen naar een gepaste oplossing voor jou.
19 okt 2023
Ik bestelde een lederen horlogebandje en kreeg een kunststof bandje. Watchbandjes beweert echter dat het deels leder is, ik heb dat lederen gedeelte nog niet gevonden.
Antwoord van Watchbandjes-shop.nl
Beste Wim, Wat jammer dat het bandje niet bevalt en voor jou niet overeenkomt met de informatie die wordt verschaft. Wil je het bandje anders omruilen voor iets anders? Indien gewenst, kan ik je wat adviezen geven over de verschillende leer materialen die wij aanbieden. Je kunt contact opnemen via info@watchbandjes-shop.nl Met vriendelijke groet, Watchbandjes-shop.nl

Slechte omschrijvingen

Als er leer staat in de eerste omschrijving ga ik er niet vanuit dat er bij de specificaties kunstleer staat. Nu last van uitslag door het kunstleer, weggegooid geld.
16 mrt 2024
Slechte kwaliteit, passen niet zo gelijk het originele. Ze zijn hun geld niet waard. Je kijkt tegen de rand van de horloge en dat is bij het originele niet het geval.
Antwoord van Watchbandjes-shop.nl
Beste Ine, Wat vervelend dat het bandje niet mooi aansluit op het horloge. Dit hoort wel zo te zijn, net als bij het origineel. Wellicht heb je per ongeluk een verkeerd model bandje besteld of is er een ander probleem. Graag help ik je hier mee verder indien dat nodig is. Neem gerust contact op met onze klantenservice en dan reageren wij dezelfde dag nog op je bericht.
JA
Johan A.
Schuinesloot
9 mei 2024
Het stifje waarmee het bandje wordt vastgezet is eigenlijk net iets te kort waardoor mijn vrouw al bijna 2 x haar horloge heeft verloren. Zie op foto links.
17 mei 2024
Beste Ria, Wat vervelend dat de pins net te kort zijn. De klantenservice zal spoedig contact met je opnemen om je andere pinnetjes op te sturen. Check voor de zekerheid even je spambox, soms wil de mail daar nog wel eens terecht komen. Geen zorgen, we gaan er zeker voor zorgen dat je het bandje veilig en vertrouwd kunt dragen!
30 dec 2023
Ik heb jullie een mail gestuurd omdat het pinnetje in het bandje te kort is en dus niet vast blijft zitten. Ik heb hierop nog steeds geen reactie ontvangen.
Krijg last van mn pols als ik het draag. Bij de originele heb ik dat niet. Qua look goed maar zit niet lekker naar mijn mening, ook als ik het losser maak.
Antwoord van Watchbandjes-shop.nl
Wat vervelend dat je last van je pols krijg van onze bandjes. Uiteraard kun je de bandjes omwisselen voor iets dat misschien prettiger voor jou is. Wellicht dat een bandje met een andere sluiting het verschil kan maken. Neem gerust contact op met onze klantenservice voor wat advies.
21 sep 2023
Bandje komt regelmatig los aan het horloge. Het bandje is niet geschikt voor een Garmin Venu 2 horloge. Beschrijving product is dus niet correct.
22 sep 2023
Beste Gert, Wat vervelend dat het bandje niet goed blijft zitten. Ik zie dat je een 22mm bandje hebt besteld, die ook geschikt zou moeten zijn voor de Garmin Venu 2. Wellicht dat nieuwe pinnetjes helpen om het bandje beter te bevestigen. De klantenservice neemt spoedig contact met je op om dit verder op te pakken. Excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, Watchbandjes-shop.nl
16 apr 2024

De kwaliteit van het bandje is niet volgens omschrijving

De kwaliteit van het bandje is niet echt goed. Zoals omschrijving aangaf dat het leer was, is het niet 100% leer. Er treed nu al slijtage op.
25 apr 2024
Beste Wim, Wat vervelend dat het bandje zo snel al slijtage vertoont. Zou je een foto willen insturen naar info@watchbandjes-shop.nl met je ordergegevens, zodat we dit onder de garantie voor je kunnen oplossen? Tevens zien we dan ook graag je feedback tegemoet over het materiaal, omdat je aangeeft dat het niet 100% van leer is, terwijl dit wel door de leverancier aangegeven wordt. We horen graag van je en geen zorgen, we zullen een passende oplossing voor je bieden!
Wel snelle service alleen het product is waardeloos Bandje werk niet naar behoren en valt van de pols waardoor mijn horloge beschadigd
Antwoord van Watchbandjes-shop.nl
Goedemiddag, Wat vervelend dat het bandje niet goed blijft zitten. Wist je dat de magneet maar op 1 manier werkt? Het probleem is dus waarschijnlijk opgelost als je de bandjes even met elkaar omwisselt op je watch. Als niet het juiste bandje over het andere bandje heen gaat, dan komen de 2 magneten niet goed met elkaar in contact en laat het bandje gemakkelijk los. Laat je even weten of het is gelukt? Ik zal zorgen dat je nog even een mailtje van onze klantenservice ontvangt om te kijken of het probleem zo verholpen is. Voor nu een fijne middag!
De beloofde levertermijn van ‘s anderendaags was pas na 5 dagen. Wij waren ondertussen op vakantie vertrokken en dus zonder horloge
Aangekochten applewatch bandje sluit niet goed en de andere is al uit elkaar gevallen zonder er iets vreemds mee te hebben gedaan.
Antwoord van Watchbandjes-shop.nl
Beste Marion, Bedankt voor je review en wat vervelend dat het bandje niet goed sluit. Dit kan te maken hebben met dat de sluiting niet op de goede plek is aangesloten. Op de achterkant van het bandje vind je hele kleine gleufjes waar het slotje precies vast geklemd moet worden. als dat net niet goed zit, zorgt dit ervoor dat de spanning op het bandje te hoog wordt en het bandje openspringt. Zou je even willen kijken of dat de oplossing is? Anders zou ik je willen vragen contact op te nemen met de klantenservice via info@watchbandjes-shop.nl en dan zorgen we ervoor dat je een vervangend exemplaar binnen krijgt!
3 dec 2023

Garmin epix 2 leder bandje

Band moest leder zijn. Was gewoon plastic Super slecht product. Meteen de prullenbak ingegooid. Bestel hier niks is mijn advies
Antwoord van Watchbandjes-shop.nl
Beste meneer Joosten, Het artikel is gemaakt van Kunstleer, zoals staat aangegeven in de beschrijving. Ik had u graag willen aanbieden het artikel kosteloos om te ruilen, maar u geeft aan het al weggegooid te hebben. Mocht u toch gebruik willen maken van het aanbod, zou u dan contact kunnen opnemen met de klantenservice hierover? Dan helpen zij u graag verder!
14 apr 2024

Dat het bandje namaak is

Allereerst eerlijk zijn dat het bandje namaak is van het echte merk. Vervolgens beter maken, na 1 dag was er al iets aan stuk.
25 apr 2024
Beste Helma, Bedankt voor je bericht. Het klopt dat wij geen originele bandjes verkopen en hier maken wij ook zeker geen geheim van! Wij vermelden dan ook op onze website dat je Third Party producten bij ons koopt, omdat wij vinden dat de originele bandjes veel goedkoper kunnen. Dat het bandje zo snel stuk is gegaan, is natuurlijk erg jammer en niet de bedoeling. Je hebt bij ons altijd 1 jaar garantie op je product, dus neem gerust contact op met onze klantenservice om je claim in te dienen. Dan ontvang je een nieuw exemplaar naar wens. We horen het graag van je!
Apple Watch bandjes besteld en wacht al bijna 2 weken op de bandjes . Op de site staat voor 17u besteld morgen op de bus ???
4 jul 2024
Beste Peter, Wat vervelend dat je zo lang hebt moeten wachten. Ik zie dat de klantenservice al meerdere keren contact met je heb opgenomen om te kijken waarom je bestelling niet werd ontvangen en of het nodig was een nieuwe te sturen. Helaas hebben wij nooit meer iets vernomen. Kan het zijn dat onze mailtjes in je spam terecht zijn gekomen? Als we nog iets kunnen betekenen, horen we dat natuurlijk graag. Ik zal zorgen dat er nog even contact wordt opgenomen vanuit de klantenservice, dus houd je spambox voor de zekerheid in de gaten!
22 sep 2023
Ik had de kleur champagne besteld ervan uitgaande dat dat dezelfde kleur zou zijn als de watch. WaS een totaal andere kleur
31 dec 2023
Levering na meer dan een week nog steeds niet terecht. Geen reactie op vraag op levering maar wel vraag tot beoordeling
Niet zo veel email achterop sturen, het wekt ergernis op. Aflevering en product daarin tegen niks op aan te merken.
Geen eerlijke beschrijving van materialen product op product pagina. Leer= leer en geen plastic van AliExpress
Ik heb niet ontvangen toto nu toe,en heb probeer email maar ook niet ,dat is vrustrerend,als niet zo breed heb
Antwoord van Watchbandjes-shop.nl
Beste Lucy, Gelukkig is je bestelling inmiddels binnen gekomen en uiteraard excuses dat het wat langer heeft geduurd bij de postbezorgers. Wellicht is het aan je aandacht ontsnapt, maar je review is nog steeds zichtbaar ondanks dat je deze wel wilde aanpassen. Misschien dat mijn mailtjes niet goed bij je binnen gekomen zijn de afgelopen weken. Vandaar dat ik via deze nog even contact met je opneem en hopelijk ben je bereid je review aan te passen. Mocht je vragen hebben, neem dan alsjeblieft contact op met onze klantenservice via: info@watchbandjes-shop.nl Alvast bedankt!