Watchbandjes-shop.nl- Logo - Beoordelingen

Watchbandjes-shop.nl

2.577 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden8.923 beoordelingen in totaal

In mijn ervaring was de levering van het product snel, wat zeer positief was. Helaas voldeed het artikel niet aan de omschrijving zoals vermeld op de website. De beschrijving suggereerde een bandje van echt leer, maar bij ontvangst bleek het materiaal plastic te zijn. Gelukkig heeft de verkoper de watchbandjes zonder kosten teruggenomen, wat ik waardeerde. Echter, ik merkte op dat de verkoper zich beroept op de informatie van de inkoper die het product als echt leer heeft ingekocht. Desondanks is het duidelijk zichtbaar dat het materiaal niet aan deze claim voldoet. Dit aspect van de communicatie vond ik teleurstellend.

30 apr 2024
2 bandjes besteld, snel geleverd, top. Alleen bij het bevestigen, bleek, bij beide bandjes dat de gaatjes in de bandjes niet over een kwamen. De schroefjes kunnen dus niet worden aangedraaid. Waardeloos dus. Beide bandjes terug gestuurd en gelukkig erg snel wel mijn geld terug. Kreeg alleen daarna een mail met de vraag of ik wel de juiste bandjes gekocht had, want zij hadden beide bandjes gecontroleerd en zij hadden geen problemen. Bij het lezen van reviews, bleek alleen dat ik niet de enige was, waarbij de bandjes niet goed bevestigd konden worden. Ik ben er dan ook bang voor dat "mijn" bandjes gewoon weer doorgestuurd worden naar de volgende klant, maar dat is een aanname.

Beoordelingen voor Watchbandjes-shop.nl

9 mei 2024
Helaas na 2 dagen sluiting van bandje kapot gelukkig was ik niet aan het zwemmen met m’n Apple Watch Ultra
20 apr 2024
Het lederen bandje zoals jullie het beschrijven is geen leder maar kunstleder. Beschrijving is misleidend.
25 apr 2024
Bedankt voor je feedback. Ik zal zorgen dat hier intern even naar gekeken wordt, want verkeerde informatie op de website is natuurlijk nooit de bedoeling! Mocht je kosteloos willen retourneren, stuur dan even een berichtje naar onze klantenservice via info@watchbandjes-shop.nl! Excuses voor het ongemak.

Verschillende lengte

Mijn maat is M. Maar het rode bandje is veel korter. verschillende bandjes hebben verschillende maten 😵‍💫
Antwoord van Watchbandjes-shop.nl
Beste Rogier, Het klopt (helaas) dat niet alle kleuren even lang zijn. Dit komt omdat een paar kleuren weer van een andere leverancier afkomstig zijn. We zijn er druk mee bezig om dit op te lossen bij de leverancier en gewoon van alles 1 lengte binnen te krijgen. Dat maakt het shoppen wel zo makkelijk ;). Zal ik voor je kijken of ik van de door jou gekozen kleur nog een langere versie heb? Dan ruilen we dit kosteloos voor je om. Je mag mij mailen op info@watchbandjes-shop.nl Je kunt op dit bericht helaas niet reageren. Ik hoor graag van je!
Bandjes passen niet, al een tijdje geleden retour gestuurd. Nog steeds geen terugbetaling ontvanngen
Antwoord van Watchbandjes-shop.nl
Hallo, Je retourzending is dit weekend bij ons aangekomen en vandaag meteen afgehandeld. De terugbetaling is aangemaakt en zal binnen 3 werkdagen weer op je rekening verschijnen.
18 okt 2023
3 weken gewacht op een bandje in foute kleur. Gemaild nr klantendienst, 3 dagen later geen reactie.
26 okt 2023
Beste Julie, Op 17 oktober heb je ons een mail gestuurd met het bericht dat je een verkeerde kleur ontvangen hebt. 19 oktober hebben wij jou een reactie gestuurd met de vraag of je een foto kon sturen van wat je gekregen hebt, maar hier hebben wij helaas niets meer van gehoord. Ik ben bang dat misschien het mail verkeer niet helemaal soepel verloopt en daarom hoop ik dat je misschien telefonisch contact met ons wil opnemen? Dan kunnen we het gelijk voor je oplossen! Ik hoor het graag en voor nu een fijne dag toegewenst. Met vriendelijke groet, Watchbandjes-shop
20 apr 2024
De kwaliteit van het geleverde bandje is zeer matig. Al na 1 week is er duidelijk slijtage te zien.
25 apr 2024
Beste Maarten, Wat vervelend! Dat mag natuurlijk niet gebeuren en gelukkig heb je altijd 1 jaar garantie. Ik zal zorgen dat de klantenservice direct contact met je opneemt.
23 apr 2024
Bandje paste niet terug gestuurd en helaas bandje kwijt geraakt.(zeggen ze) dus alsnog betalen!
25 apr 2024
Hallo John, Zoals gemaild op 24 april zou het mogelijk kunnen zijn dat je geen naam / ordernummer hebt bijgevoegd in je retourzending en hierdoor je retour nog niet verwerkt kan worden. Helaas heb je op die mail nog niet gereageerd. Graag horen we van je hoe we eventueel je retourzending kunnen herkennen, zodat we daar nog even naar kunnen zoeken. Ik kijk uit naar je mail!
De pennetjes in het bandje zijn te klein, hierdoor verlies je je smartwatch. Geen aanrader dus.
Antwoord van Watchbandjes-shop.nl
Hi! Wat vervelend dat de pinnetjes niet goed blijven zitten. Dat is natuurlijk niet de bedoeling en we lossen dit probleem graag voor je op. Ik zal zorgen dat de klantenservice spoedig contact met je opneemt om nieuwe pinnetjes na te sturen. Fijne dag!
26 dec 2023
ik zou deze graag terugsturen en ruilen voor smallere bandjes, mijn fitbit is kleiner. Zie foto
Snel geleverd maar over de kwaliteit ben ik niet helemaal tevreden. Zitten scherpe randjes aan.
MF
Marinus F.
Krommenie
De horlogeband lijkt op het origineel maar bij ontvangst is de kleur anders, een beetje nep.
1 jan 2024
Jullie vragen al een beoordeling, terwijl ik mijn bestelde producten nog niet gekregen heb!!
Antwoord van Watchbandjes-shop.nl
Wat vervelend dat de beoordelingsmail eerder bij je binnen is gekomen dan de bestelling. Ik zal zorgen dat de klantenservice direct contact met je opneemt!
14 mei 2024
Mijn bestelling was niet goed wil ik ruilen en ik krijg helemaal geen antwoord heel slecht
17 mei 2024
Beste Chris, Ik zie dat de klantenservice gisteren contact met je heeft opgenomen. Helaas was je bericht bij ons in de spambox beland en heeft een reactie wat langer geduurd. Hopelijk is onze reactie goed bij je binnen gekomen en niet ook in jouw spambox? We horen graag van je, zodat we hopelijk kunnen zorgen voor een positieve ervaring met onze webshop!
24 mrt 2024

Na één keer dragen al stuk!!!

Het bandje wat ik gekocht heb was na één keer dragen al stuk, dus een slechte beoordeling.
4 jul 2024
Beste Bartho, Wat vervelend dat je bandje zo snel stuk is gegaan. Ik zie dat de klantenservice op 18-03 een aanbod heeft gedaan om je andere pinnen op te sturen of een ander bandje. Het is natuurlijk niet de bedoeling dat je aankoop in zo'n slechte kwaliteit bij je binnen komt. We hebben helaas geen reactie ontvangen op onze mail, dus vandaar via hier nog even een reminder. Wellicht is deze mail in de spambox terecht gekomen. Ik zal zorgen dat de mail vandaag nog eens naar je wordt opgestuurd en hopelijk kunnen we het probleem dan voor je oplossen.
1 okt 2023
Was niet leverbaar. Na 14 dagen zelf contact gezorgt, terwijl in post app verzonden stond
17 mrt 2024
Niet de belofte doen van de verzenddatum maar de belofte doen wanneer het pakket aankomt
Antwoord van Watchbandjes-shop.nl
Beste Anita, Bedankt voor je beoordeling. Hoe graag we ook een belofte zouden doen voor een verwachte bezorgdag, is dit volledig in handen van PostNL of een andere bezorger. Omdat je nooit kunt garanderen dat iets de volgende dag bezorgd wordt (zoals je zelf hebt ervaren), is dat ook niet iets wat wij beloven op de website. Het enige wat wij zeker weten, is wanneer de zending de deur uit gaat bij ons dezelfde werkdag indien het voor 17:00u is besteld. Hopelijk heb je de bestelling inmiddels binnen gekregen. Als we nog iets kunnen betekenen, neem dan contact op met onze klantenservice.
7 nov 2023
De bandjes zijn wel prijs /kwaliteit ok. Maar de bescherm cover voor de iWatch is brol.
8 okt 2023
Tot op heden niets ontvangen. Kan niet beoordelen over iets wat ik niet heb gekregen.
Antwoord van Watchbandjes-shop.nl
Beste Bart, Wat vervelend dat je nog niets ontvangen hebt! Ik zal zorgen dat de klantenservice spoedig contact met je opneemt, dan kunnen we ervoor zorgen dat je zo snel mogelijk de bestelling thuis ontvangt. Met vriendelijke groet, Watchbandjes-shop.nl
SLECHT. DE BANDJE PASSEN NIET. ZE ZIJN TE BREED. MOEST 22MM ZIJN IN PLAATS VAN 26MM.
Antwoord van Watchbandjes-shop.nl
Beste Bart, Ik zie dat je 3 bandjes hebt besteld voor de Garmin Fenix 7X en 6X. Deze hebben inderdaad een aansluiting van 26mm. Het lijkt erop dat je per ongeluk de verkeerde maat hebt besteld. Ik zorg ervoor dat de klantenservice even contact met je opneemt om te kijken of we het voor je kunnen omruilen. Geen zorgen, we gaan het voor je oplossen!
17 dec 2023

bandje nooit ontvangen

Ik heb het bandje nog steeds niet ontvangen, maar krijg wel de evaluatie toegestuurd