Watchbandjes-shop.nl- Logo - Beoordelingen

Watchbandjes-shop.nl

2.572 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden8.909 beoordelingen in totaal

In mijn ervaring was de levering van het product snel, wat zeer positief was. Helaas voldeed het artikel niet aan de omschrijving zoals vermeld op de website. De beschrijving suggereerde een bandje van echt leer, maar bij ontvangst bleek het materiaal plastic te zijn. Gelukkig heeft de verkoper de watchbandjes zonder kosten teruggenomen, wat ik waardeerde. Echter, ik merkte op dat de verkoper zich beroept op de informatie van de inkoper die het product als echt leer heeft ingekocht. Desondanks is het duidelijk zichtbaar dat het materiaal niet aan deze claim voldoet. Dit aspect van de communicatie vond ik teleurstellend.

30 apr 2024
2 bandjes besteld, snel geleverd, top. Alleen bij het bevestigen, bleek, bij beide bandjes dat de gaatjes in de bandjes niet over een kwamen. De schroefjes kunnen dus niet worden aangedraaid. Waardeloos dus. Beide bandjes terug gestuurd en gelukkig erg snel wel mijn geld terug. Kreeg alleen daarna een mail met de vraag of ik wel de juiste bandjes gekocht had, want zij hadden beide bandjes gecontroleerd en zij hadden geen problemen. Bij het lezen van reviews, bleek alleen dat ik niet de enige was, waarbij de bandjes niet goed bevestigd konden worden. Ik ben er dan ook bang voor dat "mijn" bandjes gewoon weer doorgestuurd worden naar de volgende klant, maar dat is een aanname.

Beoordelingen voor Watchbandjes-shop.nl

KZ
Bandjes hadden verschillende kleuren! Was niet de bedoeling!
Verkeerde gestuurd en ik heb twee euro retour moeten betalen
Antwoord van Watchbandjes-shop.nl
Beste Tini, Bedankt voor je beoordeling. Je geeft aan dat er een verkeerd bandje is gestuurd, maar ik zie niet dat hierover contact is opgenomen met de klantenservice. Is er iets wat wij voor je kunnen betekenen? Want als de fout bij ons ligt, hoef je natuurlijk niet te betalen voor de retourzending! We zien je mail graag tegemoet naar: info@watchbandjes-shop.nl zodat we dit voor je kunnen oplossen of zonodig de retourkosten vergoeden.
De kwaliteit van product. De service is daarentegen wel goed
Heel slecht het verf laat. Dus gewoon slecht kwaliteit.
Antwoord van Watchbandjes-shop.nl
Beste Johan, Wat vervelend dat de verf van het bandje niet mooi blijft zitten. Ik zal zorgen dat de klantenservice direct contact met je opneemt om te kijken hoe we dit het beste voor je kunnen oplossen. Excuses voor het ongemak!
Bandje is geen leder, stond vermeld dat het wel zo was
25 apr 2024
Beste Linda, Bedankt voor je feedback. Het bandje is echter wel degelijk van leer gemaakt. Er zijn uiteraard verschillende soorten leer in verschillende soorten kwaliteit. Zo kunnen de aankoopprijzen verschillen tussen de €17 - €50, wat kan zorgen voor verschillende verwachtingen in de aankoop. Jouw aankoop was €18,50 maar is volgens het productiedocument wel degelijk gemaakt van echt leer. Het is natuurlijk wel jammer om te lezen dat je het idee hebt dan het niet van echt leer is, dat is zeker iets waar wij intern naar gaan kijken. We willen niets anders dan transparant zijn over onze producten en dat je als klant van te voren weet wat je kan verwachten. Indien je het artikel wens te retourneren, wil ik je graag aanbieden dit op onze kosten terug te sturen. Ik zal zorgen dat de klantenservice contact met je opneemt.
3 mei 2024
Pinnetje is te kort, waardoor hij steeds los schiet.
4 jul 2024
Hi Joram, Wat vervelend dat het pinnetje niet goed functioneert. De klantenservice neemt direct contact met je op hierover om het op te lossen. Houd voor de zekerheid je spambox in de gaten!
SI
Bandje was na 2 minuten alweer los (pinnetje eruit)
4 jul 2024
Beste Sabine, Wat vervelend dat je problemen ervaart met de pinnetjes. Ik zal zorgen dat de klantenservice nu contact met je opneemt om dit voor je op te lossen. Houd voor de zekerheid je spambox even in de gaten. Excuses voor het ongemak!

Waar is mijn product?

Ik heb mijn product nog niet mogen ontvangen.
19 mrt 2024
Nog maar 2 van de drie bandjes ontvangen.
Bandje past niet op bestelde type horloge
mij niet meer vragen om een beoordeling

Heb nog steeds geen bandjes ontvangen.

Heb nog steeds geen bandjes ontvangen.
Slechte kwaliteit, hij gaat steeds stuk
24 sep 2023
Het bandje is al 2 maal losgeschoten.
Antwoord van Watchbandjes-shop.nl
Beste Marian, Wat ontzettend vervelend! De klantenservice neemt contact met je op om dit met je op te lossen. We kunnen een nieuwe bandje of nieuwe pinnetjes nasturen om het probleem te verhelpen. Excuses voor het ongemak!
17 mrt 2024
Kwaliteit is helaas echt belabberd..
Antwoord van Watchbandjes-shop.nl
Wat vervelend dat de kwaliteit van het bandje niet is wat je ervan mag verwachten. Ik zie dat je nog geen contact hebt opgenomen met de klantenservice. Graag komen wij met je in contact om het probleem onder de loep te nemen en het voor je op te lossen. Wij streven natuurlijk naar hoge kwaliteit tegen een lage prijs en daarom kijken we graag mee naar een passende oplossing. Stuur je een foto van het probleem naar ons door? Dit kan naar info@watchbandjes-shop.nl
Geen lekker bandje Ligt in de kast
Bandje is onmiddellijk afgebroken.
Antwoord van Watchbandjes-shop.nl
Beste Ellen, Wat vervelend dat het bandje is afgebroken! Dat is uiteraard niet de bedoeling. Gelukkig heb je garantie en graag lossen we dit spoedig voor je op. Zou je contact willen opnemen met onze klantenservice met een foto van het defect? Dan reageren wij binnen no-time op je bericht met een passende oplossing.
Wacht al 14 dagen op bestelling 😮
Antwoord van Watchbandjes-shop.nl
Beste Robert, Ik zie dat je een bandje had besteld dat niet uit voorraad leverbaar was. Je bestelling is uiteindelijk op 6 februari verstuurd en het duurt dan enkele werkdagen voordat het bij je binnen is. Hopelijk draag je het bandje inmiddels met veel plezier!
21 okt 2023
Verkopen fake spul onder merknaam
26 okt 2023
Beste Marijn, Bedankt voor je review. Het klopt dat wij geen originele merkbandjes verkopen. Dit kun je ook teruglezen bij ons op de webshop. Echter, kan ik mij zo voorstellen dat je deze informatie gemist hebt en direct bent overgegaan tot aankoop. Wij verkopen bandjes die geschikt zijn voor een bepaalde smartwatch, die qua uiterlijk soms overeen komt met het origineel. Zo heb jij een bandje aangeschaft bij ons voor €20,- die origineel €149,99 kost. Ik zie dat je je order inmiddels hebt geretourneerd en dat deze is terugbetaald. Indien je toch nog vragen hebt over een product of interesse hebt in bandjes die geschikte zijn voor jouw smartwatch, laat het dan gerust weten aan onze klantenservice, dan helpen we je graag verder! Groetjes, Watchbandjes-shop
19 nov 2023
Klikte niet goed aan mijn Fitbit
Antwoord van Watchbandjes-shop.nl
Wat ontzettend vervelend! Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Ik zie dat je nog geen contact hebt opgenomen met de klantenservice. Als je je gegevens even wil mailen naar klantenservice@watchbandjes-shop.nl met eventuele foto's, dan kunnen ze dit meteen voor je oplossen!