FixPart.nl- Logo - Beoordelingen

FixPart.nl

14.526 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden70.909 beoordelingen in totaal

30 dec 2023

Onderdelen zijn er heel snel. Helaas als je simpel weg iets retour wil sturen dan is het schijnbaar een heel ingewikkelde situatie. Je moet eerst een retour aanvragen dus niet aanmelden maar aanvragen. Nergens een retour adres of retour etiket te vinden. Vervolgens gaan er 2 dagen overheen en dan wordt er alleen gevraagd welk artikel ik dan wel nodig heb! De producten die ik wel nodig heb / had ik tegelijkertijd besteld met het aanmelden van het retour product. Daarnaast wordt in deze mail geen woord gesproken over het verkeerde artikel en hoe ik deze retour stuur!! Na ruim 3 dagen heb ook nog steeds geen retour adres! Maar wel weer mijn nieuwe artikelen. Heel slecht dit!!

Beoordelingen voor FixPart.nl

21 aug 2024
Zeer slechte communicatie, verschillende mails gestuurd geen reactie. ook slecht dat jullie niet telefonisch of via chat bereikbaar zijn, wat jullie op jullie website schrijven niet waar bv voor 22.00 besteld dag erna in huis [was 2dagen later]. Retour sturen artikel, vele mails nodig, erg vervelend.Bestel bij jullie niks meer.
17 aug 2024
Mijn koolstof filter is kapot afgeleverd .Zit nu 10 dagen zonder afzuigkap .Contact gaat moeizaam moeten foto. hebben gedaan .Dan de verpakking die ik dus weggegooid had wist niett filter stuk is .En nog steeds niks gehoord wil me geld terug .Zulke slechte service nooit meegemaakt .
18 aug 2024

Voorgesteld alternatief past niet, creditering gaat traag.

Wil je een origineel onderdeel bestellen, stellen ze een goedkoper alternatief voor. Dat is natuurlijk fijn, maar het alternatief past niet en moet retour. Dan maak je dus onnodig retourkosten. Nog erger is dat ze de retourzending na 8 dagen nog steeds niet gecrediteerd hebben.
14 aug 2024

Aflevering niet volgens keuze

Ik had aangegeven dat het pakket in een automaat gelegd kon worden, wat ook een optie was. Later kreeg ik bericht dat ik naar ern afhaalpunt moest en dat ik voor ontvangst moest teken. Hoezo? Het zijn simpele dingen die echt geen grote waarde vertegenwoordigen.
15 aug 2024
Goedendag, het spijt me te horen dat je jouw bestelling niet op tijd hebt ontvangen. Helaas had de levering wat vertraging op gelopen, waarvoor onze excuses. Mocht er nog wat mis zijn met het product, laat het ons dan weten. Bram, Klantenservice FixPart
30 aug 2024

Slechte ervaring ( to nu toe )

Onderdeel vrijdag besteld , Zaterdag niets in huis zoals aangegeven op website . Woensdag pas onderdeel thuis echter compleet gebarsten dus defect in onbeschadigde doos. Geen telefoon contact mogelijk . Klanten service mail 2 dagen later nog geen reactie .
21 aug 2024
Werkelijke levertijden vermelden op de website. 1 tot 2 Dagen was beloofd maar dat was onmogelijk aangezien de spullen uit Zuid-Frankrijk moesten komen, dit duurde 6 dagen. Als ik dit had geweten had ik niet bij Fix-Parts gekocht.
RN
30 aug 2024
Beloofd was aflevering op dinsdag en het pakketje is woensdag bezorgd. Helaas nadat wij met vakantie zijn gegaan en zijn wij zonder de bestelling vertrokken terwijl de reden voor aankoop was dat er dinsdag bezorgd zou worden.
13 aug 2024
Originele producten besteld en afgerekent, goedkopere B producten ontvangen... al 2 dagen mail contakt hele trage communicatie klanten service enkeld per mail berijkbaar en antwoord geven waneer het hun uitkomt ..
14 aug 2024
Goedendag, het spijt ons te horen dat je niet het juiste product heeft ontvangen. We hebben contact met je opgenomen om te kijken wat we voor je kunnen doen. Onze excuses voor het ongemak. Bram, Klantenservice FixPart
27 aug 2024
Ik ben nu een week verder en heb nog niets ontvangen. Vind ik wel.lastig plannen, vooral als ik lees dat ik vandaag bestel en morgen in huis heb. Nu wacht ik op een bestelling en heb al vervangend materiaal gekocht. Paul
16 aug 2024

Slechte klantenservice

Geen klantenservice telefonisch bereikbaar en enorm traag via de mail. Als er dan reactie is krijg ik enkel uitleg over hoe de verzending had moeten lopen en niet meedenkend met een oplossing als dat even anders loopt.
28 aug 2024
Hou je aan de afspraak. Als de website aangeeft dag een artikel de volgende dag leverbaar is, dan moet je ook de volgende dag leveren. Het onderdeel werd breed aangeboden, maar ik heb Fixpart geselecteerd op levertijd.
17 aug 2024

Gecheurde, gevouwen pakket.

Mijn pakket werd gevouwen aan me afgegeven. Met overal scheuren in het karton. Nu afwachten of de rubber nog heel is om te gebruiken. Voor de prijs die je betaald verwachtte ik deze leveringsservice niet.
29 aug 2024
Terug communiceren als men een totaal ander product krijgt dan afgebeeld op jullie website. Volgens jullie website zou het product passen ( product nummer+ model nummer gaf aan dat het geschikt was)
5 aug 2024

Op de website wordt de levering de wordt de levering de volgende dag beloofd…

Op de website wordt de levering de volgende dag beloofd, dit gebeurde niet. Hierdoor viel de vakantie bijna in het water, ik was genoodzaakt, na twee dagen wachten, een andere oplossing te bedenken
7 aug 2024
21 aug 2024
Ik bestel 2 zakjes pannen draag rubbers van 10 stuks en krijg 1 zakje met 2 rubbers voor de volle prijs. Contact kan alleen via de mail, nu maar hopen dat ze snel reageren
21 aug 2024
Ik heb nog geen reactie gehad op het teruggestuurd onderdeel. Het bestelde onderdeel heb ik nog steeds niet ontvangen Ik wacht nog steeds op een goede oplossing.
27 aug 2024
Goedendag, het spijt me dat te horen. We hebben je zojuist meer informatie gestuurd. Bram, Klantenservice FixPart

Bezorging te laat

Bezorging was 2 bezorgdagen later dan de belofte. In de orderbevestiging stond dat het vrijdag bezorgd zou worden. Dit werd maandag. Leuk met een kapotte vaatwasser...
4 aug 2024
Bij bestellen geven ze aan op voorraad en morgen bezorgd. Ik heb 7 dagen moeten wachten op me bestelling. En zaterdag is geen bezorg dag. Staat wel op de site.
5 aug 2024
7 aug 2024
De communicatie is goed, ze doen erg hun best, maar het onderdeel past helaas niet. Er wordt nog aan gewerkt via de fabrikant om het goede onderdeel te krijgen.
8 aug 2024
Goedendag, het spijt me te horen dat het door jou bestelde product niet past. We hebben contact met je opgenomen om te kijken wat we voor je kunnen doen. Onze excuses voor het ongemak. Bram, Klantenservice FixPart
29 aug 2024
Levering in twee a drie dagen blijkt bijna twee weken te duren. Daarna blijkt het niet het juiste product te zijn. Verder is de bestelling slecht te volgen,