FixPart.nl- Logo - Beoordelingen

FixPart.nl

14.575 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden70.971 beoordelingen in totaal

30 dec 2023

Onderdelen zijn er heel snel. Helaas als je simpel weg iets retour wil sturen dan is het schijnbaar een heel ingewikkelde situatie. Je moet eerst een retour aanvragen dus niet aanmelden maar aanvragen. Nergens een retour adres of retour etiket te vinden. Vervolgens gaan er 2 dagen overheen en dan wordt er alleen gevraagd welk artikel ik dan wel nodig heb! De producten die ik wel nodig heb / had ik tegelijkertijd besteld met het aanmelden van het retour product. Daarnaast wordt in deze mail geen woord gesproken over het verkeerde artikel en hoe ik deze retour stuur!! Na ruim 3 dagen heb ook nog steeds geen retour adres! Maar wel weer mijn nieuwe artikelen. Heel slecht dit!!

Beoordelingen voor FixPart.nl

5 aug 2024
5 aug 2024
4 aug 2024
21 jul 2024
Het was een hele zoektocht om een flessenrek te kopen die in mijn koelkast past. Uiteindelijk uitgekomen bij Fixpart en tussen de 2 getoonde opties de goedkoopste gekozen.dit bleek een laag vak te zijn (niet voor flessen). Na wat over en weer gemail tot de conclusie gekomen dat ik de verkeerde had. Ik kon de verkeerde retour sturen en de juiste bestellen. In de mail stond dat het gereduceerde tarief van 6,95 retourkosten verrekend zou worden. Gelukkig is dat niet gebeurd want anders had ik 3 x (nu 2!) 6,95 verzendkosten moeten betalen voor een artikel dat al duur zat is. Ik ben tevreden over het artikel maar had in deze wel verwacht (en gehoopt) dat de verzendkosten voor hun rekening zouden komen omdat er echt niet duidelijk bij staat om welk deurvak het gaat.
GD
G.C. D.
DEN BURG
5 jul 2024

Foto is van oude Brouwgroep

Snelle levering en goed op de hoogte gehouden van de verzending. Helaas had ik het volgende probleem !! Schroef van Microswitch zat los bij de Nieuwe Brouwgroep met vervelende gevolgen. Verder het hele verslag. Te veel water in het koffiedik bakje. Oude brouwgroep lek. Na het plaatsen van de nieuwe Brouwgroep kreeg ik de melding Zetgroep plaatsen. Deze zat er in dus dit was een vreemde melding. De steker uit het stopcontact gehaald omdat de machine niet uit wilden. De zetgroep wilde er niet uit maar door de palletjes naar elkaar te brengen kon ik de zetgroep er uithalen. Nogmaals geprobeerd maar het zelfde verhaal. Mijn advies is kontroleer bij de nieuwe Brouwgroep als de schroef van de Microswitch goed vast zit. 1 a 2 mm en de Microswitch word niet ingeschakeld. Vr. Gr. G.C. Drijver
31 jul 2024

Geen pakket automaat kiezen, bestelling niet compleet.

Bestelling naar een pakket automaat laten verzenden. Deze optie stond gewoon open. Een dag later kreeg ik een bericht dat het niet kon, omdat er een handtekening geplaatst moest worden. Dus ophalen bij een service punt, maar helaas weer een dag later dan gepland. Misschien de optie van pakket automaat niet meer aanbieden bij dit soort bestellingen. Wel netjes een exploded view pdf ontvangen van de was/droog combi. Hieruit kon ik alles bestellen wat ik nodig had. Uiteindelijk toch een lager "vergeten" te bestellen. Misschien een idee om eventueel een mail te sturen om te vragen of er meerdere onderdelen nodig zijn. Zoals bijvoorbeeld een pakking. Soms moet er iets uitelkaar waar de pakking van vervangen moet worden.
15 jul 2024
De levering van de bestelling was snel en op tijd, alleen tien ik een ander ophaal adres in toetste, ging iets bij de levering fout, want die werd geweigerd, terwijl ik er bericht kreeg om het pakket op te hakenanders werd het na een week weer teruggestuurd. Later vroeg een collega mij naar een ander adres, terwijl later weer moest ik de 2e verzendkosten eerst betalen, terwijl het niet eens mijn fout was. En daar was ik érg boos erover, begrijp je? Maar al met al, de 2e verzendkosten kwam later te vervallen en ik heb mijn bestelling uiteindelijk wel gekregen. Het heeft wel wat langer geduurd dan normaal. Bedankt alsnog.
16 jul 2024

FiXPART op schaal van 0 tot 10 waardering 7 …

FiXPART Goededag bent te vreden met fixpart en snelle service mijn dank aan personeel Voor hun in zet. Fixpart helaas laat met Reageren van e-mail berichten en dat jullie laat weten zo wel in bericht als bij besteling onderdelen niet kan terug sturen dat wel mogelijk is volgens de voorwaarden.zie voor waarde om hand te haven fixpart daar op wijzen en personeel Van op de hoogte te brengen. Is op bouwd kritiek en optimaliseren zowel bedrijf fixpart als klanten service personeel media trening het bedrijf fixpart. Graag uw reactie fixpart.m.v.g.erwin
30 jul 2024
In tegenstelling tot mijn eerste teleurstellende ervaring met FixPart, in tweede instantie heeft het bedrijf mij goed geholpen. Het gemak van de plaatsing van een bestelling en de spoed waarmee het uitgevoerd werd, zijn voorbeeldig. Iets wat niet optimaal was, is dat FixPart de afmetingen van het gewenste onderdeel niet op kon geven. Gelukkig bleken ze overeen te komen met wat wij nodig hadden. Ook had FixPart zonder morren mij erin toegestaan een overbodig besteld item terug te sturen voor compensatie, min transportkosten. Maar dat is ook zeer makkelijk gemaakt, met een verzendetiket.
28 jul 2024
Mijn ervaring met jullie was goed. Er was een snelle en goede reactie op mijn mail. Ik miste wel de maten van de afdichtband (10004784). Bij vervangen van het isolatiedeel bleek dat de oorspronkelijke isolatie nog redelijk goed op zijn plaats zat en het waarschijnlijk totaal niet zonder beschadiging zou kunnen plaatsen of ik moet de halve oven slopen om de spanbanden eerst weg te halen zodat ik het veilig en zonder beschadiging kan plaatsen. Ik ben hier niet aan begonnen en zal alles weer terug moeten sturen. Mijn probleem heeft niets te maken met de service.
11 jul 2024
De bezorging. Op de site staat vandaag besteld morgen in huis. Vrijdag besteld… Van GLS bericht dat er maandag bezorgd zou worden. Aan het eind van de dag bericht dat dat niet was gelukt (goh, dat hadden we niet gemerkt), en dat het dinsdagmorgen zou worden, toen dinsdagmiddag, toen woensdagmorgen en je raadt het al, uiteindelijk is het woensdagmiddag bezorgd. Ik zou een andere partij uitzoeken. Een die kan plannen en een die aan goed verwachtingenmanagement kan doen. Product lijkt prima (we gaan kijken hoelang het nu mee gaat).
2 aug 2024
Goede service Fijn dat het bedrijven als dit het mogelijk maken om zelf apparatuur te repareren. Mijn verwachting was toen ik in de avond bestelde dat het onderdeel de volgende dag werd geleverd. Dit werd een dag later, niet erg maar wel fijn als de site zou geven dat het product op donderdag komt ipv woensdag, gewoon stuk verwachtingsmanagement. Wat helemaal mooi zou zijn is de website installatie handleidingen zou bevatten.
6 jul 2024
Veel onderdelen, maar het zoeken bleek heel lastig. Het apparaat waar ik voor zocht werd niet exact weergegeven, terwijl het toch van een bekend merk is. Zo goed dat ging (type-aanduidingen kwamen niet overeen met die van de fabrikant) verder gezocht op een (identiek) ander apparaat uit dezelfde serie, waarbij de drie gewenste onderdelen als passend werden weergegeven. Twee van de drie bestelde onderdelen pasten echter niet.
6 jul 2024

Deur filter proline condensdroger

Ik had een deur filter voor een condensdroger besteld bij jullie. En was er super snel top. Maar ik had de verkeerde maat besteld dus geroutineerd en gevraagd of jullie hem ook in een kleineren maat hadden. Dat hadden jullie niet kreeg ik als antwoord. Maar ik zocht het op ,en jullie hadden hem wel. Dus die dan maar weer besteld en die paste wel. Dus er is wel verbetering aan te passen bij jullie. Mvg Johan moras
10 jul 2024
V-snaar past gelukkig perfect. Prijs was de laagste voorzover ik heb kunnen zien. Om de trommel krijgen was nog even een klusje en dit verschilt per wasdroger. Kunst was om de voorkant los te maken en hem aan de bovenkant erop te leggen en de mand langzaam rond te draaien; met dank aan Youtube. Snel geleverd, waardoor we nu weer een werkende wasdroger hebben (2 dagen nadat hij kapot is gegaan).
23 jul 2024

Zo gevonden, zo in huis!

Het verbazend grote assortiment en daarbinnen ook nog meerdere alternatieven. Het gemak waarmee op de site het gezochte onderdeel is te vinden. En de snelle levering. Mogelijk verbeterpunt: het bieden van een mogelijkheid om op een directe manier vragen te kunnen stellen over een product middels een telefoonnummer of een chat. Nu kan het alleen via een in te vullen formulier.
24 jul 2024

Prima levering maar advies en service niet OK

Uiteindelijk snelle en correcte levering van het gezochte product voor wasdroger Beko. Alleen jammer dat de klantenservice in eerste instantie beweerde dat het product niet geleverd kon worden; zelf hun producten toch afgespeurd en op de gok het (blijkbaar juiste) product wel gevonden en bij Fixpart besteld. Goede spullen dus, maar reken niet op hun advies cq klantenservice?
23 jul 2024

Echte aanrader voor nieuwe en oude onderdelen

Duidelijk informatie over main appliance en parts, makkelijk de onderdeel te finden door allerlei nummertjes => perfect "parent / child" relationships, dat is vaak moeilijk te vinden bij andere websites, ook bij brand websites. Wat is opvallend, dat je onderdelen voor oude apparaten kan ook vinden. Dat is niet de eerste keer dat ik een onderdeel bij FixPart bestel.

Super service

We kregen eerst een door ons zelf verkeerd besteld artikel binnen en die stuurde we terug ze meldde ons toen wat we wél nodig hadden en dat bestelde we dus! Toen kwam het product licht beschadig binnen en zonder moeilijke verwijten stuurde ze direct een nieuw artikel toe. Ik waardeer dit en wil hiermee zeggen dat dit service is vandaag de dag niet vanzelfsprekend
10 jul 2024

Fast delivery, replacement lid fits.

I was able to find a replacement for my dishwasher's salt compartment lid. The delivery was fast enough. Although the lid isn't identical to my original, it's similar enough and fits perfectly. The only downside is the cost — I paid almost 20 euros (including delivery) for a simple plastic lid. I would have been happier if it had been around 10 euros.