FixPart.nl- Logo - Beoordelingen

FixPart.nl

14.421 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden70.353 beoordelingen in totaal

30 dec 2023

Onderdelen zijn er heel snel. Helaas als je simpel weg iets retour wil sturen dan is het schijnbaar een heel ingewikkelde situatie. Je moet eerst een retour aanvragen dus niet aanmelden maar aanvragen. Nergens een retour adres of retour etiket te vinden. Vervolgens gaan er 2 dagen overheen en dan wordt er alleen gevraagd welk artikel ik dan wel nodig heb! De producten die ik wel nodig heb / had ik tegelijkertijd besteld met het aanmelden van het retour product. Daarnaast wordt in deze mail geen woord gesproken over het verkeerde artikel en hoe ik deze retour stuur!! Na ruim 3 dagen heb ook nog steeds geen retour adres! Maar wel weer mijn nieuwe artikelen. Heel slecht dit!!

Beoordelingen voor FixPart.nl

13 apr 2024

Bedenkelijk bedrijf !

Op de site in voorraad maar al snel bleek geen voorraad, ze wilden het geld terug betalen maar daar nooit positief bericht ip gehad toen ik zei ok. Nu heeft men alsnog de producten laten afsturen maar ik ben al voorzien. Terug betalen als de produkten zijn geretourneerd via post nl punt. Heel slecht communicatie niet en het risico ligt nu bij mij als klant. Daar houden wij niet van, zeggen wat je doet en doen wat je zegt! Voorraad is voorraad en terug betalen is terug betalen . Fix part houdt zich niet aan de regels ! Mijden deze winkel is mijn advies !
21 apr 2024

Zeer slechte service en onbereikbaar

Zeer slechte service en niet te bereiken. Een flessenrek voor de koelkast gekocht. Ik bestelde de “goedkope” flessenrek waar ik dan een week op zou moeten wachten, wat ik geen probleem vond. Na 2 weken een mail gestuurd waar de rek bleef, een week later reactie dat er een vertraging was. Een week later weer een mail gestuurd (telefonisch zijn ze niet bereikbaar) waar je dan een mail via een mailbot terug krijgt dat het druk is… en weer stilte. Week later weer gemaild, weer hetzelfde verhaal. Eindelijk gelukkig na ruim 2 maanden uit Italië alsnog gekregen
22 apr 2024
Goedendag, het spijt me te horen dat je jouw bestelling niet op tijd hebt ontvangen. Ik zie dat er inderdaad wat vertraging is geweest omdat het product niet op voorraad was. Onze welgemeende excuses daarvoor. Ik zie dat jouw bestelling nu geleverd is. Mocht er toch iets niet kloppen, laat het ons dan weten. Bram, Klantenservice FixPart
31 dec 2023

Fixpart duurder dan dealer

Een verwarmingselement voor mijn Bosch oven besteld bij Fixpart voor €90 (de originele Bosch). 2 dagen later ontvangen. Inclusief verzendkosten was ik €96,36 kwijt. Na een tip van iemand om ook eens op de Bosch site kijken wat dat zelfde verwarmingselement daar kost. Tot mijn verbazing is het daar goedkoper: hetzelfde element bij Bosch €88,45, en verzenden is gratis! Dus €8 meer kwijt bij Fixpart. Het lijkt dat je goedkoop uit bent, maar blijkbaar is het (soms?) goedkoper bij de fabrikant zelf te bestellen! Goede les voor mij voor de volgende keer.
Antwoord van FixPart.nl
Goedendag, Het spijt me te horen dat je niet tevreden bent. Voor veel producten hebben we een goedkoper alternatief beschikbaar. Mocht je hier meer informatie over willen, laat het ons dan weten. Bram, Klantenservice FixPart
Krijg een verkeerd artikel geleverd wat niet past. Bij klacht wordt geantwoord dat het originele artikel niet leverbaar is. Voor terugzenden moet ik zelf de retour kosten betalen. Krijg geen antwoord op mijn commentaar daarop. Volgens Thuiswinkel Waarborg moet leverancier alle kosten vergoeden. Ik krijg de indruk dat het geleverde artikel al dan niet doelbewust is geleverd om kosten te kunnen inhouden. Bij mij aan het verkeerde adres, al gaat het om 1 euro. Als dit niet volwaardig wordt afgehandeld maak ik er een zaak van.Riemt naar opzet. Ed Wijnberg
7 jan 2024

Best brutaal dat er om een waardering gevraagd wordt na een wanprestatie.

Best brutaal dat er om een waardering wordt gevraagd. Heb na een week de bestelling nog niet ontvangen. Vandaag besteld, morgen ontvangen is de eigen aanprijzing. Dat is werkelijk sneu. Contact opnemen kan alleen via mail maar een reactie krijg je niet. Ja dat ie ontvangen is maar dat ze geen tijd hebben om te reageren. Werkelijk zielig in deze tijd. Het succes van je onderneming van antwoord robots laten afhangen. En annuleren van je bestelling en geld terug..? Kan het nog niet vinden. Sla deze club maar over hoor. Gelukkig nieuwjaar.
Antwoord van FixPart.nl
Goedendag, het spijt me te horen dat je jouw bestelling niet hebt ontvangen. We staan in contact met de vervoerder en hebben hierover ook contact met je opgenomen. Bram, Klantenservice FixPart
14 nov 2023
Heb een O-ring voor mijn stroomstrijkijzer besteld. Jullie slogan was: vandaag besteld, morgen in huis en het was op voorraad. Na 2 dagen een bericht gestuurd, dat ik nog niets had gekregen, kreeg berichtje terug dat het 14 dagen zou kunnen duren, voor dat mijn bericht behandeld werd?? Geen mogelijkheid voor telefonisch contact!? Een WEEK !!! later heb ik het dan toch gekregen, kon een week niet strijken, en had dat nodig voor werk! Verzendkosten €6,95 voor een ringetje van 44mm, schandalig, kon gewoon in een envelopje met postzegel.
31 mrt 2024
Geen uitnodiging versturen voor feed-back over een stofzuigerslang of voor een orderbedrag tot €100. 5 mails van bevestiging en daarna herhaalmails om maar feed back te geven is gewoon te veel van het goede. Als bedrijf zou je onderscheid moeten maken hoe je daar mee om wil gaan. Bij een kleine bestelling zou je als bedrijf ervan moeten uitgaan dat alles perfect loopt, mensen benaderen je toch wel indien er iets niet klopt maar zo erg is dat toch allemaal niet…. Mijn advies stoppen met feed back vragen en daarover herhalingen sturen
14 jan 2024

We hebben een onderdeel voor een koffiemachine.

We hebben een onderdeel voor een koffiemachine op 30 november besteld omdat we het graag voor kerst binnen zouden willen hebben. De levertijd volgens de website zou 1 tot 3 werkdagen zijn. Uiteindelijk hebben we het onderdeel begin januari ontvangen nadat we een vraag hadden gesteld bij de Klantenservice. Telkens wanneer we keken op de website hoelang de levertijd was van het onderdeel, werd de levertijd opgeschoven. Speciaal bij FixPart besteld omdat de levertijd kort zou zijn, maar helaas... Gelukkig uiteindelijk wel ontvangen.
Manchet gekocht voor de wasmachine. Na de installatie helaas na 1x draaien alweer kapot. Volgens mij draait de trommel niet meer precies rond maar meer in een ovaal. Zou wel een hoop werk gescherpt hebben als dit vermeld was bij de aankoop van het artikel. Let op, een reden dat het manchet versleten kan zijn is…. Controleer dit goed alvorens een nieuwe te installeren. Nu heb ik helaas alles voor niets gedaan. Waar jullie overigens niet direct aan kunnen doen. De site is overzichtelijk en de levering goed.

Geen compleet scheerhoofd

Ik dacht een compleet scheerhoofd voor de Philishave HQ5425 te hebben besteld gezien de beschrijving en foto op de webshop. Echter bij ontvangst bleken er alleen koppen te zijn geleverd. Terugkijkend op de webshop staat het inderdaad verscholen dat het 3 koppen zijn. Daarna geprobeerd een los scheerkophouder te bestellen. Nul op het request. Ik zit nu met 3 koppen zonder houder. Dit terwijl ik alleen een vervangende scheerkophouder uit de 5000serie nodig heb voor mijn HQ5425. Kortom een desillusie.

Slechte afhandeling bij fout geleverd artikel

Ik heb een wasmachine deurgreep ontvangen die ik niet besteld heb en ook net niet goed past. Originele deurgreep besteld en naar foto’s kijkende een altpart deurgreep ontvangen die ook nog eens 6 euro goedkoper is. Mail gestuurd naar klantenservice en enige reactie die ik krijg zijn lijkt wel automatische berichten waarin staat dat ik het bestelde artikel heb ontvangen en een retour formulier . Verder dat het retourneren voor eigen kosten is terwijl fixpart een niet besteld artikel heeft geleverd.
Antwoord van FixPart.nl
Goedendag, het spijt ons te horen dat je niet het juiste product heeft ontvangen. We hebben contact met je opgenomen om te kijken wat we voor je kunnen doen. Onze excuses voor het ongemak. Bram, Klantenservice FixPart
Op donderdag 1 februari jl de ontbrekende groentelade besteld voor koelkast KALLNAT van Ikea. Ik schrok van de prijs (€ 77,84), maar zonder groentelade is ook geen optie. Zaterdag werd de lade bezorgd. Helaas werd de lade door derden uitgepakt met als gevolg: verpakking weg. Bijgaand stuur ik de foto’s van lade: 25 cm lang, 19 cm breed en dat is het. Wat een schande! Wat voel ik me beduveld! Overweeg nog om Ikea op de hoogte brengen van deze graai praktijken.

Waardeloos bedrijf.

Op 11 december ging mijn wasmachine stuk. 2 nieuwe schokbrekers besteld en met bijbetaling van € 3,22 per stuk zou ik de schokbrekers de volgende dag in huis hebben. Het is nu 18 december en ik heb ze nog niet!!!! Op 13 december kreeg ik een mailtje dat het product nog in Italië stond. Hoezo de volgende dag geleverd.Bellen kan je het bedrijf niet. Mailtje gestuurd dat ik de 2x € 3,22 terug wil. Niks meer op gehoord. Wat ik wel heb is een berg wasgoed!!!!
Antwoord van FixPart.nl
Goedendag, het spijt me dat te horen. We hebben contact met je opgenomen om te kijken wat we voor je kunnen doen. Onze excuses voor het ongemak. Bram, Klantenservice FixPart

Teleurstellend

Product werkt niet, maar om technische vragen daarover te beantwoorden moet ik foto’s en filmpjes sturen zodat de vragen kunnen worden doorgezet. Er is alleen niets aan de buitenkant te zien. Dan maar retourneren, maar dat is niet automatisch, je moet een retour “aanvragen” voordat je kan retourneren wat gewoon onnodig moeilijk doen is en mag je ook nog even de verzendkosten zelf betalen. Het nodigt allemaal niet uit om nog een keer te bestellen.
Antwoord van FixPart.nl
Goedendag, het spijt me te horen dat je niet tevreden bent. Wanneer je een product wil retourneren en het is verkeerd besteld, dan zijn de retourkosten voor jouw rekening. De kosten voor de heenzending betalen we wel aan je terug. Mocht je hier toch nog vragen over hebben, laat het ons dan weten. Bram, Klantenservice FixPart
wilde 20 rubbertjes voor onder de pannendragers kreeg een alternatief aangeboden echter kreeg ik hier maar 1 van toegestuurd voor de prijs van Euro 14,75 terwijl de orginele 20 stuks voor Euro 20,78 waren Nu stuur ik dit product retour dat is ok maar ik moet wel de verzendkosten zelf betalen dus bestellen _verzendkosten Retour weer verzendkosten terwijl ik op de site op het verkeerde been ben gezet en zij geen blaam treft
Het pakket is niet bezorgd, maar lijkt naar een ophaalcentrum gebracht te zijn waarvan ik geen adres heb gekregen. Dus ik kan het niet ophalen. Bij het bestellen is aangegeven dat het op mijn huisadres bezorgd zou worden, dat is dus niet gebeurd. Op een mail maar FixPart heb ik na 24 uur nog geen reactie gekregen. Dus op 3 onderdelen gaat het heel slecht. Er valt veel te verbeteren. Foto's kan ik niet toevoegen, ik heb niets.

Besteld artikel plots niet meer leverbaar.

Ik heb een bestelling gedaan en betaald. Het kleinste en goedkoopste deel ontving ik snel, het andere deel bleef weg. Tenslotte gemaild naar FixPart; bellen is helaas niet mogelijk. Uiteindelijk krijg ik bericht dat het artikel niet meer leverbaar is. Het geld wordt teruggestort. Daar wacht ik nog op. Helaas worden de verzendkosten gewoon doorberekend. Zo is het kleinste artikel van mijn bestelling wel erg duur geworden.
HI
Harold I.
Belfeld
19 nov 2023

Geen origineel terwijl wel besteld!

Ipv het originele whirlpool/Indesit onderdeel op de foto ontvang je een alternatieve slang voor de aanvoer met een plastic koppeling aan de kraan en een witte slang voor de aansluiting. Ik had m direct nodig ivm een lekkage anders was hij teruggestuurd! Daarnaast heeft GLS het pakket op een andere locatie afgegeven als aangegeven. Een ster voor de afvoerslang en de verpakking. Je verwacht wat je besteld! Zie foto’s.
Ik heb betaald maar niets ontvangen. Moeilijk te bereiken alleen per mail waar ook slecht op gereageerd word. Als een klant iets wat hij betaald heeft niet heeft ontvangen, dan ga je zelf op onderzoek uit. Zoals bij de distribiteur en het ophaal depot. Is dat zonder resultaat stort je het geld terug of verstuur je het betaalde niet ontvangen product opnieuw. Jullie hebben een deal met post .nl niet ik.
22 nov 2023

Nette site, maar waardeloos product.

Levering was langzamer dan het beloofde aantal dagen. Wat echter vooral jammer is, is dat er niet voorafgaand aan levering werd gemeld dat het door mij bestelde artikel geprogrammeerd moet worden en dus voor een particulier waardeloos is. Misschien stond het ergens, maar had heel duidelijk naar voren moeten komen. Nu dus in bezit van een printplaatje van 300 euro en nog steeds een niet werkende oven.