FixPart.nl- Logo - Beoordelingen

FixPart.nl

14.369 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden70.274 beoordelingen in totaal

30 dec 2023

Onderdelen zijn er heel snel. Helaas als je simpel weg iets retour wil sturen dan is het schijnbaar een heel ingewikkelde situatie. Je moet eerst een retour aanvragen dus niet aanmelden maar aanvragen. Nergens een retour adres of retour etiket te vinden. Vervolgens gaan er 2 dagen overheen en dan wordt er alleen gevraagd welk artikel ik dan wel nodig heb! De producten die ik wel nodig heb / had ik tegelijkertijd besteld met het aanmelden van het retour product. Daarnaast wordt in deze mail geen woord gesproken over het verkeerde artikel en hoe ik deze retour stuur!! Na ruim 3 dagen heb ook nog steeds geen retour adres! Maar wel weer mijn nieuwe artikelen. Heel slecht dit!!

Beoordelingen voor FixPart.nl

25 okt 2023

TV voet links en rechts

Ik bestel 2 x voet je Tv en heb vooral 2 x contact met de klantenservice dat ik een rechter en linkervoet nodig heb. Ik krijg een link toegestuurd waarop ik mijn bestelling kan plaatsen. Wat schetst mijn verbazing, ik krijg 2 linker geleverd. Vervolgens klantenservice niet telefonisch bereikbaar en reageren niet op mail. Dus al met al een hele slechte ervaring.
27 jan 2024
Bericht gekregen dat de producten (plastic bak voor in de koelkastdeur) niet meer leverbaar zouden zijn. Maar hé, da's toevallig, er zijn wel 2 alternatieven beschikbaar die wel leverbaar zijn, alleen jammer dat ze € 15,76 duurder zijn. Kortom: ik voel me belazerd doordat jullie duurdere producten aanbieden die exact hetzelfde zijn als de goedkopere versie.
4 mei 2024
Ik heb een touwtje besteld en moest bijna 7 euro verzendkosten betalen . Omdat ik op vakantie was tijdens de bezorging ervan,werd het touwtje naar een postnl punt gebracht . Dit terwijl het makkelijk door mijn brievenbus past. Voor een groot pakket snap ik de hoge verzendkosten en het doorsturen naar een afhaalpunt. Maar niet voor een touwtje in een envelop
6 mei 2024
Goedendag, voor al onze zendingen hanteren we hetzelfde bedrag voor de verzendkosten. Hiervoor krijg je terug dat het pakket in goede staat wordt geleverd, voldoende beschermd is en ook krijg je een tracking link waarmee je de zending kunt volgen. Mocht je nog vragen hebben, laat het ons dan weten. Bram, Klantenservice FixPart
12 nov 2023
Je besteld een onder deel voor een wasdroger en je krijgt iets voor een blender ik kan der niet in, dat zijn twee totaal verschillende dingen dat je vergist in een lengte van de snaar dat is tot daar aan toe. Hopelijk krijg ik als nog het juiste onderdeel maar voortaan ga ik gewoon weer naar het onderdelen huis iets duurder maar krijg altijd het goede spul.

Pas op je krijgt de helft

Je besteld 3 dingen en er word maar één artikel van geleverd. Als je dan een mail stuurt daar over ,moet er een onderzoek gedaan worden waarheen fout gegaan is. Inplaats het alsnog het te verzenden worden er mails gestuurd van we zijn er mee bezig . Heb het maar ergens anders besteld, dus mocht ik ze nog krijgen gaan ze gelijk retour Bestel hier niks meer
Ik kocht schroefjes voor mijn tv en ging er van uit dat deze per 4 verkocht werden aangezien 6.70€ voor 1 schroefje bizar zou zijn. Er stond ook nergens dat het om 1 stuk ging. Kreeg 1 schroefje bezorgd en na contact bleek dat 6.70€ voor 1 schroefje was.... belachelijk. Heb nu zelf voor 0.67€ cent een oplossing gemaakt met bouwmarkt schroefjes en ringen.

Retourreactie blijft uit!!

Op maandag 8 januari deed ik een bestelling die jammer genoeg niet voldeed aan onze wensen (de bestelde filter was te groot). Deze bestelling wilde ik retour sturen Hiervoor moest ik een retourformulier invullen. Dinsdag 9 januari kreeg ik hier een bevestigingsmail van. Vandaag 15 januari stuurde ik een rappelletje omdat de reactie van FixPart uitbleef.
Antwoord van FixPart.nl
Goedendag, het spijt ons te horen dat je niet het juiste product heeft ontvangen. We hebben de retourinstructies gestuurd zodat je het product kan retourneren. Het kan zijn dat deze in de spam terecht is gekomen, dus kijk daar ook even. Bram, FixPart klantenservice
TV
Thea V.
Schiedam
21 jan 2024
Een duure grap 6.47 verzendkosten en 6.74 retourkosten. En erg onduidelijke foto van het artikel Plus dat je veel moeite moet doen om een retour bon te krijgen. Het product zal inkoop nog geen 10 euro zijn maar kost dan 28 euro dan de verzendkosten nog dan moet je ook de retour kosten nog betalen . Nee geen fixpart meer er zijn betere webshop.

Helpdesk verbeteren + koerier aanpassen

Beginnende bij gebruik van een ander koeriers bedrijf dan GLS. Wanneer er een vraag over vervoer gesteld wordt neem dit dan serieus. helpdesk vraag 1 wat is uw adress en telefoonnummer. (deze zijn bekend) antwoord gegeven, daarop volgende antwoord helpdesk. Ze zijn geweest u was niet thuis. (1 x poging tot levering inmiddels een week geleden)
5 nov 2023
Na 3 weken nog geen feedback op vragen omtrent gekocht product. Het wieltje was inmiddels gemonteerd bin binnenkomst, om het te monteren met schroefjes moest er een gat geboord worden door het nieuwe wieltje. Het wieltje was namelijk niet zonder het te beschadigen van het montage plaatje te krijgen. Voormontage moest nadrukkelijk niet gebeuren.
7 nov 2023
Goedendag, het spijt me te horen dat je niet tevreden bent. We hebben contact met je opgenomen om te kijken wat we voor je kunnen doen. Onze excuses voor het ongemak. Bram, Klantenservice FixPart
2 okt 2023
Mijn ervaring is dat ik een artikel teruggestuurd heb en dat ik deze voor de helft vergoed kreeg omdat het beschadigd terug kwam. en ik weet niet hoe dit komt want ik had het artikel niet eens uitgepakt. Na een mail aan Fix part heb ik hier niets meer van gehoord. Het artikel heeft hier thuis op een bed gelegen dus er kan niks mee gebeurd zijn.
21 jan 2024
Besteld product stond als voorraad product op de site maar was niet op voorraad. Als reden voor vertraging werd steeds verwezen naar een leverancier die steeds meer vertraagd zou leveren. Advies: doe wat je belooft maar beloof alleen wat kunt doen. Ik zal niet snel weer een bestelling bij jullie doen. Met vriendelijke groet, Frans Casteleijn
Mijn levering was en is incompleet. Deze heb ik netjes teruggekoppeld. Er hoeft alleen een kleine nalevering plaats te vinden. Dat is nog niet gebeurd. Wel is er gereageerd op mijn rating maar de klacht is blijven liggen. Bestelnummer 202302118543 Ik hoef geen excuses maar wil gewoon de levering of mijn geld terug. Ik zou zeggen los even op!
15 nov 2023
Goedendag, Het spijt me te horen dat het product niet in goede staat is geleverd. We hebben contact met je opgenomen om te kijken wat we voor je kunnen doen. Onze excuses voor het ongemak. Bram, Klantenservice FixPart
12 nov 2023
Onderdeel bestelt dat volgens fixpart zou moeten passen. Maar de code van het product klopt simpelweg niet met wat het was. Sinds het dus niet past vanwege een fout van fixpart, wil ik graag al mijn geld terug inclusief verzendkosten. Toen ik dit opperde, kreeg ik geen reactie. Grote clusterf*c dus, en de klant draait er voor op. Onacceptabel
Veel geld voor weinig. Ik vind 12eu voor 4 kleine plastic haakjes een hoop geld, zeker als daar nog een 5 euro verzendkosten bovenop komen. Had prima door de brievenbus gekund. Het is waarschijnlijk nergens anders te verkrijgen dus heb ik 't bij jullie moeten halen, maar als je ziet wat ik krijg voor dit geld is het ronduit lachwekkend.

Ontevreden

Ik heb na verschillende mailtjes met de expliciete vraag over de afmetingen van de diepvrieskast de verkeerde lade opgestuurd gekregen. Dus: nee, ik ben ontevreden. Ik moet het ding terugsturen, zorgen dat ik mijn geld terug krijg. Ik ben geen reguliere onlineshopper en ik weet nu weer waarom. Ik ga ervan uit dat ik de prijs niet win.
16 dec 2023

Wel of niet een orginele

Ik heb gisteravond mijn bestelling ontvangen ik had een originele Samsung afstandsbediening besteld net als thuis ook hebt voor mijn 2e Samsung tv en ik heb een hele andere ontvangen dan wat op jullie website als afbeelding stond,wel jammer want ik twijfel nu echt of het wel een originele Samsung afstandsbediening is Gr Diana
Ik heb helaas een verkeerde product gekregen. Heb via andere leverancier wel het goede product. Maar retour sturen van product is nog niet gelukt. Wacht op retour gegevens. Wel hebben ze geprobeerd mij te helpen om het goede product te kopen. Ik weet niet of de fout bij mij ligt maar ik denk dat ik het goede type heb gekozen.
Antwoord van FixPart.nl
Goedendag, het spijt me dat te horen. We hebben de retourinstructies gestuurd zodat je het product kan retourneren. Het kan zijn dat deze in de spam terecht is gekomen, dus kijk daar ook even. Bram, FixPart klantenservice
13 mei 2024
Er zijn problemen met het product. Beter lezen van de berichten die ik gestuurd heb. En niet steeds opnieuw vragen naar dingen die ik al vermeld heb. Het komt op mij over alsof een stomme chatbot aan de andere kant zit. Wat ook zou helpen als een probleem door één persoon wordt afgehandeld en niet steeds door een ander.
13 mei 2024
Goedendag, het spijt me dat te horen. We hebben contact met je opgenomen om te kijken wat we voor je kunnen doen. Onze excuses voor het ongemak. Bram, Klantenservice FixPart
Order op 7 januari geplaatst is bevestigd met een levertijd van 11 tot 13 dagen Bestelling is uiteindelijk op 20 februari geleverd Bij navraag kreeg ik te horen dat de order vertaagd was maar op de website sond nog steeds onderdeel leverbaar levertijd 11 tot 13 dagen terwijl bij mijn oder stond levertijd 5 a 6 weken????