Drleenarts.com

1.479 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.689 beoordelingen in totaal

Na lange tijd verschillende producten te hebben geprobeerd ter verzorging van de zeer droge huid van m'n bijna 2-jarige, ben ik gestuit op de producten van Dr. Leenarts en was ik in het begin voorzichtig optimistisch... het was immers het zoveelste zalfje. Maar.. nu ruim een klein weekje het product gebruikt te hebben, kan ik zeggen dat ik niet anders meer hoef te bestellen.. het product weer GEWELDIG op de huis van mn kleine! Hij jeukt ook minder vaak en lijkt enorm te genieten van z'n insmeermomentjes. Waar er werd geadviseerd (buiten Dr. Leenarts om) om het liefst een olie te gebruiken, werkt de vettende crème voor zeer droge huid enorm goed! Wij zijn enorm tevreden met het bij ons passende product😍

2 aug 2024
Ik vond het ideaal een grote pomp fles als zonnebrand. In het voorjaar had ik namelijk de spf 50 tube gehad, daar gooi je toch best wat van weg van wat je er niet uitkijkt. Daarom deze dus besteld. De zonnebrand voelt fijn op de huid. Makkelijk te smeren en voelt niet als een dikke laag zonnebrand. Ook geen allergie gehad (krijgen we vaak van zonnebrand) dus op die punten top. Maar we merkten bij ons alle 4 dat we sneller verbranden dan normaal op vakantie ivm onze andere zonnebrand. Dit is erg jammer. Dus wij zouden wel graag de zonnebrand spf 50 in xl formaat willen hebben, dan wordt die besteld.

Beoordelingen voor Drleenarts.com

Al 10 jaar last van voeten schilfers en jeuk. Ben naar dermatoloog geweest en ondergewicht. Niets kwam uit ze kunnen het me niet helpen kreeg koelzalf maar die helpen niet. En andere mogelijkheden geprobeerd. Nu laaste poging om deze zalf uit te proberen en ja hoor na 2 dagen geen jeuk meer en schilfers gingen langzaam weg.
29 apr 2024

Fijne en betaalbare gezichtsverzorgingsproducten

Ik ben zeer tevreden over de gezichtsverzorgingsproducten. Ik ben bijna 50 en heb een gevoelige huid en gebruik naast de dagcrème met factor 25 ook nog de zonnecrème factor 50. Mijn gezicht blijft rustig en is goed beschermd tegen pigmentvlekken. Dr. Leenarts geeft goede huidadviezen.
29 apr 2024
Dag & nacht crème voor de zeer droge huid. Ik gebruik niet anders meer. Zeker met koude droge wind geweldig spul om je gezicht gevoed te houden. Geen schrale/rode plekken meer. Zó fijn. Net als de shampoo, conditioner en droge huid zalf. Allemaal top spul.
8 nov 2023

wat jullie beter kunnen doen was de vraag

wat jullie beter kunnen doen? jullie zijn me aldoor voor - ik was vanaf het begin heel tevreden en jullie blijven me verrassen met alle info en toch nog verfijnde producten. bedankt.
12 okt 2023

Heel erg tevreden!

De producten van Dr. Leenarts zijn super! Er zit geen troep in. Huid is zichtbaar verbeterd en uitslag verminderd. Wij zijn en blijven fan!
10 mei 2024

Zeer tevreden!

Heb de producten voor mijn tiener dochter besteld, ze reageert met roodheid en jeuk op heel veel “gewone” producten maar bij gebruik van de producten van Dr Leenarts gaat het met haar huid super goed. Ze vindt ze ook erg prettig in gebruik. Ook de shampoo heeft ervoor gezorgd dat de jeuk die ze op haar hoofd had(droge gevoelige hoofdhuid) nagenoeg is verdwenen.Wij zijn dus erg tevreden!

Heerlijke, eerlijke producten

Fantastische cremes. Smeren lekker uit en maken je huid heerlijk zacht. Ook de lipcare is erg fijn. Ik heb in mijn leven van alles uit geprobeerd. Van duur tot goedkoop. Veel, dure crèmes geven bij mij een zwelling onder mijn ogen, maar nog nooit zo'n fijne crème gehad als deze. Heel de serie aangeschaft, ook de zonnebrandcrème. Ik word er helemaal blij van. Een mooi kado voor mezelf.
NW

Nooit meer iets anders

Ik heb zelf een gevoelige huid, parfumallergie etc. Mijn dochter reageert heel slecht op cocamidopropyl betaïne. We gebruiken echt van allerlei producten van dr Leenarts. Douche, shampoo, gezichtsverzorging etc. Ik ben vooral erg blij met de zonbescherming. Ik heb al zoveel merken geprobeerd. De zonneproducten van dr Leenarts zijn de enige waar ik geen vervelende reactie op krijg.
Fijne producten in gebruik, ons hele gezin gebruikt het graag. Na erg dure producten van de schoonheidsspecialiste merk ik dat de producten van dr Leenarts minstens zo goed mijn huid verzorgen. En de lip care is heel prettig in gebruik, laat geen vettig gevoel achter. Mijn dochter begon letterlijk te springen toen de jojoba olie de mascara als sneeuw voor de zon liet verdwijnen!
21 okt 2023

Geweldige producten!

Het assortiment van Dr. Leenarts wordt steeds meer uitgebreid, dat is super fijn! Ik ben inmiddels ook over gestapt naar de shampoo en conditioner nadat ik eerst een mini had besteld op de site. Super handig dat dit kan van veel producten. Kun je eerst uittesten of het wat voor je is. Nog steeds erg enthousiast over de producten, nooit jeuk of irritatie van welk product dan ook!
18 nov 2023

Super tevreden

Had gelezen dat iemand veel baad had met haar eczeem huid. Heb heel veel en jaren lang diverse producten gebruikt. Mijn gezicht was vaak te droog en daardoor schilferig en jeukerig. Dag en nachtcrème besteld en eigenlijk tot m’n verbazing reageert m’n huid hier super goed op. Zou ook niet meer zonder kunnen en nu ook gezicht reiniger en bodylotion gekocht. Echt een aanrader
8 mei 2024

Van droog en onrustig naar gezond en egaal

In korte tijd ervaar ik zichtbare en voelbare verbetering van mijn huid. Mijn gezicht was droog en wat meer onrustig dan ik gewend ben, maar na het gebruik voelt deze soepel aan en ziet het er gezond en egaal uit. Het voelt prettig om producten op te smeren die geen onnodige en schadelijke toevoegingen kennen, maar volgens advies van een professionele dermatoloog zijn.

Een uitstekende crème die zijn werk doet!

Een tijdje geleden kreeg mijn echtgenote hardnekkige huiduitslag in haar gezicht, die in het verzorgingshuis werd behandeld met hormooncreme. Als hiermee werd gestopt kwam de huiduitslag weer terug. Uiteindelijk adviseerde een verzorgster om de crème van dr Leenarts te gaan gebruiken en dit bleek een schot in de roos! Wij zijn blij met dat advies én de crème.
24 nov 2023

Niks anders meer!

Ik gebruik de dagcrème voor een droge huid, de bodycrème voor de droge huid en de douche olie. Game changing. Van altijd jeuk en een trekkend gevoel naar relaxed douchen. Ook de zonnebrandcrème is perfect op reis, plakt niet en beschermd super :) langzaam alles geswitched naar jullie merk en kon niet blijer zijn! Al veel getipt naar mensen in mijn omgeving.

Blije klanten

Bij ons in huis gebruiken we allemaal de producten van d'r. Leenarts. Ons zoontje van 3 heeft wat eczeem plekken, daarvoor is de drogehuid Zalf erg fijn voor. Ik zelf gebruik de dag en nachtcrème voor mijn rode huid. En we gebruiken allemaal de zonnebrandcrème! De Creme werkt erg goed, prikt niet en plakt niet! Net weer 4 tubes besteld voor de vakantie!
Ik vind de producten erg goed behalve de champoo, die schuimt teveel en ik krijg er pukkels van op mijn hoofdhuid. Ik heb een erg gevoelige hoofdhuid dus het ligt waarschijnlijk aan mij. De nieuwe dagcrème met SPF 30 bevalt erg goed. Ik heb pas een Mohs behandeling gehad op mijn voorhoofd dus deze crème is zeer geschikt om mijn huid te beschermen.

Beste dag- en nachtcrème voor mijn gevoelige huid!

Heel blij met mijn dagcreme voor de droge tot normale huid! Ik heb veel last van exceem maar sinds ik de dag- en nachtcrème van dr Leenarts gebruik heb ik beduidend minder last van een droge, rode huid. Het was jammer dat ik bij mijn laatste bestelling niet de kleine cadeau extraatjes geleverd heb gekregen, maar ik zou deze producten zeker aanraden!

hele fijne producten!!

mijn man, mijn kleindochter en ik gebruiken dr. leenarts shampoo, conditioner, jojoba oil, bodycreme, dagcrème spf en zoncreme 50 sinds korte tijd. Wij zijn zo enthousiast want weg schilfers in haar en op huid. Nu alleen soepele zachte huid en heerlijk mooi haar. dank aan dr. leenarts. Ik ga nu ook binnenkort benencreme bestellen. groetjes van ons.
18 jan 2024

Heel erg tevreden

Inmiddels gebruik ik alleen nog maar producten van drs Leenarts. Je voelt aan je huid dat ze met deze produkten goed worden verzorgd. Prettig in gebruik. Goed smeerbaar. Trekt snel in. En dan de wetenschap dat er geen foute stoffen in zitten. Dit alles voor een lage prijs. Ik ben blij dat ik deze produkten heb ontdekt. Ik kan ze iedereen aanraden.
9 mei 2024
Ik heb meerdere dingen gekocht voor mezelf en ons gezin. Allemaal een gevoelige huid en we waren opzoek naar een shampoo waar niemand jeuk van kreeg. En dat ik gelukt. Erg blij met de shampoo en conditioner. Ook voor mijn haar met highlights werkt de shampoo en conditioner goed. Ging nog wel iets mis met de levering maar dat is goed opgelost.