Drleenarts.com

1.484 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.695 beoordelingen in totaal

Na lange tijd verschillende producten te hebben geprobeerd ter verzorging van de zeer droge huid van m'n bijna 2-jarige, ben ik gestuit op de producten van Dr. Leenarts en was ik in het begin voorzichtig optimistisch... het was immers het zoveelste zalfje. Maar.. nu ruim een klein weekje het product gebruikt te hebben, kan ik zeggen dat ik niet anders meer hoef te bestellen.. het product weer GEWELDIG op de huis van mn kleine! Hij jeukt ook minder vaak en lijkt enorm te genieten van z'n insmeermomentjes. Waar er werd geadviseerd (buiten Dr. Leenarts om) om het liefst een olie te gebruiken, werkt de vettende crème voor zeer droge huid enorm goed! Wij zijn enorm tevreden met het bij ons passende product😍

2 aug 2024
Ik vond het ideaal een grote pomp fles als zonnebrand. In het voorjaar had ik namelijk de spf 50 tube gehad, daar gooi je toch best wat van weg van wat je er niet uitkijkt. Daarom deze dus besteld. De zonnebrand voelt fijn op de huid. Makkelijk te smeren en voelt niet als een dikke laag zonnebrand. Ook geen allergie gehad (krijgen we vaak van zonnebrand) dus op die punten top. Maar we merkten bij ons alle 4 dat we sneller verbranden dan normaal op vakantie ivm onze andere zonnebrand. Dit is erg jammer. Dus wij zouden wel graag de zonnebrand spf 50 in xl formaat willen hebben, dan wordt die besteld.

Beoordelingen voor Drleenarts.com

19 nov 2023
De lippenbalsem werkt perfect. Blij na veel andere merk producten gebruikt te hebben dat ik nu de juiste lippenbalsem heb.👍 Na 1 dag voelde mijn lippen al beter zelfs mijn partner viel het op als hij mij een kus gaf!
20 mei 2024
Goede producten vanuit deskundigheid. Ik ben allergisch voor parfum en synthetische UVfilters, de mineral sun is een product wat superfijn is. Smeert heerlijk, stinkt niet en eindelijk geen reacties of brandende ogen.
Ik ben zeer tevreden , zowel de bad producten als de lichaamsverzorgende lijn , net als de zonneproducten ,vooral omdat ze parfum vrij zijn 👌ze geven je een verzorgend gevoel ,trekt snel in , en je huid straalt weer
Me halve leven gezocht ..niks hielp aan me schilferige benen ! ECHT een keer gesmeerd wil nooit niks anders meer en gebruik nu ALLES tot aan de lippenbalsem dag/ nachtcrème badolie bodycreme en zalf toe is gewoon TOP
7 jan 2024
Fijne betaalbare producten zonder parfum en alcohol. Enige minpuntje vind ik het blijven glimmen van je huid bij gebruik van de dagcrème met SPF. Als daar iets tegen gedaan zou kunnen worden zou ik helemaal blij zijn!
23 mei 2024
Sinds een ruime week gebruik ik producten van deze website. Tot nu bevalt het goed. Het trekt goed in. Mijn huid is altijd onrustig en vaak met spontane jeuk aanvallen. Hopelijk wordt dat in verloop van tijd minder.
30 mrt 2024
Heel tevreden met alle artikelen . Normaal ben ik allergisch voor veel crèmes, maar ik heb nu geen last. Ik gebruikte crèmes van 100 Euro maar dat is helemaal niet nodig. Ik gebruik nu bijna alles van Drs Leenarts.
JF
Joke F.
Rijswijk

Ik heb alweer een nieuwe fles besteld alvast in voorraad ,dus dat zegt genoeg.

Het was al heel leuk dat ik de jojoba olie won ,en ik ben er erg blij mee 👍mijn oog make-up gaat er heel goed mee af. Ik heb alweer een nieuwe fles besteld alvast in voorraad ,dus dat zegt genoeg. Groeten Joke
LK
Lotte K.
Amersfoort

Hele fijne en goed smeerbare producten!

Hele fijne producten die doen wat ze beloven. Cremes trekken snel in, lippenbalsem heel zacht en de vette (baby)zalf werkt enorm goed voor de eczeem van mn zoontje. Ben enorm blij dat ik deze producten heb ontdekt.
16 mrt 2024

Nieuwe jojobaolie

Gebruik al tijdje verschillende producten naar volle tevredenheid. Nu ook de jojobaolie uitgeprobeerd. Fantastisch! Mijn oogmakeup gaat er gemakkelijk mee af en nog belangrijker geen pijnlijke ogen meer! Superspul!
10 nov 2023
Sinds ik de Dag- en Nachtcrème extra droge huid gebruik, heb ik nog geen zalf met hormonen hoeven te gebruiken. Heb nu ook de shampoo en facewash gekocht. Hopelijk blijft fit xo goed gaan. Ook lekker snel geleverd!
31 mrt 2024
Fijne producten zonder geur. Crème tegen eelt gebruik ik net 3 dagen en merk nu al verschil. Ook dagcrème met factor is fijn en smeert goed uit. Billencreme voor onze jongste is ook super! Ik wil niet meer anders!
De dagcrème voor een droge huid is top !! De andere spullen die ik besteld heb, ben ik net aan begonnen, helaas nog niet kunnen beoordelen. Maar ga er vanuit dat ze ook top zijn..aan alle andere reviews te lezen.
Produkt voor de zeer droge huid Het smeert heerlijk en neemt goed op in de huid. Zowel de zalf als de bodylotion voor de extra droge huid. Vooral tijdens immuuntherapie en chemo. Bij droge huid een welkom produkt.
20 jan 2024

Eindelijk gevonden

Ik ben zo blij met de producten van Drs. Leenarts, ik heb van alles geprobeerd, veel geld uitgegeven, maar elke keer kreeg ik weer huidproblemen. En nu eindelijk gaat het een stuk beter en blijft het beter gaan.

Producten zijn geweldig

Producten die ik gebruik; exfoliant, dag-en nachtcrème, gezichreiniger, zonnescherm, voetencreme, voetenscrub , bodys rup, barrière crème zijn geweldig. Niet normaal goed. Fantastisch prijs kwaliteit verhouding.

Super fijne shampoo

Ik gebruik al een poosje de shampoo van dr. Leenarts omdat ik veel schilfers en jeuk op mijn hoofdhuid had. Nu geen jeuk meer en bijna geen schilfers. En mijn haar zit ook nog eens heel goed in model! Super fijn!

Dagcrème Spf25 is echt fantastisch 🤩

Goede informatieve website en hele fijne producten. Als ‘chronisch huidkanker’ patiënt ben ik vooral super blij met dagcrème met factor 25. Zo ben ik het hele jaar door beschermd tegen schadelijke zonnestralen.
JA
Janine A.
Vlissingen
Badolie heerlijk, geen droge huid meer, en aanstiplotion v puistjes werkt echt goed. Dag en nachtcrème is heel verzachtend. En ben niet meer verbrand met de suncare 50, en dat zonder parfum, geweldige producten!
Sinds anderhalve week gebruik ik handcreme voor de droge huid enkele keren per dag en elke nacht. Tot nog toe valt het me tegen omdat mijn vingertoppen nog steeds ruw aanvoelen en ook weer een kloof is ontstaan.